0
021284284

آموزش آشنایی با سیستم مدیریت ایمنی-بهداشت-محیط زیست: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی آشنایی با سیستم مدیریت ایمنی-بهداشت-محیط زیست

سیستم مدیریت HSE یک ابزار مدیریتی برای کنترل و بهبود عملکرد بهداشت، ایمنی و محیط زیست در همه برنامه های توسعه و پروژه های صنعتی یا تشکیلات سازمانی بوده  است، با ایجاد بستر فرهنگی خلاق و نگرشی نو و سیستماتیک در راستای توسعه پایدار و کرامت انسان، بطور یکپارچه و با همگرایی و چیدمان هم افزای نیروهای انسانی و امکانات و تجهیزات و با استفاده از سیستم آموزش کارآمد، ممیزیهای دوره ای، ارزیابی، بهبود مستمر، موجب به حداقل رساندن اثرات نامطلوب صنعت بر محیط و افزایش اثرات مطلوب آن از طریق تأمین ایمنی همه جانبه کلیه کارکنان و همکاران سازمان، تجهیزات و تأسیسات و به صفر رساندن حوادث و آسیب های ناسی از کار از طریق کنترل یا حذف شرایط ناایمن و ارتقاء سطح سلامت افراد از طریق اعمال راهکارهای کنترلی مدیریتی، مهندسی و اجرایی در کلیه سطوح سازمان و همچنین صیانت از محیط زیست به عنوان سرمایه بشریت می گردد.

آموزش مجازی آشنایی با سیستم مدیریت ایمنی-بهداشت-محیط زیست : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی آشنایی با سیستم مدیریت ایمنی-بهداشت-محیط زیست و اخذ مدرک معتبر آشنایی با سیستم مدیریت ایمنی-بهداشت-محیط زیست را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
آشنایی با سیستم مدیریت ایمنی-بهداشت-محیط زیست

سیستم مدیریت HSE یک ابزار مدیریتی برای کنترل و بهبود عملکرد بهداشت کار، ایمنی و محیط زیست است.

به دنبال حذف یا کاهش مخاطرات بالفعل و بالقوه موجود در زمینه های بهداشت، ایمنی و محیط زیست سازمان ها با رویکردی هدفمند و بر پایه استانداردهای موجود است.

دوره آموزش مجازی آشنایی با سیستم مدیریت ایمنی-بهداشت-محیط زیست برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک آشنایی با سیستم مدیریت ایمنی-بهداشت-محیط زیست را اخذ نمایید.

سیستم مدیریت HSE یک ابزار مدیریتی برای کنترل و بهبود عملکرد بهداشت کار، ایمنی و محیط زیست است. به زبان ساده، سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست به دنبال حذف یا کاهش مخاطرات بالفعل و بالقوه موجود در زمینه های بهداشت، ایمنی و محیط زیست سازمان ها با رویکردی هدفمند و بر پایه استانداردهای موجود است. در واقع، HSE سیستمی ادغام یافته و یکپارچه است که از کلیه منابع انسانی، تجهیزات و منابع مالی برای تامین سلامت و محیطی عاری از هر گونه حادثه و آسیب، استفاده می کند.

سازمان ها همواره به دنبال کاهش هزینه ها هستند و توجه نکردن به HSE باعث بروز خسارات مالی در سازمان ها می شود. از اهداف این فرادرس می توان آشنایی با مفاهیم و استانداردهای HSE، شناخت عوامل بالقوه آسیب رسان در محیط های کاری، شناخت قوانین و مقررات، شناسایی و ارزیابی ریسک های موجود در سازمان، کاهش اثرات ناشی از حوادث، افزایش بهره وری سازمان و… را نام برد.

هدف از ایجاد نظام مدیریت HSE:

ارائه روشی است هدفمند بر پایه استانداردهای موجود برای حصول اطمینان از اینکه مخاطرات بالقوه و بالفعل موجود در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست بطور دقیق تعیین و بطور مؤثر حذف و یا کنترل می‌ گردد.

نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست بخشی از نظام مدیریت کل جاری در سازمان می‌باشد و برای توسعه، اعمال، دستیابی، بررسی و حفظ خط‌ مشی بهداشت، ایمنی و محیط زیست تلاش می‌نماید تا راه گشای روش‌های اصول مدیریت ریسک‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست مربوط به فعالیت‌های شرکت گردد.

مزایای استقرار سیستم  مدیریتHSE:

1. شناخت کافی از عوامل بالقوه آسیب رسان در واحد تولیدی

2. ایجاد بستر مناسب برای بهبود بهره وری و تعالی واحد

3. ایجاد ساختار مشخص برای مدیریت HSE و تعیین مسئولیت ها

4. هدفمند نمودن و یکپارچه کردن ایزو مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست

5. ایجاد بستر مناسب برای بهبود مستمر HSE در واحد واحد تولیدی

6. شناخت قوانین و مقررات ایمنی واحد تولیدی

7. ارزیابی موثر ریسک ها و کاهش آنها به منظور کنترل حوادث

8. کاهش زیان های مستقیم و غیر مستقیم ناشی از حوادث

9. ایجاد انگیزه در کارکنان بعلت اعتماد آنها نسبت به مدیریت بواسطه تلاش برای ایجاد محیط کاری ایمن

10. ایجاد زمینه مناسب برای استفاده توان فکری بالقوه کارکنان برای تقویت ایزو مدیریت HSE

11. فراهم شدن زمینه های رقابت سالم و موثر

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”102726″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *