0
021284284

دوره آموزشی مدیریت گلخانه های هیدروپونیک + مدرک فنی حرفه ای

Hydroponic Greenhouse Management E-learning + Certificate B

هیدروپونیک ( انگلیسی :Hydroponic ) از یک لغت یونانی Hydro یعنی آب و کلمه لاتین Ponero یعنی کار تشکیل یافته است که عبارتست از کشت گیاه در آب یا محلول غذایی  این لغت در فارسی آبکشت ترجمه شده است .کشت هیدروپنیک یا آبکشت شیوهٔ کشت بدون خاک می‌باشد.

در این نوع کشت متخصصان نیازهای غذایی گیاه را اندازه‌گیری کرده و به جای خاک با استفاده از آبی که به گیاه داده می‌شود با افزودن عناصر ماکرو و میکرو و نگهداشتن گیاه توسط شن و ماسه و قلوه سنگ ، ورمیکولیت ، پشم سنگ ،پرلیت ، پیت موس ،کویر (مواد زاید پوست نارگیل با خاک اره ) عملاً نیاز به خاک منتفی می‌شود.

بر اساس یک رسم ۲۵۰۰ ساله ایرانیان در عید نوروز ، گندم یا گیاهان دیگری را در مقداری آب می کاشتند و با آن سبزه برای سفره هفت سین تهیه می کردند این شاید اولین کشت هیدروپونیک در جهان بوده که ایرانیان انجام می دادند.

هر گیاهی را میتوان به صورت هیدروپونیک کشت کرد ولی بعضی از آن ها موفقیت بیشتری در این سیستم دارند.کشت هیدروپونیک برای میوه هایی با محصولات مقاوم از قبیل گوجه ، خیار ، فلفل ، گیاهان برگی مثل کاهو ، سبزی و گیاهانی که رشد سریعی دارند ایده آل است.

 مدیرتولید گلخانه های هیدروپونیک ، کسی است که پس از طی دوره آموزشی مدیریت گلخانه های هیدروپونیک، با اطلاع از تکنولوژی سازه و تجهیزات و کسب دانش فنی تولید و بهره برداری از گلخانه های هیدروپونیک توانایی انجام تنظیمات دستگاههای کنترل شرایط زیستی گلخانه را داشته باشد و با نظارت فنی بر کارگران تولید را بصورت کیفی و کمی تا ارسال به بازار محقق سازد.

V:97

پکیج ویژه آموزشی

هیدروپونیک چیست و چه کاربردی دارد؟

واژه هیدرو به معنی آب و پونوس به معنی کاشت است.

اما اصطلاحاً هيدرپونيك به معناي کشت و کار در بستر آب است.

هيدروپونيك و یا هايدرپونيك روشی است برای كاشت گياهان در بستری غیر از خاک.

ريشه ها در هوا و یا بستر های مختلف دیگر که مرطوب نگاه داشته می شود.

يا در آب كه بايد خوب تهويه شود و يا در برخي مواد جامد غير از خاك كه رطوبت را در خود نگه مي دارد مانند پشم سنگ.

آب موجود در اطراف ريشه ها كه غذاي مورد نياز گياه را تامين مي كند حاوي تركيبات مناسبی از مواد مغزی است.

به آسانی از طریق سایت ایباما، با کلیک بر روی لینک سبز: ثبت نام آنلاین در دوره مدیریت گلخانه های هیدروپونیک به صورت کاملا غیر حضوری شرکت کنید.

بدون نیاز به حضور و در سریعترین زمان ممکن بدون آزمون حضوری میتوانید با ثبت نام آنلاین در ایباما مدرک معتبر مدیریت گلخانه های هیدروپونیک و قابل ترجمه رسمی خود را دریافت نمایید.

در ایباما شما میتوانید با یکبار شرکت در دوره مدارک مختلفی را اخذ نمایید و به لحاظ اعتبار بالا جهت ارتقاء رزومه، ارتقاء سمت، مهاجرت، استخدام از آن بهره ببرید.

دوره آموزشی مدیریت گلخانه های هیدروپونیک Hydroponic Greenhouse Management E-learningB

آموزش مجازی مدیریت گلخانه های هیدروپونیک : امکان ثبت نام در دوره مجازی​ | لینک جزئیات دوره

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مدیریت گلخانه های هیدروپونیک و اخذ مدرک معتبر مدیریت گلخانه های هیدروپونیک را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

دیدگاه کاربران
  • محمدعلی 5 اسفند 1395

    بسیارعالی

  • فاطمه 17 فروردین 1396

    بسیار جالب ومفید است که در منزل بتوان گیاهان مصرفی خود را تولید کرد زیرا علاوه بر سرگرمی ،سلامت و اقتصاد وزیبایی را هم به ارمغان خواهد آورد البته اگر همان چیزی بشود که من تصورش را دارم.

  • حسین 29 فروردین 1396

    مطالب بسیار زیبا می باشذد دست گلتان درد نکند من بسیار علاقمنذ هستم به مخصوصا ایجاد گلخانه هیدرو پونیک لطفا راهنماییم کنید بسیار ممنونم حسین از سنندج

  • بسیار خوب.من مدت زیادی که پیگیرم 31 فروردین 1396

    خیلی خوب که به فکرین

  • وفا 7 خرداد 1396

    خیلی علاقمند هستم و پیگیر ولی زمان زیادی برای شرکت در کلاس ندارم موقعیت خوبست برای یادگیری

  • sadegh rostami 25 مرداد 1396

    من علاقمند به تولید ازطریق هیدروپونیک هستم ولی دانش انرا ندارم چگونه میتوانم از شما اموزش بگیرم مایلم از طریق تلگرام باشد که ساده است سپاسگزارم راهنماییم کنید

    • مدیر روابط عمومی 7 شهریور 1396

      با سلام و تشکر از ارتباط شما – دورره های آموزش الکترونیک ما از طریق محتوای دیجیتال ارسال می گردد درب منزل شما باید به صورت آنلاین ثبت نام نمایید و یا با مشاوران ما در ارتباط باشید.

  • بهزاد پور منصور 26 مرداد 1396

    برنامه جدی برای راه اندازی مجموعه ای جهت تولید محصولات گلخانه ای دارم و مایلم در برنامه اموزشی از راه دور شرکت کنم..خوشحال شدم از اینکه چنین سایتی وجود دارد…امیدوارم در عمل هم از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد…سپاسگزارم

  • sadegh rostami 11 شهریور 1396

    بسیار عالیست اگر از طریق تلگرام باشد وهم درس داده شود وهم عملی کردن موضوع تایید شود مایلم شرکت کنم واز این فناوری جالب ولذت بخش بهره بگیریم تنها حرفم با مدیر محترم اینه که بخدا میسپارمت ودستت را میبوسم

  • حسين 12 شهریور 1396

    باسلام .بنده تا الان بصورت انلاین از چندین فروشگاه اینترنتی خرید کرده ام تعدادی پول رو دریافت کردند و محصول رو ارسال نکردند و تعدادی هم که محصول رو ارسال کردند بدون ضمانت و ناسالم محصول رو دریافت نمودم و پس از تماس اهمیتی ندادن . سوال این است که چگونه میشود اطمینان کرد به ارسال بسته آموزشی سالم و یا از مجوز دار بودن بنیاد شما اطمینان حاصل کرد . باتشکر ازشما و همکاران محترمتان

    • مدیر کل سایت 29 شهریور 1396

      با سلام دوست عزیز – بنیاد ۱۱ سال سابقه کار درخشان دارد و از روی صفحه اصلی می توانید اعتبار ها – مجوزها و افتخارات ما را مشاهده نمایید – ما مشتری مداری سرلوجه کار خود داریم و همیشه آنلاین هستیم تا پاسخگوی درخخواست ها و نیاز های شما باشیم

  • سیداحمد 14 دی 1396

    باسلام و احترام
    آیا پیش نمایشی از ابتدای هر فصل ارائه مینمایید؟
    آیا این آموزش برای‌کسانی که میخواهند گلخانه هیدروپونیک در سطح وسیعی راه اندازی نمایند مناسب است؟
    مثلا برندهای ارزان قیمت ایرانی به منظور تهویه و سرمایش و گرمایش و اتصالات و انواع روشهای انتقال محلول و ساخت فیلتراسیون یا خریداری و نحوه ساخت پمپ و استفاده از پوشش پلاستیک یا شیشه یا فایبرگلاس یا پلاستیک معرفی میگردد؟

    • مدیر کل سایت 24 دی 1396

      با سلام
      سوال ۱: پیش نمایش ارائه نشده اما جزییات دقیق دوره در توضیحات موجود است
      سوال ۲: قطعا بیفایده نخواهد بود و کارگشاست
      سوال ۳: خیر

دیدگاه ها بسته شده.