0
021284284

آموزش آمادگی برای آزمون CAE: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی آمادگی برای آزمون CAE

به گفته دانشگاه کمبریج آزمون CAE‌ نشان طلایی Badge of Excellence شما در زبان انگلیسی است. Certificate in Advanced English، که به اختصار CAE بدان اطلاق می شود آزمونی در سطح پیشرفته می باشد که رسماً توسط دانشگاهها، کارفرمایان و دولتها در سراسر جهان به رسمیت شناخته می شود.در این سطح از داوطلبان انتظار می رود که طیف وسیع تری از متون طولانی تر و مشکل تر را بفهمند و معنای ضمنی آنها را درک کنند، در موقعیت های اجتماعی، تجاری، آموزشی و دانشگاهی از منابع زبانی به راحتی استفاده کنند و با موضوعات پیچیده به طریقی روشن، منسجم و با توجه به جزئیات برخورد کنند و بتوانند موضوعات را به یکدیگر ربط دهند.با شرکت در آزمون اصلی و کسب نمره ی قبولی مدرک بین المللی از دانشگاه کمبریج انگلستان دریافت می دارند. با داشتن مدرک CAE‌ می توانید نشان دهید که سطح زبان شما بسیار بالا است. بیش از ۶۰۰۰ موسسه آموزشی در سراسر دنیا با داشتن این مدرک زبان انگلیسی شما را تایید می کنند. هر چند این مدرک برای کسب ویزا و یا تحصیل در استرالیا و یا انگلیس نمی تواند جای آیلتس را بگیرد اما در برخی مواقع توسط سازمان های مهاجرتی و تحصیلی پذیرفته می شود. ما مفتخریم در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان CAE دوره ی آمادگی شرکت در آزمون را برگزار نموده و دانشپذیران را برای حضوری موفق در آزمون یاری نماییم.

نکته: این دوره شامل ۱۳۵دقیقه فایل صوتی می باشد.

آموزش مجازی آمادگی برای آزمون CAE : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی آمادگی برای آزمون CAE و اخذ مدرک معتبر آمادگی برای آزمون CAE را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
آمادگی برای آزمون CAE

CAE  مخفف کلمه Certificate In Advanced English ، آزمونی است در سطح پیشرفته برای زبان آموزان زبان انگلیسی که سالانه حدود 5000 نفر از کشورهای مختلف جهان در آن شرکت می کنند.

این آزمون برای سنجش مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی طراحی شده‌است و طی ۴ ساعت مهارت‌های خواندن و درک مطلب، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن زبان‌آموزان را محک می‌زند.

دوره آموزش مجازی آمادگی برای آزمون CAE برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک آمادگی برای آزمون CAE را اخذ نمایید.

معرفی و بررسی آزمون CAE:

CAE  مخفف کلمه Certificate In Advanced English ، آزمونی است در سطح پیشرفته برای زبان آموزان زبان انگلیسی که سالانه حدود 5000 نفر از کشورهای مختلف جهان در آن شرکت می کنند .

CAE  چهارمین سطح از سری امتحانات انگلیسی عمومی دانشگاه کمبریج می باشد که توانایی زبان آموز را در برقراری ارتباط با محیط اطراف و در اکثر موقعیت های زندگی کاری و روزمره مورد ارزیابی قرار میدهد .

همانند سایر امتحانات کمبریج ، CAE  نیز چهار مهارت اصلی زبان یعنی Reading , Speaking , Listening  و Writing  را به همراه دانش گرامر و دایره لغات مورد ارزشیابی قرار می دهد .

در سراسر دانشگاههای دنیا CAE  را به عنوان سندی قرار میدهند که دارا بودن آن نشانه توانایی فرد در استفاده از زبان انگلیسی در موقعیت های مختلف کاری و اجتماعی است . هر چند این مدرک نمی تواند جای مدرک آیلتس را بگیرد اما در برخی موارد توسط برخی سازمان های تحصیلی و یا مهاجرتی پذیرفته می شود .

آزمون CAE چه مهارت‌هایی را می‌سنجد؟

این آزمون برای سنجش مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی طراحی شده‌است و طی ۴ ساعت مهارت‌های خواندن و درک مطلب، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن زبان‌آموزان را محک می‌زند.

برای آشنایی با هر بخش به صورت جدا ادامه مطلب را بخوانید:

۱- Reading and Use of English، اولین بخش آزمون CAE

اولین بخشی که در این آزمون باید به آن پاسخ دهید، خواندن و درک مطلب است. مدت زمانی که برای پاسخ دادن به ۸ قسمت و مجموعا ۵۶ سوال این بخش دارید، ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه است. سوالات ترکیبی این قسمت برای سنجش توانایی داوطلب در درک متون مختلف زبان، کتاب‌های علمی، روزنامه و مجله‌های انگلیسی‌زبان است. دانش گرامری و لغت زبان‌آموز برای پاسخ دادن به سوالات این بخش بسیار کاربرد دارد.

۲- رایتینگ CAE، آزمودن مهارت نوشتن شما

رایتینگ CAE دومین مرحله از آزمون است که در مدت زمان ۹۰ دقیقه، مهارت نوشتن داوطلبان را می‌سنجد. شما در این قسمت با ۲ بخش روبه‌رو می‌شوید؛ اولین بخش رایتینگ که اجباری‌ست و باید یک انشا در قالب‌هایی مانند مقاله، نامه، ایمیل یا گزارش بنویسید و بخش دوم که باید از بین ۳ گزینه مطرح شده یکی را انتخاب کرده و درباره آن شروع به نوشتن کنید. براساس استاندارهای در نظر گرفته شده در این بخش از آزمون، نمره آن به شما می‌گوید چقدر در سازماندهی اطلاعات موجود در متن و ارتباط با مخاطب توانمند هستید.

۳- لیسنینگ CAE، ۴۰ دقیقه برای نشان دادن مهارت شنیداری خود

شما در ۴۰ دقیقه باید به ۳۰ سوال که در ۴ بخش طراحی شده است پاسخ دهید. سوالات این بخش به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که مهارت شنیداری شما را برای درک صحبت‌های گوینده و توانایی دنبال کردن گفت‌وگو می‌سنجند. برای تقویت شنوایی خود می‌توانید قبل از شرکت در آزمون پادکست گوش دهید یا هر روز یک قسمت از آهنگ‌های زبان انگلیسی را برای خودتان پخش کنید.

شما در لیسنینگ این آزمون به قسمت‌هایی مانند یک سخنرانی و یک مونولوگ طولانی گوش می‌کنید و بعد از آن باید بتوانید در زمان خواسته شده، به سوالات مربوط به آن پاسخ دهید.

۴- مهارت Speaking، صحبت کردن شبیه انگلیسی‌زبان‌ها

این بخش از آزمون به صورت رو در رو و در ۱۵ دقیقه برگزار می‌شود. معمولا در یک اتاق دو ممتحن و دو شرکت‌کننده حضور دارند و داوطبان در حالت گفت‌وگوی رو در رو، گفت‌وگو با ممتحن و مونولوگ به زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

برای آشنایی بیشتر با نحوه سوال‌دهی بخش‌های مختلف آزمون، به سایت رسمی دانشگاه کمبریج سر بزنید.

شیوه نمره‌دهی آزمون CAE چگونه است؟

به‌صورت کلی نمره‌دهی آزمون یکی از نمرات ۱۶۰ تا ۲۱۰ است. نمره لازم برای قبولی در این آزمون و دریافت مدرک، بین بازه ۱۸۰ تا ۱۹۹ است. نمره پایین ۱۸۰ به این منظور است که سطح زبان شما برابر با B2 است و هنوز برای دریافت مدرک CAE آمادگی ندارید. نمره ۲۰۰ تا ۲۱۰ نیز به این معناست که زبان شما بالاتر از C1 و برابر با C2 است. سطح نمرات به‌صورت A، B و C مشخص می‌شود:

سطح A: بازه ۲۰۰ تا ۲۱۰| سطح B : بازه ۱۹۳ تا ۱۹۹|سطح C: بازه ۱۸۰ تا ۱۹۲

نمره کل آزمون تشکیل شده از میانگین نمرات بخش‌های مختلف آزمون است و نمره هر بخش نیز به صورت جدا در کارنامه ذکر می‌شود. تمام شرکت‌کنندگان می‌توانند نمره خودشان را چند هفته بعد از شرکت در آزمون مشاهده کنند، اما مدرک رسمی تنها برای کسانی‌که نمره قابل قبول دریافت کنند ارسال صادر خواهد شد. نتایج آزمون ۴ تا ۶ هفته بعد از آزمون کاغذی و ۲ تا ۳ هفته بعد از آزمون کامپیوتری به‌صورت آنلاین قابل رویت است. کسانی‌که موفق به کسب مدرک رسمی آزمون CAE شده‌اند می‌توانند آن را حدودا ۳ هفته بعد از اعلام نتایج، از حوزه امتحانی خود دریافت کنند (مدرک ابتدا به حوزه مورد نظر فرستاده می‌شود و از آنجا به دست داوطلب می‌رسد).

آزمون CAE در ایران:

به لطف برخی موسسات و مراکز معتبر، آزمون CAE در ایران برگزار می‌شود و نیازی به خارج شدن از کشور نیست. هزینه آزمون CAE در ایران هم‌اکنون حدود ۴۰۰ هزار تومان است که به نسبت برخی آزمون‌های دیگر نظیر آیلتس کمتر است

اعتبار آزمون CAE چقدر است؟

این آزمون جزو معتبرترین آزمون‌های بین‌المللی زبان است و مدرک آن نیز در بسیاری از کشورهای دنیا پذیرفته می‌شود. کسانی‌که قصد ادامه تحصیل یا کار در دانشگاه‌ها و شرکت‌های انگلیسی‌زبان دارند، مدرک این آزمون را می‌توانند در رزومه خود قرار دهند و مطمئن باشند در قبولی‌شان تاثیر به‌سزایی خواهد داشت. در حال حاضر بیش از ۹ هزار موسسه آموزشی در دنیا مدرک این آزمون را معتبر می‌دانند و ۱۴۰۰ مرکز در ۱۱۷ کشور دنیا برای گرفتن آزمون وجود دارند. مدرک CAE برابر با نمره ۷ تا ۸ آزمون آیلتس و نمره ۱۱۰تا ۱۲۰ تافل است.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”109597″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *