0
021284284

دوره استراتژی بازاریابی + مدرک معتبر

استراتژی بازاریابی (Marketing Strategies)
بازاریابی را میتوان آمیزه ای از علم و تجربه دانست. با داشتن علم و طریقه ی اجرای بازاریابی تجربه ای به دست می آید که منجر به راهی برای به دست آوردن مشتری است. بازاریاب ها از تکنیک های گوناگون کیفی و علمی برای به دست آوردن و برآورد کردن استراتژی های خود استفاده می کنند. هر بازاریابی سعی بر به وجود آوردن و به کارگیری یک برنامه ی بازاریابی موفق است. آگاه باشید که تعداد بیشماری امکانات و راهها برای به دست  آوردن این برنامه ی موفق وجود دارد. بازاریابی یکی از بزرگترین چالش‌های هر شرکت بازرگانی به شمار‌ می‌رود که‌ می‌تواند بیشترین تاثیر را بر موفقیت و شکست آن شرکت داشته باشد.
 
 به دلیل درخواست مخاطبین منابع ارسالی ۳دوره؛ مدیریت بازاریابی ، بازاریابی حرفه ای و استراتژی بازاریابی با هم تلفیق شده اند و به صورت جامع برگزار میشوند، شرکت کنندگان محترم هر دوره با دریافت هر کدام از این گواهینامه ها می توانند درخواست ۲گواهینامه دیگر را برای فارسی ۲۰۰ هزار تومان و برای لاتین ۲۰۰ هزار تومان ارسال نمایند
 

پکیج ویژه آموزشی

آموزش مجازی استراتژی بازاریابی: امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی استراتژی بازاریابی و اخذ مدرک معتبر استراتژی بازاریابیرا به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *