0
021284284

دوره آموزشی نقاشی با مدادرنگی Drawing with colored pencil E-learningA

نقاشی یکی از رشته‌های اصلی هنرهای تجسمی است و قدمت آن شش برابر زبان نوشتاری می‌باشد. اولین نقاشی‌های یافت‌شده در غارها حاکی از آن است که انسان‌های اولیه با کشیدن نقش حیوانات با شکارشان به نوعی ارتباط برقرار می کردند.
هنر نقاشی از بروز احساس و جوشش درون هنرمند و ابلاغ پیام تا بیان موضوعات تعیین شده را در بر می‌گیرد و هنرمند نقاش آنچه را که می‌خواهد، توسط اشکال و رنگ‌ها روی سطوح کوچک و بزرگ با ابزار و شیوه‌های گوناگون، نقاشی نموده و توسط آن با دیگران ارتباط برقرار می‌کند.
نقاشی بکار بردن رنگ دانه محلول در یک رقیق کننده و یک عامل چسپاننده (چسب (بر روی یک سطح نگهدارنده مانند کاغذ، بوم یا دیوار است. این کار توسط نقاش انجام می‌شود.
در نقاشی سبک های مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. رئالیسم)واقع گرایی(، امپرسیونیسم (برداشت گرایی)، کوبیسمحجم گرایی)، مدرنیسم (نوگرایی)، آبستره (انتزاعی) و پست مدرنیسم (فرا نوین) تعدادی از معروف ترین سبک های نقاشی هستند. v:99
توجه : برای این محتوا گواهینامه فارسی باما صادر نمی گردد، دریافت گواهینامه های مرتبط از طریق ارگان های ذیربط امکان پذیر است.

دیدگاه کاربران
  • معصومه فلاح 13 مرداد 1399

    سلام
    ببخشید دوره ای برای نوجوان ها ندارین ؟
    و آیا کلاس آنلاین ندارین ؟ یعنی فقط ویدیو دارین و جزوه ی آموزشی ؟

    • مدیر کل سایت 28 مرداد 1399

      سلام در دوره ها کلیه سنین می توانند شرکت کنند – فعلا دوره ها از همین طریق ارائه می گردد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *