0
021284284

آموزش نرم افزار انسیس: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی نرم افزار انسیس

نرم افزار Ansys یک دستیار کامل برای تمام مهندسانی است که با تجزیه و تحلیل اطلاعات سروکار دارند. این نرم افزار میتواند اعداد و ارقام، ایده ها، طراحی های ذهنی، و هر نوع اطلاعات آماری را از کاربر گرفته و آنها را به صورت های مختلف گرافیکی نمایش دهد. نرم افزار انسیس برای دانشجویان و مهندسین رشته های مختلف از جمله برق، مکانیک، صنایع، عمران، کامپیوتر و … کاربرد داشته و ابزارهای لازم برای آنالیز اطلاعات را فراهم میکند.
نرم افزار Ansys یک دستیار همه فن حریف است که از علوم مختلف سر در میاورد. از سیالات و مواد گرفته تا مغناطیس، حرارت، الکترونیک، و … این نرم افزار قادر است ارتباط بین داده های مختلف را تشخیص داده و راه حل های مختلف برای رسیدن به هدف کاربر را ترسیم کند. امکان برنامه نویسی در انسیس، به کاربر این قابلیت را میدهد تا امکان آنالیز هر نوع اطلاعاتی را داشته باشد. همچنین نرم افزار Ansys قادر است با سایر نرم افزارهای مهندسی (از جمله Catia و SolidWorks) ارتباط برقرار کند.

آموزش مجازی نرم افزار انسیس : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی نرم افزار انسیس و اخذ مدرک معتبر نرم افزار انسیس را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
نرم افزار انسیس

این نرم افزار در سال 1971 توسط شرکت آمریکاییSwanson  به عنوان یکی از شرکت های پیش رو در زمینه نرم افزار های مهندسی ساخته شد و مورد استفاده مهندسین ،محققین قرار گرفت و جز اولین نرم افزارهایی هست که آنالیزهای  غیرخطی،مکانیک شکست و… را در بسته نرم افزاری خود قرار داد.

مهندسان عمران، صنایع، مکانیک، برق، کامپیوتر، مواد، هوافضا و … از اصلی‌ترین کاربران نرم‌افزار انسیس به شمار می‌روند. 

دوره آموزش مجازی نرم افزار انسیس برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک نرم افزار انسیس را اخذ نمایید.

درباره کمپانی ANSYS Inc:

دکتر Swanson در سال ۱۹۷۰ هسته‌ی اولیه‌ی کمپانی ANSYS را با نام Systems Analysis Swanson یا به‌اختصار SASI تأسیس کرد. هدف از تأسیس SASI، توسعه‌ی نرم‌افزاری برای تحلیل‌های استاتیکی، دینامیکی و انتقال حرارت بود که به‌روش المان محدود کار کند. این شرکت پس از پشت سر گذاشتن ۳۴ سال توسعه‌ی مداوم، در سال ۲۰۰۴ به کمپانی Associates TA فروخته شد. پس از آن این کمپانی نام یکی از محصولات پیشروی خود را برگزید و ANSYS Inc نام گرفت. هم‌اکنون ۹۶ شرکت از ۱۰۰ شرکت معروف دنیا از بسته‌ی نرم‌افزاری انسیس برای طراحی و تحلیل مدل‌های خود بهره می‌برند. کمپانی ANSYS Inc در سال ۲۰۰۳ امتیاز نرم‌افزار CFX را از کمپانی AEA Technology PLC خریداری کرد. CFX نرم‌افزاری تجاری برای تحلیل مسائل دینامیک سیالات محاسباتی است. نرم‌افزار Maxwell، پیشرو در تحلیل میدان‌های مغناطیسی، هم توسط کمپانی ANSYS Inc خریداری شد. این نرم‌افزار که محصول شرکت Ansoft بود پس از واگذاری به ANSYS Maxwell تغییرنام داد. این کمپانی هم‌چنین در سال ۲۰۰۶ نرم‌افزار FLUENT را خریداری و در سال ۲۰۰۹، ANSYS FLUENT 12 را روانه‌ی بازار کرد. کمپانی ANSYS Inc با خرید نرم‌افزارهای مختلف و افزودن آن‌ها به محیط تحلیلی خود، پیوسته در حال گسترش است.

ویژگی‌های نرم‌افزار ANSYS:

انسیس نرم‌افزاری با قابلیت تحلیل‌های چندگانه است. تحلیل مسائل متنوعی هم‌چون ارتعاشات، استاتیک و الکترواستاتیک، الکتریسیته، حرارت، سازه، سیالات، دینامیک، مغناطیس و … در انسیس انجام می‌شود. علاوه بر تحلیل مجزای هریک از این مسائل، این نرم‌افزار توانایی ایجاد ارتباط بین این مسائل را نیز دارد. انسیس ازجمله نرم‌افزارهایی است که می‌توانند مدل‌های طراحی شده را بهینه‌سازی کنند. در این نرم‌افزار کاربر می‌تواند هر سازه یا قطعه‌ی پیچیده‌ای را، با تجزیه به اجزای کوچک‌تر تحلیل نماید. تحلیل‌ها در این نرم‌افزار به روش‌های مختلفی انجام می‌شوند. ازجمله این روش‌های تحلیل می‌توان به تحلیل‌های مودال، استاتیکی، شبه‌استاتیکی، دینامیکی، طیفی، رفت‌وبرگشتی، تاریخچه زمانی و … اشاره کرد. این تنوع تحلیل باعث شده تا انسیس قادر به تحلیل انواع سازه‌ها و اجزای سازه‌ای باشد. سازه‌هایی هم‌چون قاب‌ها، پل‌ها، مخازن و سدها و اجزایی مانند ایزولاتورها، اتصالات فولادی و اعضای بتنی در انسیس قابل‌تحلیل هستند.

مزیت های این  نرم افزار:

1. حل گر های هوشمند و قدرتمند این نرم افزار،کاربرد آن را از کاربرد های تحقیقاتی به کاربرد های صنعتی ارتفا داده است.

2. مدلسازی و شبکه بندی در این نرم افزار بسیار ساده و در عین حال بسیار قدرتمند است.

3. رابط های گرافیکی کاربر این نرم افزار گویا است و دسترسی کار با آنها بسیار ساده است.

4. استفاده مستقیم در سه شاخه مهندسی مکانیک ،عمران و الکترونیک و قابل بهره برداری در شاخه های مواد ،شیمی و پلیمر

5. امکان برقراری ارتباط با نرم افزار CAD و نرم افزار های دیگر اجزا محدود

6. امکان افزایش قابلیت های نرم افزار به کمک ماکرو 

7. دسترسی ساده و جامع  به نتایج خروجی

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”81266″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *