0
021284284

آموزش نرم افزار اتوپلی: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی نرم افزار اتوپلی

AutoPlay Media Studio نرم افزاری برای ساخت سریع و حرفه ای نرم افزارهای چند رسانه ای و اتوران می باشد. کاری که ممکن است به صورت عادی بوسیله نرم افزارهای سنتی برنامه نویسی مانند C, C++, Java, Visual Basic چندین روز تا چندین هفته زمان ببرد را می توانید توسط این نرم افزار و ابزار قدرتمند آن بسیار سریعتر انجام داد. اما این امکانات تنها در مورد فرم ها و اسکریپت های ساده نیست و ما در مورد طراحی نرم افزارهای مولتی مدیا حرفه ای با قابلیت های مختلفی مانند تعامل با اینترنت ، اتصال به پایگاه داده ها ، اجرای ویدئو و غیره صحبت می کنیم.
AutoPlay Media Studioبه شما در طراحی و ساخت نرم افزارهای مولتی مدیا کمک شایانی می نماید.حتی در صورتی که شما تخصصی در برنامه نویسی نداشته باشید نیز می توانید پروژه های حرفه ای خلق کنید.

آموزش مجازی نرم افزار اتوپلی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی نرم افزار اتوپلی و اخذ مدرک معتبر نرم افزار اتوپلی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
نرم افزار اتوپلی

يكي از نرم‌افزارهايي است كه در فرآيند توليد محتواي الكترونيكي مي‌توان به‌عنوان نرم افزار مادر از آن استفاده كرد.

Autoplay Media Studio قابلیت مدیریت و تهیه پروژه‌های سنگین تا چندین هزار صفحه و پروژه‌های سبک تا چند صفحه را به کاربر می‌دهد.

دوره آموزش مجازی نرم افزار اتوپلی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک نرم افزار اتوپلی را اخذ نمایید.

AutoPlay چیست؟

نرم‌افزار AutoPlay Media Studio يكي از نرم‌افزارهايي است كه در فرآيند توليد محتواي الكترونيكي مي‌توان به‌عنوان نرم افزار مادر از آن استفاده كرد. در شماره‌هاي پيشين درباره نرم افزار مالتي مديا بيلدر صحبت كرديم و با آن آشنا شديم؛ اما اين نرم افزار قدرتمند با توجه به اين‌كه از سال 2007 تاكنون نسخه جديدي از آن ارائه نشده ديگر جوابگوي همه نيازهاي يك طراح و توليدكننده محتواي الكترونيكي نخواهد بود. در صورتي كه نرم‌افزار AutoPlay Media Studio در آخرين نسخه خود (8) تقريبا توانسته به تمام خواسته‌هاي يك توليدكننده محتواي الكترونيكي پاسخ داده و آنها را به بهترين شكل رفع كند.

به كمك اين نرم‌افزار كم حجم 50 مگابايتي 295 دلاري و با داشتن نزديك به 15 نوع نمونه پروژه‌هاي آماده در زمينه‌هاي گوناگون، براحتي مي‌توان در عرض چند ساعت پروژه‌اي كاملا حرفه‌اي بدون نياز به دانش برنامه‌نويسي ايجاد كرد كه البته در صورت آشنايي با زبان‌هاي برنامه‌نويسي مي‌توان از قابليت برنامه‌نويسي بسيار كامل داخلي آن نيز همراه با ابزارهاي گرافيك و كاربردي آن بهره برد.

محيط اين نرم‌افزار كاملا گرافيكي و ساده بوده و با درگ كردن عناصر دلخواه اعم از تصاوير، متن، موسيقي، ويدئو، فايل فلش،PDF و… و با تعريف روابط بين اين عناصر، به كمك بيش از 865 اكشن آماده برنامه به اشياي بي‌حس محيط برنامه روح بخشيد. اين برنامه داراي راهنماي كامل و جامعي است كه بدون هيچ گونه دانش اوليه و با اندك تسلط به زبان مي‌توان از آن بهره برده و به هدف خود در جهت طراحي پروژه دلخواه رسيد. به كمك دستيار برنامه‌نويس اين برنامه مي‌توان به سخت‌ترين دستورهاي كاربردي كه براي اجراي آنها شايد نيازمند چند صفحه كدنويسي باشد، براحتي دست يافت. همچنين با پشتيباني اين برنامه از پايگاه داده‌هاي MySQL, SQLite3, ODBC, Oracle و PostgreSQL مي‌توان بانك‌هاي اطلاعاتي دلخواه خود را به آن متصل و استفاده كرد.

براي استفاده از اين نرم افزار در توليد محتواي الكترونيكي كافي است ابتدا مطالب و محتويات مورد نظر اعم از متن، تصوير، فيلم، موسيقي و ساير محتويات را آماده كرده و با تعريف تعداد صفحات دلخواه در برنامه، محتويات را در صفحات مورد نظر قرار دهيد و با تعريف دكمه‌هاي ارتباطي بين صفحات، روابط صفحات را ايجاد، سپس با ايجاد خروجي exe فايل نهايي را جهت استفاده و اجرا آماده كنيد.

امروزه ساخت برنامه‌های چندرسانه‌ای و تولید پکیج نرم‌افزاری اتوران (Autorun) یکی از مباحث مهم و پرکاربرد است که افراد، شرکت‌ها، مراکز آموزشی، روابط عمومی سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و غیر دولتی جهت ارائه گزارش‌های الکترونیکی، تولید و ارائه پکیج اتوران قابل ارائه در سمینارها و همایش‌ها و… از آن استفاده می‌کنند. لذا یادگیری و آموزش نرم‌افزاری مثل Autoplay و سایر نرم افزارهای مشابه جهت تولید پکیج اتوران، یک کار لذت‌بخش برای شما فراگیران است.

بنابراین:

با استفاده از این برنامه شما می‌توانید تنها با داشتن یک دانش اولیه و مقدماتی از مباحث کامپیوتری، اقدام به تولید نرم‌افزارهای قدرتمند و قابل ارائه در زمینه‌های مختلف نمایید. همچنین به دلیل این که این نرم‌افزار دارای محیط کاربری ساده و روان است، یادگیری و به کار بستن آموزش این نرم‌افزار، به راحتی برای شما به راحتی امکان‌پذیر است. این نرم‌افزار به دلیل داشتن انعطاف‌پذیری بالا و کدهای از پیش طراحی و آماده شده، یک محیط بسیار جذاب و دوست‌داشتنی برای شما عزیزان فراهم کرده است که مطمئنا پس از آشنایی با قابلیت‌های این نرم‌افزار، علاقه‌مند به تولید پکیج‌های اتوران می‌شوید.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”111330″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *