0
021284284

آموزش زبان انگلیسی تخصصی حسابداری: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی زبان انگلیسی تخصصی حسابداری

این دوره با تمرکز بر فضای مدیریت و بازرگانی ، علاقه مندان را قادر می سازد تا مهارت های گفتاری و شنیداری خود را درزمینۀ رشته ها و مباحث مدیریتی تقویت نموده و آمادگی ارتباط با همتایان ، مشتریان و شرکای خارجی را کسب نمایند. فعالان در زمینه ی حسابداری علاوه بر آشنایی با اصطلاحات و واژگان تخصصی رشتۀ خود به زبان انگلیسی بر مهارت هایی چون مصاحبه ، گزارش نویسی و … مسلط شده و آمادۀ ورود به عرصۀ جهانی میگردند
نکته:این محتوا دارای ۲۹ دقیقه فایل صوتی با زبان انگلیسی میباشد.

آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی حسابداری : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی حسابداری و اخذ مدرک معتبر زبان انگلیسی تخصصی حسابداری را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
زبان انگلیسی تخصصی حسابداری

حسابدار به شخصی می‌گویند که عملیات مالی را در هر کسب‌وکاری انجام می‌دهد.

برای کسانی طراحی شده که تخصص حرفه‌ای آنها در بخش حسابداری و مدیریت مالی شرکت‌ها است.

دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی حسابداری برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک زبان انگلیسی تخصصی حسابداری را اخذ نمایید.

درس زبان تخصصی حسابداری یکی از دروس مهم در رشته حسابداری است، که در آزمون کارشناسی ارشد نیز اهمیت ویژه ای دارد.

انگلیسی برای حسابداری و مدیریت مالی:

دوره آموزش زبان انگلیسی برای حسابداری برای کسانی طراحی شده که تخصص حرفه‌ای آنها در بخش حسابداری و مدیریت مالی شرکت‌ها است.

امروزه، کار مالی و حسابداری دیگر محدود به داخل یک شرکت نیست. واحدهای مالی شرکت‌ها درست همانند واحدهای بازرگانی، تبلیغات و فروش باید با شرکا و همکاران خارجی در ارتباط باشند و همین نشان می‌دهد تسلط به زبان انگلیسی تخصصی حسابداری چه اهمیتی دارد.

در این دوره، با عبارات و اصطلاحات مرتبط با حسابداری آشنا شده و همچنین خواهید آموخت چطور در جلسات اداری، پرزنتیشن‌ها، مکالمات تلفنی و صحبت‌های کوتاه روزمره به اهداف سازمانی خود دست پیدا کنید.

موضوعات اصلی که در این دوره تدریس می‌شود شامل نحوه صحبت کردن با تلفن، ارتباطات تجاری از طریق ایمیل، ملاقات‌های رسمی و کنفرانس‌های تبلیغاتی در کنار آموزش کلمات کلیدی تخصصی مرتبط با فعالیت‌های مالی و حسابداری است.

[wp-rss-aggregator sources=”103098″]

دیدگاه کاربران
  • محمد جواد عظیمی فرد 18 تیر 1397

    سلام و عرض ادب
    کاش میشد یک نمونه کوتاه از فیلم آموزشی قرار میدادین تا با خیال راحتری خرید کنیم و از کیفیت خرید آسوده خاطر باشیم. مرسی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *