0
021284284

دوره آموزشی طراحی جواهرات Jewellery Design E-learningA

سنگ های قیمتی یا جواهر، اشیا تزئینی کوچکی هستند که برای زینت شخصی به صورت سنجاق، حلقه یا انگشتر، گردنبند، گوشواره و دستبند استفاده می شوند. این اشیا می توانند به بدن انسان یا لباس او متصل باشند. عبارت اشیا تزئینی در اینجا به زیورآلات با دوام محدود می شود. برای مثال شامل گل ها نمی‌باشد. قرن هاست که فلزات (غالباً به صورت ترکیب با سنگ های جواهر)، مواد پایه ای رایج برای جواهرات بوده اند، ولی مواد دیگر مانند صدف و مواد رستنی نیز می تواند به کار رود. جواهر یکی از قدیمی ترین انواع مصنوعات از دید باستان شناسی است. در دوره آموزشی طراحی جواهرات  شما با اصول طراحی جواهرات بصورت دستی و رایانه ای آشنا خواهید شد .طراحی جواهرات با کامپیوتر در این دوره توسط نرم افزار ArtCAM انجام میشود .

ArtCAM یک نرم افزار طراحی مدل سه بعدی و تولید برنامه ماشینکاری CNC است که بیشتر در صنایع هنری استفاده می شود. در این دوره آموزشی با  نرم افزار ArtCAM که در جواهر سازی کابردهای زیادی دارد اشنا میشوید . این برنامه توسط کمپانی Delcam طراحی شده که نسخه های تخصصی دیگری هم از این نرم افزار داردکه میتوانید در سایت شرکت ببینید. اگر بخوایید یک تصویر را بصورت نقش برجسته سه بعدی طراحی کنید هیچ برنامه ای را بهتر از این پیدا نخواهید کرد.البته امکانات خیلی زیادی را در اختیار شما میگذارد و برجسته ترین قدرت این برنامه این امکان است که ArtCAMمیتواند رنگهای یک تصویر را تفکیک کند و به شما این امکان را بدهد که یک تصویر را بصورت یک نقش برجسته تبدیل کنید.

هدف از تالیف این دوره آموزشی نشر و انتقال تخصص اساتید حرفه ای در صنعت طلا و جواهر به طراحان، سازندگان و علاقه مندان طراحی و ساخت طلا و جواهر و همچنین ایجاد یک استاندارد و منبع موثق برای ارتقای سطح کیفی طراحی طلا و جواهر در کشور می باشد.

v:99

دیدگاه کاربران
  • الهام شهبازی 12 شهریور 1397

    عالی

  • الهام شهبازی 12 شهریور 1397

    عالی بود.

  • رویا 6 اسفند 1397

    سلام من اگر بخوام تو این دوره شرکت کنم و مدرک بگیرم میتونم مدرکم رو برای اپلای دانشگاه ایتالیا ارائه بدم؟مدرک معادل؟امکانش هست؟یا اینکه نه

    • مدیر کل سایت 23 اسفند 1397

      این دوره مدرک پایان دوره کوتاه مدت دارد – قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه هست و می توانید ارائه نمایید.

  • بهشته میرکاظمی 31 اردیبهشت 1398

    سلام و خسته نباشید با توجه به اینکه جزوه اموزشی نزدیک به ۱۴۰۰ صفحه زبان انگلیسی هست و این یک مبحث تخصصی آموزشی هست میشه راهنمایی بفرمایید که آیا ایجاد مشکل در روند درک مطالب نخواهد داشت؟ سپاس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *