0
021284284

آموزش بسندگی زبان عربی – تافل عربی: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی بسندگی زبان عربی – تافل عربی

کاربردهای زبان عربی در روزگار معاصر چنان گسترده و متنوع است که برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن، نهادها، مؤسسات و مراکز علمی ـ آموزشی گوناگونی در سراسر جهان برپا شده است. نقش چندگانۀ زبان درحوزه‌های آموزشی، پژوهشی، علمی و هنری و حتی در عرصه‌های حرفه‌ای و شغلی، دو ضرورت را به‌همراه آورده است: یکی تدوین شیوه‌هایی منسجم برای آموزش علمی زبان، و دیگری تعیین ملاک‌ها و معیارهایی به‌منظور ارزیابی دانش زبانی و توانایی‌های به‌کارگیری آن.

آموزش زبان عربی در ایران با توجه به اهمیت علمی و فرهنگی و آیینی این زبان پیشینه‌ای بلند دارد. بااین‌همه، این نقش و جایگاه فرازبانی عربی سبب شده بود که به کاربرد ارتباطی آن کمتر توجه شود و ، در فرایند آموزش عربی از این جنبۀ مهم ـ یعنی نقش زبان به‌مثابۀ رسانه ـ کم‌وبیش غفلت شده بود. خوشبختانه، امروز در فراگیری زبان عربی بر کاربرد ارتباطی این زبان، مثل همۀ زبان‌های دیگر، تأکید می‌شود و تلاش می‌شود که زبان‌آموزان همۀ مهارت‌های زبانی را کسب کنند. بدین‌ترتیب، زبان عربی در ایران با توجه به پنج محور آموزش داده می‌شود:

ـ زبان عربی به‌منزلۀ زبان فرهنگ دینی؛

ـ زبان عربی در مقام زبان علم در گذشته و زبان میراث ناملموس ایران در حوزه‌های مختلف دانش، از جمله ریاضیات، نجوم، طب و مانند آنها؛

ـ  زبان عربی به‌مثابۀ عنصر برجسته در ادبیات فارسی و در آمیختگی با آن؛

ـ زبان عربی در نقش ابزار ارتباطی برای تعامل با جامعۀ چندصد میلیونی عرب‌زبان در زمینه‌های سیاسی، مذهبی، اجتماعی، تجاری، و فرهنگی؛

ـ زبان عربی به عنوان پل انتقال دو سویه در فرایند ترجمه با تنوع عرصه‌های قابل پیاده سازی عربی

براین اساس، آموزش علمی و عالمانۀ زبان عربی در دوره‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی و حتی در دوره‌های آزاد ضروری می‌نماید، بنیاد آموزش مجازی ایرانیان در دوره ی پیش رو تمامی موارد آموزشی را خدمت دانشپذیران عزیز عرضه میدارد. V:97

لازم به ذکر است در این دوره کتب به زبان فارسی و عربی میباشند، همچنین بیش از ۶۰ ساعت فایل صوتی و ۹۴۴ صفحه آموزش عربی نیز ارائه گردیده است.

آموزش مجازی بسندگی زبان عربی – تافل عربی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی بسندگی زبان عربی – تافل عربی و اخذ مدرک معتبر بسندگی زبان عربی – تافل عربی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
بسندگی زبان عربی – تافل عربی

TOEFLیکی از آزمون‌های معتبر جهان است که تقریبا در تمامی کشورهای دنیا به رسمیت شناخته می‌شود و در صورت کسب نمره‌ی قابل قبول این آزمون متقاضیان می‌توانند از آن در جهت اهداف خود نظیر مهاجرت شغلی و یا تحصیلی استفاده کنند.

آزمون تافل در ایران به‌صورت اینترنتی برگزار می‌شود، البته شما برای شرکت در این آزمون می­‌بایست به یکی از مراکز مورد تایید مراجعه نمایید همچنین زمان تقریبی این آزمون سه ساعت و نیم خواهد بود.

دوره آموزش مجازی بسندگی زبان عربی – تافل عربی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک بسندگی زبان عربی – تافل عربی را اخذ نمایید.

بررسی آزمون تافل:

بی‌شک مشهورترین و پرتکرارترین سوال در زمینه آزمون تافل سوال ” آزمون تافل چیست؟ “ است. آزمون تافل TOEFL که مخفف Test of English as a Foreign Language است یکی از آزمون‌های معتبر جهان است که تقریبا در تمامی کشورهای دنیا به رسمیت شناخته می‌شود و در صورت کسب نمره‌ی قابل قبول این آزمون متقاضیان می‌توانند از آن در جهت اهداف خود نظیر مهاجرت شغلی و یا تحصیلی استفاده کنند.

نمره آزمون تافل تقریبا در بیش از نه هزار دانشگاه در سطح جهان اعتبار داشته و همین ویژگی تافل را به یکی از معتبرترین آزمون‌ها بدل کرده است.

مدرک تافل چند سال اعتبار دارد؟

آزمون تافل و آیلتس دو آزمون سرنوشت ساز هستند که میزان مهارت و سطح یادگیری زبان انگلیسی افراد غیر انگلیسی زبان را میسنجد. با توجه به موفقیت آزمون آیلتس در پذیرش جهانی، مدرک تافل اعتبار بیشتری نسبت به آیلتس دارد و معیار بسیاری از کشورها داشتن مدرک تافل است، اعتبار مدرک تافل مانند مدرک آیلتس دو سال است به دلیل اینکه دانشگاه های آمریکا از این آزمون بیشتر استقبال می کنند اعتبار مدرک تافل در آمریکا بیشتر از آیلتس است. برای اینکه در جریان باشید دانشگاه مورد نظر شما چه مدرک و نمره ای را مورد قبول دارد در سایت ETS با استفاده از قابلیت هایی که قرار داده شده از دانشگاه مورد نظر بخواهید اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند.

مزایای داشتن مدرک تافل در ایران و جهان:

داشتن مدرک تافل می تواند به دانشجویانی که می خواهند در مقاطع بالاتر از کارشناسی ارشد و دکترا ادامه تحصیل دهند کمک کند تا از آزمون های داخلی MHLE , TOLIMO , MSRT معاف شوند. هم چنین بسیاری از شرکت های بین المللی و یا ارگان های دولتی در ایران برای جذب نیرو و استخدام های خود از کسانی که در سطح خوبی از زبان انگلیسی برخوردارند استفاده می کنند.

طبق نظرسنجی ها هنوز هم کاربرد مدرک تافل از تمامی مدارک دیگر در دنیا بیشتر است و تقریبا تمام کشور های انگلیسی زبان ارزش این مدرک را می دانند. برای مهاجرت به کانادا ، استرالیا ، آمریکا و انگلیس آزمون تافل تقریبا ضریب پذیرش ۱۰۰% دارد. جدای اینکه تافل تا چه حد معتبر است ، یکی دیگر از کاربرد مدرک تافل این است که حتی مدرسینی که قصد تدریس زبان انگلیسی را دارند بهترین راه برای نشان دادن توانایی خود ، گرفتن نمره خوب در تافل است.

[wp-rss-aggregator sources=”109444″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *