0
021284284

آموزش زبان انگلیسی تخصصی مکالمات تلفنی: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی زبان انگلیسی تخصصی مکالمات تلفنی

این دوره بر مبنای مهارت های اصلی مورد نیاز در دنیای کار و رقابت امروز طراحی شده فراگیری مهارت هایی چون معاشرت با همکاران و مکالمات تلفنی امروزه جزء لاینفک دنیای کار وتجارت شناخته می شود.
نکته:این محتوا دارای ۱۹۸ دقیقه فایل صوتی میباشد.

آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی مکالمات تلفنی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی مکالمات تلفنی و اخذ مدرک معتبر زبان انگلیسی تخصصی مکالمات تلفنی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
زبان انگلیسی تخصصی مکالمات تلفنی

یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخهٔ زبان‌های ژرمنی غربی است که اولین بار در انگلستان در عهد آنگلوساکسون‌ها مورد استفاده قرار گرفت و انگلیسی باستان شکل گرفت.

 یادگیری زبان انگلیسی از این جهت بسیار حائز اهمیت است که در اکثر علوم روز دنیا نقشی اساسی دارد و یادگیری این زبان به‌صورت مستقیم در مسیر پیشرفت شما اثرگذار است.

دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی مکالمات تلفنی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک زبان انگلیسی تخصصی مکالمات تلفنی را اخذ نمایید.

نگاهی به زبان انگلیسی:

زبان انگلیسی (English language) یک زبان با ریشه غرب آلمانی است که برای اولین در اوایل قرون وسطا در انگلستان مورد استفاده قرار گرفت و در حال حاضر یکی از زبان های رایج جهان است. زبان انگلیسی تنها زبان رسمی یا یکی از زبان های رسمی حدود 60 کشور مستقل است. این زبان به صورت وسیع در کشورهای انگلستان، ایالات متحده، کانادا، استرالیا، ایرلند و نیوزیلند صحبت می شود. زبان انگلیسی بعد از چینی ماندارین و اسپانیایی سومین زبان مادری رایج جهان است. امروزه زبان انگلیسی به صورت گسترده ای در سراسر جهان به عنوان زبان دوم آموزش داده می شود. زبان انگلیسی همچنین زبان رسمی سازمان ملل و اتحادیه اروپا نیز هست.

زبان انگلیسی در طول یک بازه 1400 ساله ساخته و گسترش داده شده است. شکل های اولیه زبان انگلیسی توسط مهاجران انگولا ساکسون در حدود قرن پنجم میلادی به جزیره انگلستان آورده شد، به این شکل از زبان انگلیسی زبان انگلیسی کهن گفته می شود. انگلیسی میانه در حدود قرن 11 میلادی و با فتح انگستان به دست نرمن ها شکل گرفت. شکل امروزی زبان انگلیسی پس از قرن 15 میلادی و با اختراع ماشین چاپ شکل گرفت. به واسطه قدرت سیاسی و نظامی بالای امپراطوری بریتانیا زبان انگلیسی بین قرن ها 17 تا 20 در جهان گسترده شد. در حال حاضر در هر دو شکل مکتوب و دیجیتال زبان انگلیسی با فاصله ای زیاد بالاترین تعداد انتشار اسناد علمی و فنی در جهان را داراست.

انگلیسی مدرن صرف فعل ندارد و بیشتر به واسطه استفاده از فعل های کمکی و تغییر ساختار جمله عبارات و معانی پیچیده را می رساند. گذشته از اختلافات کوچک در تلفظ، نکات کوچک گرامری و انتخاب واژه های تا حدی متفاوت زبان انگلیسی در مناطق مختلف جهان به یک شکل صحبت می شود و انگلیسی زبان های جهان به سادگی میتوانند از طریق این زبان با هم ارتباط برقرار کنند.

چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟

1 – انگلیسی به عنوان زبان رسمی جهان

اگرچه انگلیسی سومین زبان رایج در جهان است؛ اما زبان رسمی 53 کشور است. با بیش از 400 میلیون سخنران که در سراسر جهان به عنوان اولین زبان به آن صحبت می کنند. مهمتر از همه، طبق اعلام شورای انگلیس، حدود دو میلیارد نفر در سراسر جهان تا سال 2020 انگلیسی را یاد می گیرند و آن را به دومین زبان رایج دنیا تبدیل می کنند.

در هر موقعیتی که قرار بگیرید؛ به احتمال بسیار زیاد ممکن است با کسی ملاقات کنید. که زبان مادری شما را نمی داند. دانستن زبان انگلیسی می تواند به عنوان یک زبان مشترک کاربرد فراوان داشته باشد. بنابراین زبان انگلیسی این امکان را فراهم می کند که کل دنیا به راحتی با هم در اربتاط باشند. 

2. انگلیسی یک زبان رسمی در اینترنت است:

امروزه بسیاری از فیلم ها، سریال های تلویزیونی، کتاب ها و موسیقی به زبان انگلیسی تولید می شوند. بنابراین، توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی باعث می شود بدون وابستگی به ترجمه و زیرنویس، به محتوای آن ها پی ببرید. علاوه بر این، دسترسی به این رسانه ها و منابع غنی باعث بهبود در درک شفاهی و کتبی می شود.

امروزه حدود 565 میلیون نفر روزانه از اینترنت استفاده می كنند و حدود 52٪ از پر بازدید ترین وب سایت ها به زبان انگلیسی است. بنابراین، درک این زبان امکان دسترسی به بیش از نیمی از مطالب موجود در اینترنت را دارد. درک زبان انگلیسی، در سطح شغلی یا شخصی، امکان تبادل آسان اطلاعات و دسترسی به منابع بیشتر را فراهم می آورد.

3 – انگلیسی به عنوان زبان گردشگری

زبان انگلیسی با داشتن رتبه اول زبان در 53 کشور و زبان دوم در 118 کشور دیگر، می تواند سفر را به دور دنیا آسان تر کند. خواه اعلان فرودگاه باشد، برنامه قطار، اطلاعات اضطراری یا علائم راهنمایی و رانندگی، به طور کلی زبان انگلیسی حتی در کشوری که زبان رسمی آن ها انگلیسی نیست؛ از انگلیسی استفاده می کنند.

این غیرقابل انکار است که هنگام مسافرت در کشوری که زبان آن ها نمی دانید؛ به احتمال زیاد کسی را پیدا می کنید که به زبان انگلیسی با او ارتباط برقرار کنید.

4- انگلیسی به عنوان یک تمرین شناختی

یادگیری یک زبان خارجی یک تمرین شناختی و تحلیلی قابل توجه است. در واقع، براساس یک مطالعه سوئدی از سال 2012، یادگیری یک زبان جدید به دلیل تمرینات ذهنی زیادی که در آن انجام می شود؛ ساختار مغز را تغییر می دهد. این می تواند بر بخش هایی از مغز که مسئول حافظه، خلاقیت و اندیشه هستند؛ تأثیر بگذارد.

به تدریج، چند زبانه بودن مغز را سالم نگه می دارد؛ عملکرد آن را افزایش می دهد و باعث تحریک تمرکز و حافظه می شود. به طور خلاصه، صحبت کردن با یک زبان خارجی به مغز امکان می دهد قوی تر و متناسب تر باشد؛ و به علاوه باعث افزایش عزت نفس می شود.

اهداف یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

 احتمالا به پهنه وسیع و نفوذ زبان انگلیسی در سطح جهان پی بردید، اما ما چرا زبان انگلیسی می‌آموزیم؟ چرا در همه جا آموزش زبان انگلیسی رواج پیدا کرده است؟ سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر خود کرده باشد که چرا به سراغ زبان فرانسه یا زبان ترکی استانبولی نمی‌رویم و زبان انگلیسی را انتخاب کرده‌ایم!

در ادامه دلایل انتخاب این زبان را برای شما بازگو خواهیم کرد.

1. ایجاد ارتباط

می‌توانیم اولین دلیل یادگیری زبان انگلیسی و حتی هر زبان دیگری را ایجاد توانایی ارتباط دانست.

ما از طریق این زبان می‌توانیم دروازۀ جدیدی از ارتباط را به دنیای خود باز کنیم و با بخش بزرگی از جهان پیرامون خود رابطه‌ای جدید را شروع کنیم.

شما برای درک بهتر این موضوع می‌توانید موقعیتی را در نظر داشته باشید که شما در جمعی حضور دارید که بخشی از آن را افراد انگلیسی زبان تشکیل داده، انتخاب با شماست، شما ترجیح می‌دهید با افراد بیشتری ارتباط داشته باشید یا خیر؟ در نظر بگیرید که این ارتباط برای شما می‌تواند آغازگر اتفاقات تازه‌ای باشد.

2. استفاده از منابع به‌روز

با توجه به این نکته که تازه‌ترین و مهم‌ترین منابع علمی و تحقیقاتی جهان به زبانی منتشر می‌شوند که برای اکثر مردم جهان مناسب باشد و آن‌ها را مخاطب قرار دهد، یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین انتخاب‌هایی است که شما می‌بایست در برنامه خود انجام دهید.

شما با یادگیری زبان انگلیسی این شانس را خواهید داشت تا با دنیای تازه‌ای از منابع معتبر جهان در تماس قرار بگیرید و امکان استفاده از آن‌ها را برای خود مهیا کنید. برای مثال سایت‌هایی هستند که در جایگاه منبع علمی کاملا به انگلیسی مطالب خود را منتشر می‌کنند.

3. پیشرفت تحصیلی

همانطور که گفتیم زبان انگلیسی شما را به مسیرِ ناشناخته‌ها هدایت می‌کند و شما می‌توانید با یادگرفتن زبان انگلیسی دسترسی نامحدودی به منابع معتبر جهان داشته باشید، پس نتیجۀ این دسترسی را فراموش نکنیم و در نظر داشته باشیم که یادگیری این زبان می‌تواند شما را به سمت موفقیت همراهی کند.

همچنی شانس خود را برای راه‌یابی به دانشگاه‌های معتبر جهان به‌شدت افزایش می‌دهید و می‌توانید مسیری تحصیلی و شغلی خود را در بهترین مراکز علمی جهان دنبال کنید.

4. سرگرمی

زبان انگلیسی زبانی است که تنها هالیوود در سال صدتا فیلم و انیمیشن با استفاده از آن تولید می‌کند و این در حالی است که هزاران موسیقی و هزاران جلد کتاب با استفاده از این زبان در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد.

انتخاب با شماست، آیا شما هم می‌خواهید به جمع میلیونی مخاطبینِ این محتواهای جهانی بپیوندید یا خیر؟ اگر جواب شما به سوال ما مثبت است باید بگوییم که یادگیری زبان انگلیسی تنها راه رسیدن به این منبع ارزشمند است.

[wp-rss-aggregator sources=”109859″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *