0
021284284

آموزش حسابدار صنعتی درجه یک : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی حسابدار صنعتی درجه یک

حسابدار درجه ١ صنعتی کسی است که علاوه بر مهارت حسابدار درجه ٢ صنعتی بتواند از عهده انجام عملیات مندرج در استاندارد برآید و همچنین از تئوریهای مربوطه اطلاعات کافی داشته باشد.

آموزش مجازی حسابدار صنعتی درجه یک : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی حسابدار صنعتی درجه یک و اخذ مدرک معتبر حسابدار صنعتی درجه یک را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
حسابدار صنعتی درجه یک

یکی از شاخه‌های علم حسابداری، حسابداری صنعتی است. حسابداری صنعتی در واقع وظیفه محاسبه بهای تمام شده محصولات را بر عهده دارد.

حسابدار صنعتی کسی است که با دارا بودن تحصیلات عالیه و دانش عملی در زمینه حسابداری صنعتی، به برآورد بهای تمام شده محصولات میپردازد.

دوره آموزش مجازی حسابدار صنعتی درجه یک برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک حسابدار صنعتی درجه یک را اخذ نمایید.

حسابداری صنعتی چیست؟

حسابداری صنعتی یکی از انواع شاخه‌های حسابداری است که برای واحدهای تولیدی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و وظیفه بررسی «بهای تمام شده تولید» را برعهده دارد.

برآورد هزینه تمام شده در واحدهای تولیدی کاری سخت و زمانبر است که به بررسی‌های دقیقی نیاز دارد. حسابداری صنعتی به عنوان یکی از سخت‌ترین شاخه‌های حسابداری می‌تواند این امر خطیر را به انجام رسانده و با برآورد تمام هزینه‌های تولیدی یک محصول، قیمت‌گذاری آن برای ورود به بازار را ممکن سازد.

اگر ما بخواهیم بهای تولید شده محصولاتی مانند پوشاک، رب گوجه‌فرنگی، قطعات صنعتی، لوازم خانگی یا …. را محاسبه کنیم،  باید تمام هزینه‌های مربوط به هزینه مواد اولیه، حقوق کارکنان، استهلاک تجهیزات، هزینه سوخت، حمل و نقل و …. را به‌صورت جداگانه حساب کنیم و در نهایت یک بهای تمام شده برای محصول خود در نظر بگیریم.

در پی برآورد این هزینه تمام شده خواهیم توانست برای تعیین مقدار سود تولید، قیمت‌گذاری مطلوب و معقولی را برای محصول خود انجام دهیم. تمام انجام این عملیات بر عهده حسابداری صنعتی خواهد بود.

وظایف حسابدار صنعتی چیست؟

به طور کلی خلاصه از مهمترین وظایف حسابداری صنعتی شامل موارد زیر است. به این معنی که تیم های حسابداری صنعتی موظف به انجام این امور هستند.

– همکاری در برنامه ریزی و اجرای برنامه ها و بودجه های سازمان

– جمع آوری، طبقه بندی و گزارش دهی از اطلاعاتی که به تصمیم گیری های مدیریتی در رابطه با راه حل ها یاری کننده است

– برنامه ریزی و اجرای قوانین و ساختارهایی که علاوه بر بهبود وضعیت کنترل باعث کاهش هزینه ها نیز بشود

– تعیین ارزش موجودی های بخش های مختلف با هدف هزینه یابی و تعیین قیمت و همچنین کنترل میزان موجودی

– تعیین هزینه های انجام شده و به نسبت آن میزان سود به دست آمده

bama step
بیت کوین
مقاله های مالی و بازرگانی

بیت کوین

[wp-rss-aggregator sources=”113977″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *