0
021284284

نمونه وكالت خريد خودرو ليزينگ

وكالت خريد خودرو ليزينگ

موکل : آقای / خانم ………………………………. فرزند …………………………. بشناسنامه شماره ……………. متولد ……………….. صادره از …………….. به شماره ملی ………………….. ساکن ……………………… ……………………………………….. ……………………………………… …………….

وکیل : آقای / خانم : ………………………………. فرزند …………………………. بشناسنامه شماره ……………. متولد ……………….. صادره از …………….. به شماره ملی ………………….. ساکن ………………………………… ……………….. …….. …………………….. ……………………………………

مورد وکالت : با رعایت جمیع جهات قانونی و ارائه مدارک مثبته و مورد نیاز و در صورت فقد هر گونه منع قانونی مراجعه به شرکت لیزینگ ………….  جهت خرید و قبول انتقال یک دستگاه خودرو سواری از نوع ………………………. اعتباراً ، منفعتاً ، عیناً او معاً و انعقاد قرارداد با شرکت فوق الذکر به هر نحو و ترتیب و قید و شرط و مدت و امضاء اسناد و اوراق مربوطه و مراجعه به اداره راهنمایی و رانندگی و امور حمل و نقل نیروی انتظامی و مراکز تعویض پلاک خودرو و انبار پلاک و اداره تحویل پلاک و اداره تحویل پلاک و پارکینگ شرکت ایران خودرو و اقدام به تحویل گرفتن خودروی موضوع قرارداد منعقده و انعقادی و اخذ کلیه اسناد و اوراق آن تحت هر اسم و عنوان و ایصال و استرداد اقلام و اسناد و مدارک مأخوذه و اتومبیل و خودرو تحویل گرفته به موکل و انجام کلیه تشریفات مورد نیاز و همچنین اخذ مدرک بیمه خودرو و دادن و سپردن هرگونه تعهد و گواهی امضاء به شرکت لیزینگ ایران خودرو و اداره راهنمایی و رانندگی و مراکز تعویض پلاک و انجام کلیه امور و مکاتبات و مراودات و مراحل اداری و قانونی مورد نیاز من البدو الی الختم و امضاء ذیل کلیه اوراق و اسناد و مدارک و دفاتر و نوشتجات مربوطه به نحوی که نیازی به حضور و امضاء مجدد و ثانوی موکل مرقوم نباشد .

حدود اختیارات : وکیل مرقوم دارای اختیارات تامه در خصوص مورد وکالت و لوازم آن از جمله حق توکیل به غیر ولو کراراً جزئاً او کلاً می باشد . و اقدام و امضاء وی به جای اقدام و امضاء موکل معتبر است . مدلول این سند فقط در نفس وکالت مؤثر است .

بتاریخ … / … / ……… هجری شمسی .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *