0
021284284

آموزش تقویت حافظه و تندخوانی: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی تقویت حافظه و تندخوانی

خواندن یکی از مهمترین وسایل ارتباطی انسان با محیط بیرون است  ، در این میان مطالب گوناگون با سرعت غیر قابل وصفی افزایش می یابند هر روز بر تعداد روزنامه ها، مجلات، کتابهای درسی، داستانی، علمی، تحقیقاتی و غیره افزوده می گردد که در این راستا نیاز به مطالعه بیشتر نیز ضرورت می یابد ولی مشکل عمده این است که برای افزایش اطلاعات خویش باید زمان بیشتری را صرف مطالعه نمایید اما متاسفانه زمان محدود  و غیر قابل افزایش است پس چاره چیست؟ تنها راه حل این است که بر سرعت مطالعه خویش بیفزایید تا از غافله علم عقب نمانید به همین منظور برای شما آموزش روش تند خوانی و تقویت حافظه  را آماده کردیم تا با روش هایی که  به شما آموزش داده میشود بتوانید سرعت خواندن و عملکرد حافظه خود را بهبود بخشید.
نکته:دوره دارای ۷۲۰دقیقه فایل صوتی آموزش می باشد.

آموزش مجازی تقویت حافظه و تندخوانی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی تقویت حافظه و تندخوانی و اخذ مدرک معتبر تقویت حافظه و تندخوانی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
تقویت حافظه و تندخوانی

مجموعه‌ای از مهارت‌ها هستند که در راستای آموختن و یادگیری موثر به‌کار گرفته می‌شوند، تندخوانی و  استفاده از تکنیک های تقویت حافظه از جمله راهکارهایی هستند، که به شما کمک می کنند تا مطالعه ی موثری داشته باشید.

صرفه‌جویی و بهینه‌سازی زمان در خواندن است.

دوره آموزش مجازی تقویت حافظه و تندخوانی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.تقویت حافظه و تندخوانی را اخذ نمایید.

چرا تند خوانی مهم است؟

ممکن است شما هم جزو آن دسته از کسانی باشید که فکر می‌کنند تندخوانی یا سریع‌خوانی (speedreading) یک مهارت غیرضروری و لوکس است اما اگر اندکی درباره آن مطالعه کرده باشید متوجه خواهید شد که این مهارت، مهارتی ضروری برای رشد و توسعه فردی و جمعی همه ما است.

اگر ذره‌ای به یادگرفتن این مهارت شک دارید بد نیست بدانید این مهارت در بسیاری از مدارس کشورهای توسعه یافته جهان (از جمله ژاپن و آمریکا) تدریس می‌شود.

به‌طور خلاصه تندخوانی یکی از مهارت‌های مطالعه است و برخلاف نام آن، یگانه مزیتش سرعت نیست زیرا می‌تواند علاوه بر بالا بردن سرعت خواندن، کیفیت خواندن و یادآوری را نیز افزایش دهد. بسیاری از روش‌های تندخوانی از بخش بخش کردن متون و کاهش خواندن با صدا چه در ذهن و چه به‌صورت واقعی تشکیل‌شده است. تندخوانی با بالا بردن تمرکز، قدرت دید و هوشیاری باعث می‌شود که شما با سرعت بالاتری متن را ببینید و درک کنید. این مقاله بر آن است تا صفر تا صد اطلاعات لازم برای آگاهی از تندخوانی، انواع و نحوه بهره‌گیری از آن را در اختیار مشتاقان رشد، توسعه فردی، یادگیری، مطالعه، کتاب و کتابخوانی قرار دهد.

آیا تندخوانی باعث بهبود حافظه می شود؟

تندخوانی مغز ما را به چالش می کشد تا در سطح بالاتری عملکرد داشته باشد. هنگامی که مغز خود را آموزش می دهید تا بتواند سریعتر اطلاعات را دریافت کند ، سایر مناطق مغز شما نیز مانند حافظه شما بهبود می یابد. حافظه ، هنگام خواندن ، مانند یک تثبیت کننده عضله عمل می کند که با سرعت خواندن کار می شود.

خواندن چگونه حافظه شما را تقویت می کند؟

اگر به دنبال روش هایی برای بهبود حافظه و تمرکز خود و همچنین تسکین استرس هستید ، مطالعه به شما کمک می کند. فعالیت های محرک مغزی ناشی از خواندن نشان داده است که کاهش شناختی در سنین پیری را با افرادی که در طول زندگی خود در فعالیت های تحریک کننده ذهنی بیشتری شرکت می کردند ، کاهش می دهد.

[wp-rss-aggregator sources=”109963″]

دیدگاه کاربران
  • سیما ایوبی 6 تیر 1398

    سلام . مدرکی که برای این دوره ها ارائه ی میدید بین المللیه ؟ مب خوام راجب اعتبار گواهینامه هاتون توضیح بدید

    • مدیر کل سایت 31 مرداد 1398

      سلام – داخلی و بین المللی قابل اعطاء هستند – شما با ثبت نام در دوره آموزشی و پایان موفقیت آمیز دوره بعد از ارزیابی یک گواهی پایان دوره رایگان دریافت می نمایید – این گواهی در کشور معتبر است و در خارج از کشور هم می توانید درخواست ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را ثبت نمایید تا برای شما انجام شود – سوالی دارید از تلفن های تماس داخل سایت مشاوره رایگان دریافت نموده و فرصت دریافت مدارک معتبر بنیاد را از دست ندهید.

  • ناهیدمحمدآبادی 27 مهر 1399

    من خواهان شرکت دردوره آموزشی تقویت حافظه وتندخوانی هستم

  • الفا 7 خرداد 1400

    هزینه دوره چقدره و مدرکش زیرنظر کدوم ارگانه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *