0
021284284

آموزش فیلم برداری : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی فیلم برداری

 فیلم‌برداری مهم‌ترین مرحله تولید فیلم است. این مرحله به ویژه با مهم‌ترین ابزار و وسایل فیلم‌سازی، یعنی دوربین و متعلقات آن، انواع نورافکن‌ها و غیره سرو کار دارد.در سال‌های آغازین تاریخ سینما، دوربین فیلم برداری، فقط وسیله‌ای بود که رؤیای بشر، یعنی دیدن تصاویر واقعی بر پرده را محقق ساخته بود. با دوربین می‌شد هر آنچه را می‌توان با چشم دید، ضبط کرد و بعد بر پرده مشاهده کرد، به طوری که انگار این تصاویر بر پرده جان گرفته‌اند و همین برای تماشاگر آن زمان کافی بود.در سالهای اخیر پیشرفت‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است. دوربین فیلم برداری از اجزای ویژه‌ای تشکیل شده که هر یک دارای تنوع در نوع و موارد مورد استفاده هستند، اجزایی مانند فیلم، عدسی و… . همچنین با وجود شرکت‌ها و کارخانه‌های متعددی که به تولید این محصولات می‌پردازند، باید نسبت به خرید نوع اعلای آن با توجه به ظرافت و حساسیتی که این ابزار از آنها برخوردارند، دقت کافی را به کار برد.در دوره آموزشی فیلم برداری شما با اصول فیلمبرداری و اجزا دوربین های فیلمبرداری بطور کامل آشنا خواهید شد .

 نکته: دوره دارای ۳۳۸دقیقه dvd کمک آموزشی می باشد

آموزش مجازی فیلم برداری : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی فیلم برداری و اخذ مدرک معتبر فیلم برداری را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
فیلم برداری

 فیلم‌برداری مهم‌ترین مرحله تولید فیلم است.

 به کسی که مدیریت گروه فیلمبرداری و نور پردازی را به عهده دارد و سناریو را به شکلی خلاقانه به تصویر تبدیل می‌کند، فیلمبردار می‌گویند.

دوره آموزش مجازی فیلم برداری برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک فیلم برداری را اخذ نمایید.

فیلمبرداری و اهمیت آن در سینما

همانطور که میدانید فیلمبرداری یکی از مهم‌ترین مرحله تولید فیلم می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است.
فیلمبردار، با دوربین های فیلمبرداری معمولی و دیجیتال و مطابق دستور کارگردان و یا مدیر فیلمبرداری کار می کند؛ به عبارتی کار فیلمبردار خلق دنیای ذهنی کارگردان است.
علاقه مندان به این حرفه میتوانند با مطالعه این مقاله به طور کامل به فیلمبرداری و اهمیت آن در سینما شناخت پیدا کنند.


فیلمبرداری(cinematography) چیست؟

فیلمبرداری یا سینماتوگرافی(Cinematography) به معنی ثبت لحظات، به وسیله دوربین است که این عمل با پشت سر هم چیده شدن فریم‌ها(Frame) انجام می‌شود. رد شدن فریم‌ها به ترتیب، این حس را به بیننده القا می‌کند که تصویر متحرک است.
سینماتوگرافی، چیزی بالاتر از عمل فیلمبرداریِ صرف است؛ این امر، فرایند ثبت عقاید، اقدام‌ها، هیجانات، فضا و دیگر اشکال ارتباط غیر کلامی و ارائه آن‌ها به زبان بصری است.

bama step
عکاسی
مقاله های ورزش و هنر

عکاسی

[wp-rss-aggregator sources=”113008″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *