0
021284284

آموزش تحلیلگری بازارهای مالی: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی تحلیلگری بازارهای مالی

بازار مالی بازاری است که در آن افراد حقیقی و حقوقی می توانند به معامله اوراق ضمانت مالی، کالا و دیگر دارایی های مثلی (عوض دار) با هزینه مبادلاتی پایین، و در قیمت‌هایی که تابع عرضه و تقاضا هستند، بپردازند. تجارب مختلف بنیاد آموزش مجازی ایرانیان در زمینه های آموزش و مشاوره مدیریت حاکی از آن است که مدیران اکثر شرکت ها (حتی شرکتهای بزرگ) مشکلات زیادی در زمینه امور مالی دارند. از آنجا که کشور نیازمند نیروی انسانی آموزش دیده جهت تحلیل بازارهای مالی بین المللی در بورس های معتبر دنیا است و از سوی دیگر بانک ها ،موسسات مالی و اعتباری و شرکتهایی که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم با بازارهای مالی بین المللی فعالیتشان مرتبط هستند، می توانند با تحلیل درست اینگونه بازارها بر نوسانات ناخواسته غلبه کنند از این رو بنیاد آموزشهای مجازی ایرانیان با ارائه دوره آموزشی جامع تحلیلگری بازارهای مالی، نیازهای خاص مخاطبان خود را در زمینه های مختلف پوشش میدهد و علاوه بر تخصص گرایی و معامله در بازار های مالی بر مبنای روشهای علمی، نوعی اشتغال زایی را ایجاد می نماید.

آموزش مجازی تحلیلگری بازارهای مالی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی تحلیلگری بازارهای مالی و اخذ مدرک معتبر تحلیلگری بازارهای مالی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
تحلیلگری بازارهای مالی

تحلیلگر مالی یک فرد متخصص و با تجربه در زمینه امور مربوط به بازارهای مالی، سرمایه گذاری، اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد

تحلیلگر مالی با جمع‌آوری و ارزیابی داده‌های مالی صنعت و اقتصاد، عملکرد سرمایه‌گذاری را پیش‌بینی می‌کند.

دوره آموزش مجازی تحلیلگری بازارهای مالی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک تحلیلگری بازارهای مالی را اخذ نمایید.

تحلیلگر مالی کیست؟

تحلیلگرهای مالی افرادی هستند که با هدف کمک به شرکت ها و صنایع، پیگیری روند بازار ، توسعه بودجه و … اقدام  به جمع آوری و تجزیه و تحلیل فعالیت ها و داده های مالی می کنند. این افراد سعی می کنند با تجزیه و تحلیل تمامی هزینه ها، منابع مالی موجود و .. بهترین پیش بینی ها وزمان بندی ها را  جهت سود آوری و سرمایه گذاری مناسب تعیین نمایند. این شغل از جدید ترین فرصت های شغلی در ایران می باشد که آینده درخشانی دارد و برای افرادی که به این مسائل علاقمند هستند می تواند یک انتخاب بسیار مناسب باشد.

محیط کار و ساعات فعالیت تحلیلگر مالی:

شما به عنوان تحلیل گر مالی معمولا در ادارات، شرکت ها و یا دفاتر کار خود فعالیت می کنید. ساعت کاری شما معمولا نامشخص و گاهی بسیار فشرده و طولانی می باشد. 

در ادامه با وظایف تحلیل گر مالی، توانایی ها و مهارتها، نحوه ورود به شغل تحلیل گری مالی، بازارکار و درآمد تحلیل گران مالی و تیپ های شخصیتی مناسب شغل تحلیل گر مالی آشنا می شوید.

مهارت های مورد نیاز تحلیل گران مالی:

یک تحلیلگر مالی و سرمایه گذاری برای آنکه بتواند در حوزه کاری خود جز افراد موفق و حرفه ای باشد نیاز است که حتما مهارت های زیر را داشته باشد.

1. مهارت ارتباطی

2. مهارت حل مسئله

3. مهارت تجزیه و تحلیل

4. مهارت تصمیم سازی

5. مهارت نگارشی جهت ارائه بهترین گزارشات مکتوب به کارفرمایان

6. مهارت های گفتاری و ارائه نتایج و مطالب جدید

برخورداری از مهارت در فناوری ارتباطات و اطلاعات به منظور به کارگیری بهتر ابزارهای نرم افزای موجب و ارائه بهترین راهکارها

مسئولیت ها و وظایف تحلیل گر مالی:

1. توصیه زمینه های سرمایه گذاری مناسب به افراد و شرکت ها به منظور کمک به سرمایه گذاری بهتر آنها

2. ارزیابی داده های جاری و گذشته

3. مطالعه روندهای اقتصادی و سیاسی موثر بر بازارهای مالی به منظور ارائه مشورت بهتر و دقیق تر به مراجعین و کارفرمای خود

4. مطالعه صورت های مالی و تحلیل قیمت کالاها، فروش ها، هزینه ها، مخارج و نرخ های بیمه برای تعیین ارزش شرکت بوسیله پیش بینی درآمد آینده آن

5. ملاقات با مقامات شرکت برای کسب دید بهتر از چشم انداز شرکت و ارزیابی دقیق تر آن

6. تهیه گزارشات مکتوب و ارائه به مخاطبین خود

7. ملاقات باسرمایه گذاران برای توضیح در مورد پیشنهاد ها و توصیه ها

تفاوت های میان حسابدار و تحلیلگر مالی چیست؟

به طور کلی توصیه می شود که افراد جزئیات گرا و تحلیلگر برای کار در حرفه های حسابداری و تحلیلگر مالی درخواست دهند. در واقع تفاوت های عمده ای بین حسابداری و تحلیلگر مالی وجود دارد.

نکته ای که در رابطه با انتخاب هر یک از مشاغل حسابداری یا تحلیلگری مالی وجود دارد، این است که فرد علاقه و تمایلات خود در نظر بگیرد.حسابداران به جمع آوری داده ها و اطلاعات مالی و تطابق دادن آنها با واقعیت های موجود می پردازند. این در حالی است که تحلیلگران مالی با جمع آوری داده ها به تجزیه و تحلیل آنها می پردازند و در نهایت توصیه های لازم را به صاحبان مشاغل انتقال می دهند.

در حرفه تحلیلگری مالی اقتصاد و بررسی روندهای اقتصادی در بازار از اهمیت بالایی برخوردار است. این در حالی است که حسابداران تمایلی به بررسی تاثیر روندهای اقتصادی بر بازار ندارند. پس این نکته را می توان از دیگر تفاوت های میان حسابدار و تحلیلگر مالی دانست.حسابداری در واقع زمینه ای بهتر برای تحقیقات ذهنی را فراهم می کند و به نوعی تحقیق در رابطه با صورتحساب های مالی است. حسابرسی و بررسی صورتحساب ها بخش مهمی از شغل حسابداری را تشکیل می دهد.

حوزه های کاری تحلیگران مالی:

حوزه های کاری این شغل از تنوع بالایی برخوردار هستند و افراد و سازمان هایی که می توانند مشتریان شما باشند شامل شرکت ها، کارگزاری های بورس، سرمایه گذاران، شرکت های سرمایه گذاری، بانک ها و ….. است. معمولا این افراد برای سرمایه گذاری جدید و یا توسعه کسب و کار خود نیاز به تحلیل و بررسی منابع مالی و ارائه پیشنهادات کارآمد خواهند داشت به همین دلیل به تحلیگر مالی و سرمایه گذاری رجوع می کردند. تحلیلگران مالی معمولا بازارهای بورس و سهام و عرضه، طلا، نفت، مسکن و سایر منابع مالی را مورد تجزیه و تحلیل و ارزیابی قرار می دهند.

[wp-rss-aggregator sources=”112592″]

دیدگاه کاربران
  • ناصر 27 آذر 1396

    خیلی خوبه منم موافق اینم که واقعا نیاز به متخصص این حوزه احساس میشود..

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *