0
021284284

دوره آموزشی آشنایی با تدوین سینما و تلویزیون introduction of Cinema and TV editing E-learningB

از همان زمانی که شما تلویزیون خود را روشن می‌کنید تمام فیلمهای مستند، داستانی، برنامه‌های تولیدی استودیویی، تصاویر میانی برنامه‌ها، موزیک ویدیوها و… همگی از زیر دست یک تدوینگر گذشته است. فیلم جشنهای تولد و عروسی، تیزرهای تبلیغاتی، فیلمهای صنعتی و آموزشی همه و همه از یک تدوینگر برخوردار بوده است.
تدوین فیلم (انگلیسی: Film editing) یکی از مراحل آخر فیلم‌سازی است که در پس‌تولید فیلم انجام می‌شود و طی آن از انتخاب و پیوند نماهای موجود در فیلم خام (footage) و تبدیل آن‌ها به سکانس برای رسیدن به فیلم نهایی بهره گرفته می‌شود. در دنیای فیلم «تدوین» همان نقش ذهن را در واقعیت به عهده دارد. بدین معنی که آنچه پنهان است، آشکار می‌کند و آنچه آشکار است اما نیازی به دیدن آن نیست، پنهان؛ یعنی انتخابِ بهترین تصویر برای دیدن..
برنامه ریزی آموزش دوره تدوین سینما و تلویزیون بر اساس استانداردهای آموزشی دانشکده های سینمایی است و سیستم آموزش مرحله به مرحله اجرا میشود تا هنرجو در پایان دوره مهارت های لازم و ضروری در این رشته را فرا گیرد. بدیهی است به مطالعات بیشتر در زمینه های مختلف علوم انسانی، و تجربه مستمر عملی بر دانش کارگردانی هنرجو خواهد افزود.
پکیج ویژه آموزشی
V:96

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *