0
021284284

آموزش رایانه کار ICDL درجه۱ : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی رایانه کار ICDL درجه۱

رایانه کارICDL درجه ۱ از شایستگی های حوزه فناوری اطلاعات می باشد. از کارهای این شایستگی میتوان مواردی مانند واژه پردازی با Word ،کار با صفحه گسترده Excel ،کار با پایگاه داده Access و ارائه مطلب با Power pointرا مد نظر قرار داد. این شایستگی با کلیه مشاغلی که کاربردی کامپیوتر و کاربری کامپیوتر را دارند در ارتباط است.

آموزش مجازی رایانه کار ICDL درجه۱ : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی رایانه کار ICDL درجه۱ و اخذ مدرک معتبر رایانه کار ICDL درجه۱ را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
رایانه کار ICDL درجه۱

واژه ICDL مخفف International Computer Driving Licence  مهارت هفت گانه ای در زمینه کامپیوتر می باشد.

ICDL برای کمک به کاربران شرکتی و خانگی طراحی شده است و به کارفرمایان اطمینان می دهد که اطلاعات و دانش دارندگان این گواهی نامه در رشته کامپیوتر، کاملا، به روز است.

  • دوره آموزش مجازی رایانه کار ICDL درجه۱ برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک رایانه کار ICDL درجه۱ را اخذ نمایید.

ICDL چیست؟

سال ۱۹۹۵م. انجمن جوامع حرفه ای انفورماتیک اروپا با تشکیل گروهی ویژه، روشی برای ارتقای سطح مهارت های فن آوری اطلاعات در سراسر اروپا ابداع نمود.

با برگزاری آزمون های آموزشی در کشور فنلاند، گواهی نامه اروپایی کاربری کامپیوتر (ECDL) به رسمیت شناخته شد.(ECDL) سپس در اوایل آگوست سال ۱۹۹۶م. در سوئد و به تدریج در سراسر اروپا و در سطح بین الملل نیز مطرح گردید.

به این ترتیب ECDL اروپایی، به خارج از مرزهای اروپا نیز راه یافت و به عنوان ICDL یعنی گواهی نامه بین المللی کاربری کامپیوتر شهرتی جهانی یافت.

ICDL(International Computer Driving Licence)

یک گواهی نامه بین المللی است که توانایی دارندگان این گواهی نامه را در مهارت های کامپیوتری، تأیید می کند.

سرفصل های icdl درجه ۱

دوره  icdl درجه ۱ شامل چهار مهارت از مهارت های هفتگانه کامپیوتری بوده  و سرفصل های آن شامل آموزش نرم افزار ورد ، آموزش نرم افزار صفحه گسترده اکسل، آموزش پایگاه داده اکسس، آموزش نرم افزار ارائه مطلب پاورپوینت می باشد. خوب است بدانید که متقاضیان دریافت مدرک ICDL درجه۱ می بایست قبل از گذراندن دوره icdl درجه ۱ و یادگیری کامل سرفصل های icdl درجه ۱ پیش نیاز آن یعنی دوره icdl درجه ۲ را می گذراندن.

سرفصل کلی:

– نرم‌افزار ورد

– نرم‌افزار اکسل

– نرم‌افزار اکسس

– نرم‌افزار پاورپوینت

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”114345″]

دیدگاه کاربران
  • سعید 1 بهمن 1396

    سلام من مدرک لیسانس کامپیوتر دارم میخواستم ببینم کوتاه ترین زمان برای دریافت این مدرک چقدر هستش و اینکه برای گرفتن این مدرک باید امتحان بدم یا پروژه یا هردو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • amin 4 فروردین 1398

    مدرک رایگان که درج شده، چه نوع مدرکی هست؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *