0
021284284

دوره آموزشی زبان انگلیسی تخصصی بازاریابی English Marketing Specialist E-learningA

این دوره با تمرکز بر فضای مدیریت و بازرگانی ، علاقه مندان را قادر می سازد تا مهارت های گفتاری و شنیداری خود را درزمینۀ بازاریابی ارتقا دهند و علاوه بر آشنایی با اصطلاحات و واژگان تخصصی رشتۀ خود به زبان انگلیسی بر مهارت هایی چون مصاحبه ، گزارش نویسی و … مسلط شده و آمادۀ ورود به عرصۀ جهانی گردند.

این دوره شامل ۳۸۲ دقیقه فایل صوتی آموزشی نیز می باشد.

در دنیای تجاری امروز، یادگیری زبان انگلیسی یکی از اصلی‌ترین نیازهای همه فعالان حوزه بازاریابی و تبلیغات است. افراد شاغل در این حوزه برای اکثر فعالیت‌های خود از جمله صحبت کردن با مشتریان، بحث در مورد شروع کمپین‌های تبلیغاتی و برنامه‌ریزی استراتژیک برای تبلیغات به زبان انگلیسی دارند.

دوره آموزش زبان انگلیسی برای بازاریابی و تبلیغات، دقیقا برای همین افراد تهیه و تدوین شده است. این دوره تمامی موارد مورد نیاز در بازاریابی و تبلیغات را در بر خواهد گرفت.

در این دوره تاکید بسیار ویژه‌ای بر روی واژگان و اصطلاحات مرتبط و ارتقاء مهارت گفتاری (Speaking) انگلیسی متقاضیان شده است تا زبان آموزان بتوانند با آرامش، ارتباط مفید و موثری در حیطه شغلی خود برقرار کنند. موضوعات اصلی که در این دوره تدریس می‌شود شامل نحوه صحبت کردن با تلفن، ارتباطات تجاری از طریق ایمیل، ملاقات‌های رسمی و کنفرانس‌های تبلیغاتی در کنار آموزش کلمات کلیدی موضوعاتی مانند برندینگ (Branding)، تحقیقات بازار (Market Research)، بازاریابی مستقیم (Direct Marketing) و روابط عمومی (Public Relations) است.

1. خلق نتیجه

نخستین روش خلق نتیجه و مفید کردن محصول و تامین نیازهای مشتریان برای رسیدن به یک نتیجه خاص است. این رویکرد مستلزم این است که چیزی را به مشتریان ارائه کنید که به آن نیاز دارند و می‌توانند برای دستیابی به سایر اهدافشان از آن استفاده کنند. یک مثال خوب بیل یا ماشین شخم‌زنی است که هر دو ارزش کاربردی بالایی دارند، اما شاید هدفی نباشند که مشتری در ذهنش تصور می‌کند. حتما این ضرب‌المثل را شنیده‌اید که «مردم مته نمی‌خرند؛ سوراخ‌های دیوار را می‌خرند».

یکی از صنایع جدیدی که بر اساس ارزش نتیجه یا نیازها ایجاد شد، پست «فِدِکس» است. سال‌ها پیش از اینکه اپل صنایع کاملا جدیدی را برای آی‌پاد، آیفون و آی‌پد ایجاد کند، فدکس صنعتی را برای پست یک‌شبه ایجاد کرد که پیش از آن نظیر نداشت. با توجه به کُندی پست‌های معمولی، فِرِد اسمیت ‌موسس فدکس نیاز شدید به ارسال سریع و یک‌شبه نامه‌ها و بسته‌ها را احساس کرد.

به بازار امروز خود نگاه کنید. مشتریان فعلی و احتمالی‌تان چه خواسته‌ها و نیازهایی دارند و حاضرند در ماه‌ها و سال‌های پیش‌رو برای چه مواردی پول پرداخت کنند؟ به گفته پیتر دراکر «روندها از هر چیز دیگری مهم‌ترند». روند‌ تقاضای مشتری در بازار شما چگونه است؟ اگر بتوانید با دقت به این سوال پاسخ دهید، اغلب می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و حتی پیش از ظهور یک بازار جدید بر آن تسلط یابید.

 

2. قیمت‌گذاری مناسب

دومین روش بازاریابی موفق، تغییر قیمت‌ها است. با قیمت‌گذاری محصولات و خدمات در دامنه توان مشتریان، می‌توانید بازارهای کاملا جدیدی ایجاد کنید که در حال حاضر وجود ندارند.

هنری فورد پس از دهه‌ها مبارزه مالی به یکی از ثروتمندترین مردان دنیا تبدیل شد، زیرا از این بینش کمیاب برخوردار بود. او فهمید که با تولید انبوه اتومبیل می‌تواند قیمت را تا حدی پایین آورد که اغلب آمریکایی‌ها توانایی مالی خرید یکی از آن‌ها را داشته باشند. او برای رسیدن به این هدف روند تولید و مصرف انبوه را برای همیشه متحول کرد.

بسیاری از شرکت‌ها توانسته‌اند با تعیین قیمت‌هایی که در محدوده توان مالی تعداد بیشتری از مشتریان است، رهبر بازار شوند. ما دریافته‌ایم که هرچه سهم‌ بازار بیشتری داشته باشید و هزینه تولید‌تان کمتر باشد، می‌توانید قیمت‌های کمتری برای محصولات خود تعیین کنید. سال‌ها است که ژاپنی‌ها هنرمندانه از این استراتژی استفاده می‌کنند. آن‌ها برای به دست آوردن سهم بازار، قیمت محصولات و خدمات خود را در پایین‌ترین حد ممکن تعیین می‌کنند.

سپس بعد از اینکه سهمی از بازار به دست آوردند، از صرفه‌ مقیاس استفاده کرده و محصولاتشان را با قیمت‌های بسیار کمتری تولید می‌کنند.
سپس با تعیین قیمت‌های کمتر و افزایش مجدد سهم بازار، این صرفه‌جویی‌ها را به مشتریان منتقل می‌کنند و به تدریج به همه بازارهای هدف مسلط می‌شوند.

 

3. شرایط واقعی مشتری

سومین استراتژی بازاریابی موفق، سازگاری با شرایط واقعی اجتماعی و اقتصادی مشتری است. شرکت Sears که با ابداع سیاست ضمانت بی‌قیدوشرط استرداد مبلغ در صورت نارضایتی، در صنعت طراحی کاتالوگ به بزرگترین خرده‌فروش عصر خودش تبدیل شد، مثالی عالی از این استراتژی است.

تا آن زمان شرایط واقعی مشتری این بود که اگر محصولی را می‌خرید که کار نمی‌کرد یا سالم نبود، باید آن را تحمل می‌کرد. سیرز فهمید که برای غلبه بر این مانع بزرگ خرید باید محصولات خود را با شرایط واقعی مشتری هماهنگ کند. این کار منجر به انقلابی در تجارت و خرده‌فروشی شد.

هر محصول یک «مزیت کلیدی» دارد که دلیل اصلی مشتری برای خرید است و موجب یک «ترس کلیدی» نیز می‌شود که مشتری را از خرید آن بازمی‌دارد.

برای مثال، مشتریان به شدت از خطر کردن می‌ترسند. می‌ترسند پول زیادی بپردازند، محصول بدی تحویل بگیرند،‌ ضرر کنند و مجبور به تحمل چیزی شوند که برای اهدافشان نامناسب است. ترسشان هرچه هست، دلیل اصلی عدم خرید محصولات و خدمات با هر قیمتی به شمار می‌آید.

وقتی بر مزیت کلیدی تاکید کنید و مشتری با خرید محصول یا خدمت شما ارزش‌افزوده منحصربه‌فردی دریافت ‌کند و ترس بزرگش از بین برود، می‌توانید بازار عظیمی برای فروش محصولات خود بیابید.

 

4. تحویل ارزش واقعی

چهارمین روش بازاریابی موفق این است که به مشتری «ارزش واقعی» تحویل دهید. ارزش واقعی در نظر مشتریان را می‌توان از طریق تماس نزدیک با آن‌‌ها مشخص کرد.

شرکت آی.بی.ام. نمونه‌ای عالی از اجرای این روش است. این شرکت در روزهای اوج خود بر 80 درصد بازار کامپیوتر جهان تسلط داشت. آی.بی.ام فهمید که در حوزه تجهیزات پیشرفته و گرانی که صدها هزار یا میلیون‌ها دلار به فروش می‌رسند، کارایی کامپیوتر عامل جذب خریداران نیست، بلکه اطمینان از خدمات پس از فروش و تعمیر سریع، عامل اصلی جذب آن‌ها به شمار می‌آید.

آی.بی.ام نه تنها محصولات کامپیوتری در سطح جهانی تولید می‌کرد، بلکه این اطمینان را هم می‌داد که وقتی محصولی را از این شرکت می‌خرید، در صورت هرگونه نقص و خرابی، بهترین خدمات پشتیبانی دنیا به شما ارائه می‌شود. «ارزشِ واقعی» همین بود.

فروش و بازاریابی دو عملکرد تجاری در یک سازمان هستند– هر دوی آن ها روی تولید مشتری و درآمد تاثیرگذار هستند. مقوله فروش درباره تمام فعالیت هایی که به فروش خدمات- و کالا ها مرتبط می شوند؛ است. مقوله بازاریابی درباره فرآیند علاقه مند ساختن افراد به کالا ها و خدماتی که به فروش می رسند؛ است.

فروش مقوله ای است که برای توصیف فعالیت هایی که برای فروختن کالا ها یا خدمات انجام- می شوند؛ است. فروشنده ها مسئولیت مدیریت روابط با مشتریان بالقوه (توجه های به محصول) و فراهم کردن راهی که سر انجام این توجه مشتریان بالقوه منجر به فروش[کالا یا خدمت] شود.

بازاریابی شامل تمام فعالیت هایی است که تلاش می کنند تا جرقه علاقه مند شدن[مشتری] به تجارت شما شود. بازاریاب ها برای فهمیدن علایق مشتریان بالقوه از تحقیق و آنالیز بازار استفاده می کنند. دپارتمان های بازاریابی مسئول برگزاری کمپین ها و فعالیت هایی برای جذب افراد به نام؛محصول یا خدمت تجارت هستند.


What is your understanding of marketing?

درک شما از بازاریابی چیست؟

What is your company’s target market?

بازار هدف شرکت شما چیست؟

What kind of marketing does your company use?

از چه نوع بازاری شرکت شما استفاده می‌کند؟

In your opinion what forms of marketing are the most/least successful?

به نظر شما موفق‌ترین و ناموفق‌ترین اشکال بازاریابی چه نوعی است؟

What kind of marketing is successful in your country?

چه نوع بازاریابی در کشور شما موفق است؟

unnamed file

آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی بازاریابی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی بازاریابی و اخذ مدرک معتبر زبان انگلیسی تخصصی بازاریابی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5

آموزش و یادگیری زبان انگلیسی تجاری و انگلیسی بازرگانی

ما در قرن بیست و یکم زندگی می کنیم، قرنی که تمام جنبه های ارتباطی در تمام نقاط دنیا به روش های مختلف امکان پذیر است. گسترش زبان انگلیسی تجاری به عنوان زبان بازرگانی بین المللی بیش از پیش برای افراد مختلف اعم از کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری در تمام کشورهای دنیا از اهمیت برخوردار شده است. برخی از شرکت های بین المللی در نقاط مختلف دنیا امکان یادگیری زبان انگلیسی تجاری را برای پرسنل خود فراهم می کنند.

به منظور رفع نیازهای روز افزون کارفرمایان مدرن، از کارکنان گرفته تا مدیران ارشد می بایست زبان انگلیسی تجاری را فرا گیرند تا بتوانند به طور موثرتر و کارامدتر در روابط خود عمل کنند. روابط داخلی و خارجی از مولفه های اصلی موفقیت هر کسب و کاری به شمار می رود. اما در این بین، ایجاد ارتباط با مخاطبان غیر انگلیسی زبان می تواند مزایای بیشماری را از طریق یادگیری زبان انگلیسی تجاری حاصل کند. در این مقاله به اهمیت یادگیری زبان انگلیسی تجاری و مزایای آن در کسب و کار جهانی اشاره می کنیم. اما در ابتدا اجازه دهید در مورد تفاوت زبان انگلیسی و زبان انگلیسی تجاری صحبت کنیم.

تفاوت بین زبان انگلیسی به مفهوم کلی و زبان انگلیسی تجاری در چیست؟

واقعیت این است که شباهت این دو بیش از تفاوت آنهاست. هر دو مستلزم کسب مهارت در زمینه مکالمه، خواندن، نوشتن، گوش دادن و رعایت قواعد گرامری است. برای برقراری ارتباط موثر می بایست به زبان انگلیسی در هر کدام از این زمینه ها مسلط بود. با این حال، زبان انگلیسی بازرگانی بر یادگیری لغات خاص، موضوعات و مهارت های کاربردی در محیط کاری و برقراری ارتباط موثر متمرکز است. مثلا در زمینه هایی نظیر زیر یادگیری زبان انگلیسی تجاری از اهمیت برخوردار است:

  • تماس تلفنی و کنفرانس زنده
  • ارائه و معرفی
  • شرکت در جلسات و ملاقات ها
  • مذاکرات
  • نوشتن ایمیل و گزارش

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی تجاری در تجارت بین الملل

در اینجا به پنج مزیت یادگیری زبان انگلیسی بازرگانی اشاره می کنیم:

۱- یادگیری زبان انگلیسی تجاری و کسب و کار و تجارت بین الملل

پیش از جهانی شدن، یادگیری زبان انگلیسی یا هر زبان خارجی دیگری بجز زبان مادری فرد یک مزیت نبود و تنها نشان دهنده سطح دانش بالاتر بود و باعث می شد در نظر مردم سایر کشور ها فردی تاثیرگذار به شمار بروید. اکنون بدون توجه به پیش زمینه فکری و فرهنگی، تمام روسای شرکت ها از شما انتظار دارند به زبان انگلیسی تجاری مسلط باشید یا آشنایی داشته باشید. حتی اگر در جایی بزرگ شده باشید که زبان انگلیسی به ندرت صحبت می شده و یا آموزش زبان دیگری غیر از انگلیسی دیده باشید. امروزه از شما انتظار می رود به زبان انگلیسی بازرگانی آشنایی داشته باشید. در سایر کشور ها شما برای تحت تاثیر قرار دادن رئیس و یا مصاحبه گر شغلی خود باید توانایی و تسلط خود به زبان انگلیسی را به رخ بکشید.

 

۲- زبان انگلیسی تجاری باعث ایجاد ارتباط بهتر با همکاران بین الملل می شود.

کار در یک شرکت بین الملل یعنی کار تیمی و همکاری با آنها. حتی اگر شما یک فرد درون گرا باشید و تنهایی را ترجیح دهید باید بتوانید با همکاران خود صحبت کنید. اگر به زبان انگلیسی مسلط نباشید این کار برای شما دشوار خواهد بود. حتی در سناریوی بدتر باعث ایجاد سو تفاهم و درک نادرست در شغل شما شود. دانستن زبان انگلیسی تجاری باعث می شود بتوانید به شیوه بهتر خود را معرفی کنید و در برابر دیگران ظاهر شده و خود را ابراز کنید.

 

۳- برای معرفی و ارائه کنفرانس بین الملل و سخنرانی به زبان انگلیسی تجاری نیاز دارید

همانطور که قبلا بیان شد، زبان انگلیسی تجاری برای ایجاد ارتباط موثر اهمیت دارد. شما نمی توانید به زبان مادری در یک کنفرانس بین المللی سخنرانی کنید. باید بتوانید هم به زبان انگلیسی صحبت کنید و هم فکر کنید و جملات را به شیوه درست گرامری بیان کنید. تنها داشتن ایده خوب کافی نیست. باید بتوانید آن ایده را با دیگران به اشتراک بگذارید.

۴- آشنایی با اصطلاحات تجاری در وهله اول تاثیر خوبی در مخاطب تجاری بین الملل به جای می گذارد

توانایی صحبت و نگارش انگلیسی دو مهارت جدا از هم هستند. ممکن است در نوشتن متبحر باشید اما نتوانید رسا و گویا انگلیسی صحبت کنید و به تبع نخواهید توانست در محیط کار بین الملل فردی تاثیر گذار باشید. مردم از طریق صحبت کردن شما را قضاوت می کنند. همچنین در نظر داشته باشید که نوع انگلیسی از یک مکان به مکان دیگر نیز متفاوت است. انگلیسی آمریکایی مثل انگلیسی بریتانیایی نیست. این دو زبان در نوع تلفظ و لهجه با یکدیگر تفاوت هایی دارند. زبان هندی نیز آمیزه ای از زبان انگلیسی و زبان هندی است. بنابراین در هر جایی که شروع به کار کرده اید، نوع زبان آنجا را نیز تحقیق کنید و سپس پیشنهاد می شود سعی کنید تا لهجه آنجا را فرا گیرید.

 

۵- با یادگیری زبان انگلیسی بازرگانی می توانید با اکثر کشور ها مذاکرات و مکاتبات تجاری بین الملل داشته باشید

اگر تمایل به کار کردن برای یک شرکت بین المللی و یا سفر تجاری را دارید یادگیری زبان انگلیسی می تواند کمک زیادی به شما بکند. تصور کنید در یک کشور بیگانه با فرهنگ و زبان بیگانه دچار مشکل شوید و نتوانید ارتباط برقرار کنید. آن وقت چه می شود؟

 

۶- زبان انگلیسی تجاری باعث می شود بتوانید در شرکت بین المللی خود را به دیگران بفهمانید و به طور موثر ابراز عقیده کنید.

در فضای کاری بین المللی – زبان انگلیسی تجاری به عنوان یک ابزار هدفمند پیام شما را به گوش دیگران می رساند و به ایجاد توافق با دیگران کمک می کند. این امر مستلزم یادگیری لغات و مهارت های مکالمه زیادی است. از این مهارت ها می توانید در نوشتن نامه، ارائه کنفرانس، مذاکره و یا مکالمات ساده استفاده کنید. این مهارت ها پیش نیاز هر نوع همکاری بین المللی در دنیای مدرن و کسب و کار جهانی به شمار می روند.

کاربرد های زبان انگلیسی تجاری

این که پرسنل شما مسلط به گرامر و یا سخن گفتن به زبان انگلیسی باشد، اتفاق مبارکی است که می تواند سودآوری شما را چند برابر کند. از جمله این فرصت ها شامل:

– قدرت یادگیری بالاتر

– بالا بردن مهارت رایانه ای و اینترنتی

– عقب نماندن از به روز رسانی اطلاعات شغلی

– افزایش اعتماد به نفس و روحیه خدمتی در محیط کار

– افزایش هماهنگی بین پرسنل و مدیران بین المللی به وسیله زبان انگلیسی

– ایجاد شرایط ادامه تحصیل به مدارج بالاتر کادر سازمان

– تاثیر زبان انگلیسی تجاری در قدرت یادگیری بالاتر

همانطور که همه شما میدانید، دنیای امروز دنیای تبادل اطلاعات است. اگر شما در هر زمینه ای از شغل و یا حرفه خود ضعف دارید، بهتریم راه و البته تنها راه ممکن برای شما، رفتن به سراغ منابع زبان اصلی که غالبا به زبان بین المللی انگلیسی چاپ شده می باشد.  فرقی نمیکند که مدیر یک ارگان باشید یا کارمند، ورزشکار باشید یا پزشک، در همه عرصه های علمی مرجع یادگیری پیشرفته هر چیزی؛ کتبِ بین المللی بوده که اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید، احتمال موفق ترین مدیر و یا پرسنل آن مجموعه بودن بیشتر خواهید شد. این نکته بسیار قابل تامل است؛ هر کس که نتواند کتاب بخواند، خودش باید با آزمون و خطا تجربه کسب کند.

[wp-rss-aggregator sources=”86837″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *