0
021284284

آموزش زبان اسپانیایی: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی زبان اسپانیایی

یاد گیری زبان به دلیل نیاز روزافزون به ایجاد ارتباط با دیگر ملت‌ها و تمدن‌ها و تقویت روابط بین الملل،  دیگر صرفاً دانش واژگان به‌شمار نمی‌رود بلکه با تسلط علم ارتباطات بر دیگر علوم، زبان امروزه بیشتر به‌عنوان یک واقعیت زنده، فعال و بسیار کارآمد درجهت انتقال وتبادل عقاید و نظرات در نظر گرفته می‌شود. بنابراین گسترش آموزش و یادگیری زبان‌های زنده دنیا به‌منظور آشنا نمودن علاقه‌مندان با فرهنگ، ادبیات، آداب و رسوم دیگر ملت‌ها به جهت تبادل افکار از اهمیت بسزائی برخوردارمیباشد.در این راستا زبان اسپانیائی به عنوان زبان اول نزدیک به ۵۰۰ میلیون نفر در بیست و سه کشور قاره پهناور آمریکا و زبان دوم در اکثر کشورهای اروپائی، ایالات متحده آمریکا و کانادا روز به روز نیاز آموزش و یادگیری این زبان را گوشزد میکند
دارای نرم افزار رزتا استون می باشد وشامل ۱۷۵۵دقیقه فایل صوتی آموزش هست.

آموزش مجازی زبان اسپانیایی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی زبان اسپانیایی و اخذ مدرک معتبر زبان اسپانیایی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
زبان اسپانیایی

زبانی رومی است که از شبه‌جزیره ایبری در اروپا ریشه گرفته و امروزه با داشتن نزدیک به ۵۰۰ میلیون گویشور بومی (بیشتر در اسپانیا و قاره آمریکا)، یک زبان جهانی است.

یادگیری زبان اسپانیایی یک موفقیت کامل است و هرگاه شما بر زبان اسپانیایی مسلط شدید، چه در یک رستوران و چه در تعطیلات، مردم از توانایی‌های شما شگفت‌زده خواهند شد و اغلب از شما تعریف خواهند کرد.

دوره آموزش مجازی زبان اسپانیایی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک زبان اسپانیایی را اخذ نمایید.

چرا باید زبان اسپانیایی یاد بگیریم؟

اگر می خواهید بدانید که چرا باید اسپانیایی یاد بگیرید, در ابتدا ببینید چه کسانی همین الان آن را تکلم می‌کنند: مبتدی ها, مقیمان ایالات متحده,دانش آموزان در مدارس,دارند اسپانیایی را مطالعه می کنند. زبان اسپانیایی در اروپا نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است, جاییکه اغلب اوقات، بعد از انگلیسی، زبان خارجیِ انتخابی محسوب می‌شود. و جای تعجبی نیست که اسپانیایی دومین یا سومین زبان محبوب است: با حدود ۴۰۰ میلیون گویشور، چهارمین زبان رایج در جهان (بعد از انگلیسی,چینی و هندوستانی) است که تکلم می‌شود و مطابق بعضی آمارها بیشتر از زبان انگلیسی گویشور بومی دارد. زبان رسمی در چهار قاره است و در سایر نقاط از اهمیت تاریخی برخوردار است.

ارقام به تنهایی زبان اسپانیایی را گزینه ی خوبی می سازد, برای آنهایی که می خواهند زبان دیگری را یاد بگیرند. اما دلایل بسیار دیگری برای یادگیری زبان اسپانیایی وجود دارد.

آیا اصلا ارزش دارد که اسپانیایی یاد بگیرید؟ 

بله! 100%!  پس منتظر پاسخ دیگری بودید؟

با وجود سختی‌ها ، آموختن زبان بسیار رضایت بخش است! اگر اندکی چالش همه را از یادگیری بازدارد، آنگاه تماشای المپیک خیلی کسل کننده خواهد بود.

اگر یادگیری زبان را دشوار بپندارید، پیشرفت نخواهید کرد. دلایلی پیدا کنید که به شما انگیزه یادگیری دهد. چه چیزی به شما الهام و انگیزه می‌دهد که زبان اسپانیایی را بهتر یاد بگیرید؟ وقتی همه چیز سخت و دشوار می‌شود و شما به یادگیری این زبان شک می‌کنید، آنها را به خاطر آورید.

پیش از شروع به یادگیری شما باید تصمیم بگیرید که می خواهید به چه سطحی از زبان اسپانیایی دست یابید؟ اگر می‌خواهید برای سفر آینده‌تان فقط اندکی با این زبان آشنا شوید در مقایسه با زمانی که تسلط کامل بر این زبان در نظر شما است، یادگیری دیگر طاقت فرسا نخواهد بود!

خارج از انگیزه شخصی شما برای یادگیری زبان اسپانیایی، فقط می‌توانم بگویم قطعا ارزشش را دارد.

اسپانیایی زبان پیچیده ای است. برخی از جنبه های اسپانیایی آن را برای یادگیری دشوار‌تر می‌کند در عین حال برخی ویژگی های آن را ساده‌تر میکند.

در اسپانیا چه زبان‌های دیگری رواج دارد؟

با اینکه زبان رسمی کشور اسپانیا، اسپانیایی است و اکثر مردم در دنیا به این زبان صحبت می‌کنند، چند زبان نیمه‌رسمی دیگر هم در این کشور رواج دارد:‌

  • کاتالان/ والنسیا/ بالره

  • گالیسی

  • باسکی

  • زبان Aranese

منظور از «زبان‌های نیمه‌‌رسمی» زبان‌هایی است که در دولت مناطق مربوطه به طور رسمی شناخته و پذیرفته می‌شوند و به عنوان میراث فرهنگی ارائه می‌شوند.

این زبان‌ها از کجا آمده‌اند؟

تاریخ این زبان‌ها زیبا و جذاب است. زبان باسکی (Basque/ Euskera) تنها زبانی است که مردم برخی از مناطق اسپانیا به آن صحبت می‌کنند، ولی از خانواده‌ی زبان‌های هندواروپایی نیست. در حقیقت، هیچ‌کسی ماهیت این زبان را نمی‌داند و نمی‌تواند ارتباطش را با هیچ یک از زبان‌های مدرن یا زبان‌های از بین‌رفته کشف کند. چه رازی!

جالب است بدانید،‌ در طول مدت جنگ داخلی اسپانیا (Spanish Civil War)، زبان کاتالان در منطقه‌ی فرانکو (Franco) ممنوع شده بود تا وضعیت رسمی آن در سال 1979 بهبود یافت.

زبان گالیسی ارتباط نزدیکی با زبان پرتغالی دارد و نه تنها مردم استان گالیس اسپانیا به آن زبان صحبت می‌کنند، بلکه در بخش‌هایی از کاستیل و لئون هم به این زبان صحبت می‌شود. حتی تعداد زیادی از مردم آمریکای لاتین هم به این زبان صحبت می‌کنند!

زبان اسپانیایی در کجای دنیا به کار می‌رود؟

کشورهای اسپانیایی‌ زبان بسیاری در دنیا هستند؛ زیرا اسپانیایی زبان رسمی 20 کشور زیر و همچنین پورتوریکو است: آرژانتین، بولیوی، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، کوبا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، السالوادور، گینه استوایی، گواتمالا، هندوراس، مکزیک، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، پرو، اسپانیا، اروگوئه و ونزوئلا. در ایالات‌متحده، بلیز، آندورا و جبل‌الطارق هم زبان اسپانیایی رایج است، اما زبان رسمی نیست. البته زبان اسپانیایی یکی از 6 زبان رسمی سازمان ملل است.

چند نفر در جهان به زبان اسپانیایی حرف می‌زنند؟

اسپانیایی زبان مادری بیش از 400 میلیون نفر است. همین امر باعث شده که پس از زبان چینی، دومین زبان گفتاری دنیا شود. زبان انگلیسی با حدود 360 میلیون جمعیت انگلیسی‌زبان در رتبهٔ سوم و پس از زبان اسپانیایی قرار دارد. زبان اسپانیایی، پس از انگلیسی و فرانسه، سومین زبان تدریس‌شده در دنیا است. اسپانیایی علاوه بر اینکه زبان مادری 400 میلیون نفر است، زبان دوم چیزی نزدیک به 9 میلیون نفر در سراسر دنیا هم هست.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”109779″]

دیدگاه کاربران
  • کلمه به انگلیسی 20 آبان 1396

    ممنون مطلب خوبی بود

  • علی 8 مرداد 1399

    سلام خسته نباشید ببخشید برای کسی که هیچی در مورد اسپانیایی نمیدونه هم چیزی دارید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *