0
021284284

دوره آموزشی مشاوره خرید وفروش املاک در اینترنت property buying and selling Adviser in internet E-learningA

آموزش مشاوره خرید و فروش املاک در اینترنت : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی مشاوره خرید و فروش املاک در اینترنت

مشاوره خرید و فروش املاک در اینترنت در حوزه خدمات آموزشی می باشد و شایستگی هایی از قبیل بکار گیری شیوه های مناسب فعالیت در فضای مجازی، بازاریابی و خرید و فروش املاک در فضای مجازی ایجاد ارتباط کار آمد با مشتریان در وب، کاربرد قوانین تجارت الکترونیک در معاملات اینترنتی، بکار گیری تدابیر امنیتی در تجارت الکترونیک و فضای کسب و کار اینترنتی، بکارگیری فنون تبلیغاتی در فضای مجازی

آموزش مجازی مشاوره خرید و فروش املاک در اینترنت: امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مشاوره خرید و فروش املاک در اینترنت و اخذ مدرک معتبر مشاوره خرید و فروش املاک در اینترنت را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
آموزش اکسل Microsoft Office Excel 2018

به هر علمی که با تفکر در خواسته متقاضی و بر پایه ارتباط با او با برنامه ریزی برای متقاضی و راهنمایی و با استفاده از فنون روانشناختی منجر به نزدیک کردن ذهن متقاضی به خواسته خود گردد مشاوره می گویند.

مشاور املاک که در انگلیسی به صورت Real estate نوشته می شود به بنگاه های معاملاتی گفته می شود که به کسب و کار  املاک و مستغلات خرید، فروش، پیش فروش و اجاره مشغول می باشند.

دوره آموزش مجازی مشاوره خرید و فروش املاک در اینترنت برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک مشاوره خرید و فروش املاک در اینترنت را اخذ نمایید.

خرید و فروش املاک در اینترنت :

دیگر مانند زمان قدیم نیست که خانه‌ای را در روزنامه آگهی کرده و منتظر بمانید تا شخصی برای خرید خانه به شما زنگ بزند. تمامی کارها در سال‌های اخیر به صورت آنلاین و اینترنتی صورت می‌پذیرد. برخی از مشاورین املاک کماکان روی کار سنتی و قدیمی خود پافشاری می‌کنند ولی اگر کمی دقت کنید می‌بینید که زندگی روزمره همان مشتری‌های سنتی تغییر کرده و دیگر کارهای خود را آنلاین انجام می‌دهند. بنابراین چه بخواهیم چه نخواهیم باید فضای مجازی و آنلاین جدی گرفته شود. در نتیجه اگر مشاورین املاک با این فضای ایجاد شده همسو شوند درآمد بیشتری می‌توانند کسب کنند.

فنون ثابت برای انجام مشاوره موفق چیست؟

فنون ثابت برای انجام مشاوره موفق فنونی است که یک مشاور برای تمامی مخاطبان خود می بایست رعایت کند . بعنوان مثال یک مشاور تحصیلی برای تمامی مخاطبان خود باید برنامه ریزی کند . این برنامه ریزی فنون ثابت برای مشاوره است . حال اینکه برنامه ریزی با توجه به نیاز هر متقاضی متفاوت است. پس انجام اموری که برای تمامی متقاضیان خود در مشاوره املاک انجام میدهیم را فنون ثابت میگویند

نکته: فنون ثابت مشاوره در املاک دارای 5 اصل می باشد که بصورت طبقه بندی شده می بایست بترتیب و بصورت کامل برای تمامی متقاضیان رعایت گردد.

 

انواع فنون مشاوره :

ارتباط عمومی
ثبت در خواست
برنامه ریزی
تغییر ذهن
جلب اعتماد

[wp-rss-aggregator sources=”124888″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *