0
021284284

دوره آموزشی نرم افزار سیلور لایت Silverlight Software E-learning

آموزش نرم افزار سیلور لایت : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی نرم افزار سیلور لایت

silverlight با پشتیبانی رسمی از زبان های راست به چپ همانند زبان فارسی و همچنین ارائه ی کوهی از قابلیت های جدید کاندید مناسبی برای توسعه ی نرم افزارهای غنی تحت وب و همچنین desktop برنامه های چند سکویی در کشورمان می باشد.silverlight برای ایجاد رابط کاربری قوی و زیبا در برنامه های کاربردی تحت وب است.

برای استفاده از این دوره آشنایی با یکی از زبان های .NET مانند C# ویا VB.NET پیشنهاد میشود.

آموزش مجازی نرم افزار سیلور لایت : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی نرم افزار سیلور لایت و اخذ مدرک معتبر نرم افزار سیلور لایت را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
سیلور لایت

سیلورلایت یک بستر برنامه‌سازی تحت وب است که توانایی‌های مشابه ادوبی فلش دارد، که قابلیت چند رسانه‌ای، گرافیک و پویانمایی را درون یک محیط زمان اجرا جاسازی کرده‌است.

ز سیلورلایت می‌توان برای نمایش آنلاین یا استریمینگ (Streaming) فیلم و موسیقی استفاده کرد. 

  • دوره آموزش مجازی  سیلور لایت برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید

 

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی را فراهم آورده است که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک  سیلور لایت را اخد نمایید

silverlight چیست؟ وچه کاربردهایی دارد؟

 

silverlight یک افزایه وب است که همانند افزایه‌های رایج به مرورگر وب الحاق شده و گسترهٔ توانائی‌های مرور گر را افزایش می‌دهد. علاوه یر خصوصیات یاد شده سیلورلایت قابلیت اتصال به پایگاه داده را دارد. سیلور لایت در حقیقت یک برنامهٔ غنی وب (RIA (Rich Internet Application است که هماهند برنامه هائی که در تکنولوژی هائی مثل ASP.NET تولید می‌شوند قابل توسعه است. سیلور لایت زیر شاخه‌ای از تکنولوژی WPF است تنها با این تفاوت که روی وب اجرا می‌شود. مایکروسافت از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ (در حدود ۵ سال) ۵ ورژن مختلف از سیلورلایت را ارائه کرده‌است که آخرین ورژن آن در تاریخ ۸ می ۲۰۱۲ روانه بازار شد. تکنولوژی سیلورلایت در سیستم عامل‌های مکینتاش نیز قابل پشتیبانی است.

تاریخچه  سیلور لایت :

برای تولید برنامه های سیلورلایت میتونید از دو ابزار Microsoft Expression Blend 2 و Visual studio 2008 استفاده کنید.

از blend 2 میتونید برای ظاهر گرافیکی ، Encode کردن فایل های تصویری و صوتی و قرار دادن آن در برنامه های سیلورلایت استفاده کنید.
از visual studio 2008 برای کد نویسی طرف کلاینت و سرور، مربوط به برنامه های silverlight میتوانید از این ابزار استفاده کنید. همچنین این ابزار قابلیت debug کردن کدهای برنامه های silverlight را بصورت کامل فراهم میکند 

برخی از ویژگی های silverlight :

از سیلورلایت میشه برای نمایش آنلاین و استریمینگ streming فیلم و آهنگ استفاده کرد.

به دلیل حجم کمش یعنی کمتر از 2MB براحتی قابل دانلود و نصب روی مرورگر هست.

سیلورلایت بدلیل استفاده بیشتر از منابع سخت افزاری کامپیوتر کلاینت، باعث بهبود ظاهر و افزایش سرعت اجرای برنامه های تحت وب میشود.

در silverlight نیز مانند فیلمهای flash میشه از تصاویربرداری Vector – based graphics ، آهنگ ، متن و انیمیشن به صورت یکپارچه استفاده کرد.

 

[wp-rss-aggregator sources=”146913″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *