0
021284284

معرفي كتاب فارسی فکر کنید، انگلیسی صحبت کنید

دپارتمان آموزش مجازي  و توسعه مطالعات شركت با رويكرد فرهنگ سازي كتاب و كتاب خواني اقدام به معرفي اين كتاب جهت آگاهي علاقه مندان به مطالع ي آن از سر فصل ها و محتويات نموده است. از كاربران گرامي خواهش ممند است در صورت مطالعه ي اين كتاب نظرات خود را جهت آگاهي مابقي اعضا از كفيت و مطالب آن در همين صفحه منتشر نمائيد.
نویسنده : افسانه فضلی
♦ موضوع :
زبان انگلیسی – جمله‌سازی
♦ ناشران :
راز نهان
♦ زبان کتاب : فارسی/انگلیسی
♦ توضیح تکمیلی :
با خواندن این کتاب
به صورت عمومی:
می توانید علاوه بر یادگیری اکثر نکات مهم و کاربردی گرامر عالی زبان انگلیسی، جمله سازی مقدماتی انگلیسی که پایه مکالمه است را نیز به زبان فارسی و به روش معادل یابی بیاموزید.
و به صورت تخصصی:
می توانید با تسلط بیشتری به ترجمه صحیح، به خصوص ترجمه فارسی به انگلیسی، بپردازید. از آنجایی که یک ترجمه خوب مستلزم تسلط بر هر دو زبان (مبدا و مقصد) می باشد، این کتاب زبان انگلیسی و فارسی را با هم بررسی و معادل یابی کرده است.

دیدگاه کاربران
  • فرشته حسینی 12 آذر 1392

    لطفا راهنمایی کنید مدارک دوره های مجازی معتبرمیبشد.

    • مدیر کل سایت 14 آذر 1392

      با عرض سلام خدمت شما :
      مدارک دوره های مجازی نشان دهنده تخصص شما در رشته و زمینه فعالیت خاص می باشد و برای بسیاری از شرکت های خصوصی و کسب و کارهای سراسر کشور معتبر بوده و برای تجمیع رزومه تحصیلی و حرفه ای شما بسیار متمایز کننده است.
      در صورتی که هر سوال یا درخواستی دارید می توانید از طریق تلفن 021284284 داخلی 2 تماس حاصل فرمایید – در ساعات اداری مشاوران ما پاسخ گوی شما خواهند بود – باسپاس

    • مدیر کل سایت 15 آذر 1392

      سلام :
      ایمیل جنابعالی در خبرنامه سایت قرار گرفت و اطلاعات دوره ها و گواهینامه های جدید از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
      در ضمن در نوار خاکستری رنگ بالای صفحات داخلی و پایین صفحه اصلی از طریق عضویت در خبر نامه نیز می توانستید اقدام نمایید – با تشکر از ارتباط شما

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *