0
021284284

آموزش زبان ترکی استانبولی : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی زبانی ست که بیش از ۹۰ میلیون نفر در سراسر جهان به عنوان زبان نخست و رسمی یا زبان دوم با آن تکلم و نگارش می کنند. محدوده ی جغرافیایی این زبان به کشورهای نظیر ترکیه و قبرس و برخی قسمت های عراق،یونان،بلغارستان،مقدونیه، کوزوو، شبه جزیره بالکان، و دیگر قسمت‌های اروپای شرقی را شامل می‌شود. همچنین به خاطر مهاجرت بسیار زیاد مردم ترکیه به غرب اروپا مخصوصا آلمان منجر به گسترش این زبان در آن مناطق گشته است. با توجه به اهمیت این مسائل و مناسبات فرهنگی و سیاسی و تجاری کشورمان با کشور ترکیه یادگیری این زبان به یکی از ضرورت های فراگیری مبدل شده است.
این دوره شامل ۶۶۰ دقیقه فایل صوتی آموزشی نیز می باشد.
این دوره شامل یک نرم افزار آموزشی که شامل :

  1. آموزش زبان ترکی به صورت صوتی
  2. دیکشنری ترکی به فارسی و فارسی به ترکی به همراه آموزش نصب
  3. کتابچه لغات پر کاربرد و جملات کلیدی زبان ترکی

توجه : این دوره چون به زبان استانبولی می باشد محتوای کتاب هایی که به انگلیسی نوشه شده است منظور همان ترکی استانبولی می باشد.
درضمن دارای ۶۵۶ دقیقه فایل صوتی میباشد

آموزش مجازی زبان ترکی استانبولی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی زبان ترکی استانبولی و اخذ مدرک معتبر زبان ترکی استانبولی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی یکی از زبان­های گروه آلتای خانواده اورال-آلتای است که از بالکان تا منطقه دریای خزر مورد استفاده قرار می­گیرد.

با یادگیری این زبان علاوه بر برقراری ارتباط صحیح با ترکی زبانان بازار کار شغل‌های متفاوتی به شما معرفی می‌شود که درآمد نسبتا خوبی هم دارد.

دوره آموزش مجازی ترکی استانبولی‌ برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک زبان ترکی استانبولی را اخذ نمایید. 

معرفی و بررسی تاریخچه زبان ترکی استانبولی:

زبان ترکی استانبولی یکی از زبان­های گروه آلتای خانواده اورال-آلتای است که از بالکان تا منطقه دریای خزر مورد استفاده قرار می­گیرد.

براساس اسناد موجود، قدمت این زبان به ۸۵۰۰ سال قبل برمی­گردد و این اسناد، کلمات گزیده­ای است که به خط میخی بر روی کتیبه­ های سومری نوشته شده است.

ریشه زبان ترکی عثمانی به زبان ترکی منطقه اوغوز برمی­گردد. زبان ترکی استانبولی که در منطقه جغرافیایی امپراطوری عثمانی و به­ویژه ترکیه مورد تکلم قرار می­گیرد، پنجمین زبان پرکاربرد دنیا است.

زبان ترکی، یک زبان فنی با کاربرد وسیع می­باشد که در قالب “فاعل- گزاره-فعل” مورد استفاده قرار می­گیرد.

زبان ترکی استانبولی در اروپا و آسیا از جمله مناطق بالکان، جزایر دریای اژه، آناتولی، قبرس و خاورمیانه به­ عنوان زبان نوشتاری و یا زبان مکالمه ملت­ها مورد استفاده قرار می­گیرد.“گویش استانبولی” به­ عنوان منبع و مرجع زبان نوشتاری ترکیه استانبولی ترکیه محسوب می­شود.

فواید یادگیری زبان ترکی استانبولی:

زبان ترکی در رده بندی زبان های پرکاربرد دنیا مقام ۱۵ را داراست، این زبان هم مانند زبان فارسی که در کشور های دیگر زبانی رایج است، زبانی پرکاربرد می باشد، در خود ترکیه حدود ۸۲ میلیون نفر به زبان ترکی استانبولی صحبت می کنند و این زبان را زبان مادری خود می دانند.

در کشور آذربایجان و گرجستان مناطقی از اروپای شرقی و…. به این زبان سخن می گویند و ترکی را یا زبان رسمی خود می دانند یا به عنوان زبان دوم از آن استفاده می کنند.

بنا بر یا این یکی از فواید زبان ترکی استانبولی این است که می توانید در کشور های همسایه ترکیه هم از این زبان استفاده کنید و نیاز خود را برطرف نمایید.

چرا باید زبان ترکی استانبولی را یاد بگیریم؟

شاید با خودتان فکر کنید چرا با وجود اینهمه زبان مهم در دنیا ، یادگیری زبان ترکی استانبولی مهم است و یا چرا آموزش زبان ترکی استانبولی جزو برنامه های بنیاد آموزش مجازی ایرانیان است؟ دلایل زیر را مطالعه فرمایید تا با دید بازتر و انگیزه بیشتری یادگیری این زبان جذاب را شروع کنید.

۱- اگر قصد ادامه تحصیل دارید

۲- برای کسب درآمد و فرصت شغلی

۳- مسافرت و قصد اقامت

۴- یادگیری به عنوان زبان دوم و پرکاربرد

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”109741″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *