0
021284284

آموزش کنترل پروژه با ام‌اس پروجکت درجه دو- پیشرفته: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی کنترل پروژه با ام‌اس پروجکت درجه دو- پیشرفته

کنترل پروژه یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین دروس مهندسی صنایع می‌باشد که در حال حاضر می‌توان گفت تمامی شرکت‌ها از مبحث کنترل پروژه برای پیش بینی وضعیتشان استفاده می‌کنند. برای سهولت در امر کنترل پروژه نرم افزارهایی همانند Microsoft Project استفاده می‌شود.نرم‌افزار ام‌اس پروجکت (به انگلیسی: Microsoft Project) برای مدیرت پروژه‌ها بر پایه علم مدیریت پروژه کاربرد دارد و جزو زیر مجموعه نرم‌افزار آفیس است. نرم‌افزار MS Project تصویر بزرگی از پروژه را در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید تمامی جزئیاتی که برای رسیدن به هدف باید تکمیل شوند را در آن پر کرده و آنها را سازماندهی نمائید. بدون تردید ایده‌های خوب را خودتان باید فراهم نمایید اما Microsoft Project به شما کمک می‌کند تا با روشی سازماندهی شده، ایده‌ها و افکارتان را ثبت و آنها را به طرحی قابل اجرا تبدیل کنید. با Microsoft Project به سادگی می‌توانید زمان تکمیل هر فعالیت یا هر فاز از پروژه را تخمین بزنید و مطمئن شوید که می‌توانید پروژه را در موعد مورد مقرر به اتمام برسانید. در نهایت هنگامیکه اجرای پروژه آغاز می‌گردد، می‌توانید برنامه‌ریزی را با توجه به تاریخ‌های واقعی شروع و پایان فعالیت‌ها بهنگام سازی کنید، در این حالت Microsoft Project برنامه را مجدداً محاسبه نموده و نشان می‌دهد که فعالیت‌ها تا چه اندازه زودتر یا دیرتر به اتمام رسیده‌اند. در آخر شاید مهمترین مزیت استفاده از Microsoft Project این باشد که در طول مدت مراحل برنامه‌ریزی و انجام پروژه می‌توانید گزارش‌هایی که نشان دهنده برنامه و میزان پیشرفت کار است را چاپ کنید. همانطور که می‌دانید، اگر بیش از یک نفر در اتمام یک پروژه مشارکت داشته باشد، ایجاد ارتباط موثر، عامل اصلی و اساسی برای یک نتیجه مطلوب است.

نکته: دوره دارای ۱۲۰۰دقیقه آموزش صوتی می باشد.

آموزش مجازی کنترل پروژه با ام‌اس پروجکت درجه دو- پیشرفته : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی کنترل پروژه با ام‌اس پروجکت درجه دو- پیشرفته و اخذ مدرک معتبر کنترل پروژه با ام‌اس پروجکت درجه دو- پیشرفته را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
کنترل پروژه با ام‌اس پروجکت درجه دو- پیشرفته

کنترل پروژه یکی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین دروس مهندسی صنایع می‌باشد که در حال حاضر می‌توان گفت تمامی شرکت‌ها از مبحث کنترل پروژه برای پیش بینی وضعیتشان استفاده می‌کنند.

تصویر بزرگی از پروژه را در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید تمامی جزئیاتی که برای رسیدن به هدف باید تکمیل شوند را در آن پر کرده و آن‌ها را سازماندهی نمائید.

دوره آموزش مجازی کنترل پروژه با ام‌اس پروجکت درجه دو- پیشرفته برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک کنترل پروژه با ام‌اس پروجکت درجه دو- پیشرفته را اخذ نمایید.

نرم افزار ام‌اس پروجکت:

بدون تردید ایده‌های خوب را خودتان باید فراهم نمایید اما Microsoft Project به شما کمک می‌کند تا با روشی سازماندهی شده، ایده‌ها و افکارتان را ثبت و آن‌ها را به طرحی قابل اجرا تبدیل کنید. با Microsoft Project به سادگی می‌توانید زمان تکمیل هر فعالیت یا هر فاز از پروژه را تخمین بزنید و مطمئن شوید که می‌توانید پروژه را در موعد مورد مقرر به اتمام برسانید. در نهایت هنگامیکه اجرای پروژه آغاز می‌گردد، می‌توانید برنامه‌ریزی را با توجه به تاریخ‌های واقعی شروع و پایان فعالیت‌ها به هنگام‌سازی کنید، در این حالت Microsoft Project برنامه را مجدداً محاسبه نموده و نشان می‌دهد که فعالیت‌ها تا چه اندازه زودتر یا دیرتر به اتمام رسیده‌اند. در آخر شاید مهمترین مزیت استفاده از Microsoft Project این باشد که در طول مدت مراحل برنامه‌ریزی و انجام پروژه می‌توانید گزارش‌هایی که نشان دهنده برنامه و میزان پیشرفت کار است را چاپ کنید. همان‌طور که می‌دانید، اگر بیش از یک نفر در اتمام یک پروژه مشارکت داشته باشد، ایجاد ارتباط مؤثر، عامل اصلی و اساسی برای یک نتیجه مطلوب است.

تاریخچه ام‌اس پروجکت:

نرم افزار MSP یا ام‌اس پروجکت در ابتدا توسط مدیر توسعه محصول مایکروسافت الن ام.بوید به عنوان یک ابزار برای کمک به مدیریت پروژه های نرم افزاری که در درون شرکت در حال توسعه بودند، پیشنهاد شد. آقای بوید مشخصات آن را نوشت و یک شرکت محلی سیاتل را برای توسعه دادن نمونه اولیه این نرم افزار مشغول کرد. نرم افزار msp ابزاری ارزشمند برای سازماندهی طرح ها، زمان بندی کارها، اختصاص منابع و هزینه‌ کارها، تنظیم طرح برای برآورد کردن محدودیت ها و آماده کردن گزارش ها برای انتقال طرح نهایی به همه کسانی که باید طرح مورد نظر را اجرا کنند است.

دوره آموزشی ام اس پروجکت برای چه کسانی مناسب است؟

این نرم افزار در طی این سال ها دوره های اموزشی برگزار کرده است که مورد توجه مدیران و کارشناسان سازمان های پروژه محور و مدیران و کارشناسان برنامه ریزی و کنترل پروژه قرار گرفته است و نیز محبوبیت بسیاری را به همراه داشته است.
این افراد بیشتر در دوره های اموزشی شرکت میکنند:

1. فارغ التحصیلان رشته های عمران

2. فارغ التحصیلان رشته های  صنایع

3. فارغ التحصیلان رشته های شهرسازی

4. فارغ التحصیلان رشته های مدیریت صنعتی

5. مدیران اجرایی سازمان های پروژه محور

6. مدیران برنامه ریزی و کنترل

7. مهندسین ناظر

[wp-rss-aggregator sources=”111957″]

دیدگاه کاربران
  • کامران بادفر 23 دی 1396

    سلام
    لطفا در مورد دوره های معرفی شده اطلاعات تکمیلی می خواستم
    بادفر ******

  • sara 16 بهمن 1397

    سلام mspدرجه۱ هم داریم یا نه؟ اول باید درجه۱ رو یاد بگیریم ؟پس از پایان دوره کامل مسلط میشیم به نرم افزار که جذب بازار کار بشیم.ممنون

  • sara 16 بهمن 1397

    آموزش ویدیوئی هم داره فرق پکیج با آموزش آنلاین چیه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *