0
021284284

دوره آموزشی زبان انگلیسی تخصصی هوانوردی Specialized Aviation English E-learning

در این دوره دانش پذیران با اصطلاحات و واژگان تخصصی هوانوردی به زبان انگلیسی آشنا می شوند و تواناییشان را برای تعامل گفتاری و نوشتاری در محیط شغلی وحرفه ای خود افزایش می دهد وآمادگی ورود به عرصۀ تجارت جهانی و تعامل با همتایان و مشتریان خارجی را کسب خواهند نمود

برای پرواز در خطوط هوایی هر کشوری تنها زبان انگلیسی است که تمامی کشورها برای پرسنل فرودگاه، خلبانان و مهمانداران هواپیما به یک الزام تبدیل کرده اند و با مسلط بودن به زبان انگلیسی می توانیم بخش بزرگی از کار را به درستی انجام دهیم.

دوره آموزش زبان انگلیسی برای هوانوردی برای کسانی مناسب است که نیاز دارند fluency زبان خود را ارتقا دهند.

دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی هوانوردی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک زبان انگلیسی تخصصی هوانوردی را اخذ نمایید.

unnamed file

آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی هوانوردی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی هوانوردی و اخذ مدرک معتبر زبان انگلیسی تخصصی هوانوردی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5

دوره آموزش زبان انگلیسی هوانوردی دارای موضوعات متنوع ، تمرین های متفاوت برای متخصصین این حوزه کاری است. سازمان های هواپیمایی در ایران اگرچه دارای استاندارد های آموزشی خاص خود هستند اما به طور معمول در آزمون های ابتدایی خود از زبان آموزان ، اصطلاحات تخصصی این کتاب ها را می آورند.

[wp-rss-aggregator sources=”92290″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *