0
021284284

وکالت تعویض پلاک

وکالت تعویض پلاک

مورد وکالت : مراجعه به نیروی انتظامی و ادارات راهنمایی و رانندگی و دوائر نقل و انتقلل خودرو در نیروی انتظامی به منظور تعویض و فک پلاک موجود  برروی خودرو ………… مدل …………….. رنگ ……………. به شماره شاسی ………………………….. و شماره موتور ………………………………… و شماره انتظامی ………………………. و انجام کلیه تشریفات قانونی از جمله ارائه خودرو و مدارک مربوط به آن جهت بازدید  فنی وکارشناسی نیروی انتظامی و پرداخت حقوق و عوارض و  هزینه های مربوطه و دادن هر گونه تعهد از سوی موکل در مراجع فوق الذکر  نسبت به خودرو مذکور و عند الاقتضا اخذ پلاک  فک شده و یا تحویل آن به انبار راهنمایی و رانندگی و اخذ  هرگونه رسید و یا گواهی جهت تحویل به موکل با حق امضا ذیل کلیه اوراق و اسناد و مدارک و اداره راهنامیی و رانندگی و دوائر فوق الذکر و با حق تعویض و اخذ شناسنامه مالکیت خودرو فوق الذکر و اخذ هر نوع گواهی و مدارک صادره از طرف دوایر نقل و انتقال  خودرو درنیروی انتظامی و دادن رسید و تحویل آن  به موکل . همچنین  موکل این وکالتنامه به وکیل اجازه و اختار داد تا پلاک جدید  را بنام  خود یا هر شخص حقیق و یا حقوقی دیگر در خواست و بر روی خودو فوق نصب نماید .

حدود اختیارات :وکیل مرقوم در انجام مورد وکالت با حق  توکیل به غیر دارای کلیه  اختیارات تامه و لازمه قانونی از جانب موکل می باشد و هرگونه عمل و اقدام و امضاء در زمینه مورد وکالت بمنزله عمل و اقدام و امضا موکل محسوب و نافذ و معتبر  و دارای آثار قانونی است .

این سند در دو برگ اوراق نیم برگی بشماره های سری ……………… و …………………… تنظیم  مبلغ ……………… ریال بابت تنظیم سند و بموجب  فیش شماره …………………. به بانک ملی ایران شعبه …………….. واریز و  قبض رسید شماره ……………… صادر و تسلیم گردید .

بتاریخ            یکهزار و سیصد و هشتاد و شش شمسی             محل امضاء

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *