0
021284284

آموزش منشی گری حرفه ای : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی منشی گری حرفه ای

منشی یا دستیار شخصی در لغت به معنای ایجادکننده، بوجودآورنده و ابداع کننده‌است. منشی به شخصی گفته می‌شود که توسط شخص یا سازمانی استخدام گردد و از عهده وظایفی چون تنظیم برنامه روزانه مسئول، توانایی تنظیم جلسه‌ها، نامه نگاری، تنظیم انواع گزارش‌ها از فعالیت‌های مختلف، کار با کامپیوتر و اینترنت و تایپ متون فارسی و انگلیسی برآید. منشی دارای وظایف اداری بسیار زیادی می‌باشد که موارد یاد شده وظایف سنتی و قدیمی یک منشی است و امروزه منشی وظایف دیگری همچون مدیریت بودجه و حسابداری٬ نگهداری و رسیدگی به وب‌گاه٬ انجام برنامه‌ریزی‌ها و تهیه مقدمات سفر و… را نیز برعهده دارند.هدف از برگزاری دوره آموزش منشی گری حرفه ای پرورش افرادی است که بتوانند به عنوان مسئول دفتر به کار و فعالیت در محیط های اداری و تجاری مشغول شوند . شرکت کنندگان در این دوره با اصول و تکنیک های روابط عمومی آشنا می شوند ودر ضمن  با ماشین های اداری ، کامپیوتر و محیط اینترنت نیز آشنایی کامل پیدا میکنند. به خاطر داشته باشید که امروزه همه دفاتر و بنگاه ها نیاز به منشی دارند . اگر شما هم قصد دارید که در یک محیط سالم و حرفه ای استخدام شوید در دوره آموزش منشی گری ثبت نام نمایید.این دوره آموزشی مورد نیاز کلیه شرکت ها، کارمندان ادارات و سازمان های خصوصی و دولتی، مدارس، کالج ها، بانک ها، مطب ها، بیمارستان ها،آژانس های مسافرتی، دبیرخانه ها، و… میباشد.

آموزش مجازی منشی گری حرفه ای : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی منشی گری حرفه ای و اخذ مدرک معتبر منشی گری حرفه ای را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
منشی گری حرفه ای

منشی به شخصی گفته می‌شود که توسط شخص یا سازمانی استخدام گردد و از عهده وظایفی چون تنظیم برنامه روزانه مسئول، توانایی تنظیم جلسه‌ها، نامه نگاری، تنظیم انواع گزارش‌ها از فعالیت‌های مختلف، کار با کامپیوتر و اینترنت و تایپ متون فارسی و انگلیسی برآید.

وظایف دیگری همچون مدیریت بودجه و حسابداری٬ نگهداری و رسیدگی به وب‌گاه٬ انجام برنامه‌ریزی‌ها و تهیه مقدمات سفر و… را نیز برعهده دارند

  • دوره آموزش مجازی منشی گری حرفه ای برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک منشی گری حرفه ای را اخذ نمایید.

منشی کیست؟

منشی یا دستیار شخصی در لغت به معنای ایجادکننده، بوجودآورنده و ابداع کننده‌است. منشی به شخصی گفته می‌شود که توسط شخص یا سازمانی استخدام گردد و از عهده وظایفی چون تنظیم برنامه روزانه مسئول، توانایی تنظیم جلسه‌ها، نامه نگاری، تنظیم انواع گزارش‌ها از فعالیت‌های مختلف، کار با کامپیوتر و اینترنت و تایپ متون فارسی و انگلیسی برآید.


وظایف منشی چیست؟

منشی دارای وظایف اداری بسیار زیادی می‌باشد که موارد یاد شده وظایف سنتی و قدیمی یک منشی است و امروزه منشی وظایف دیگری همچون مدیریت بودجه و حسابداری٬ نگهداری و رسیدگی به وب‌گاه٬ انجام برنامه‌ریزی‌ها و تهیه مقدمات سفر و… را نیز برعهده دارند.

هدف از برگزاری این دوره چیست؟

هدف از برگزاری دوره آموزش منشی گری حرفه ای پرورش افرادی است که بتوانند به عنوان مسئول دفتر به کار و فعالیت در محیط های اداری و تجاری مشغول شوند . شرکت کنندگان در این دوره با اصول و تکنیک های روابط عمومی آشنا می شوند ودر ضمن  با ماشین های اداری ، کامپیوتر و محیط اینترنت نیز آشنایی کامل پیدا میکنند. به خاطر داشته باشید که امروزه همه دفاتر و بنگاه ها نیاز به منشی دارند . اگر شما هم قصد دارید که در یک محیط سالم و حرفه ای استخدام شوید در دوره آموزش منشی گری ثبت نام نمایید.این دوره آموزشی مورد نیاز کلیه شرکت ها، کارمندان ادارات و سازمان های خصوصی و دولتی، مدارس، کالج ها، بانک ها، مطب ها، بیمارستان ها،آژانس های مسافرتی، دبیرخانه ها، و… میباشد.

bama step
tayp
مقاله های کامپیوتر و اینترنت

تایپوگرافی

بیت کوین
مقاله های مالی و بازرگانی

بیت کوین

[wp-rss-aggregator sources=”113921ظ”]

دیدگاه کاربران
  • امین 15 اسفند 1396

    با سلام
    معادل دوره منشی گری حرفه ای به انگلیسی چیست؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *