0
021284284

آموزش شناسایی اصول راه اندازی کسب و کارهای متوسط و کوچک: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی شناسایی اصول راه اندازی کسب و کارهای متوسط و کوچک

شناسایی اصول راه اندازی کسب و کار های متوسط و کوچک(SME) از شایستگی های حوزه خدمات گروه امور مالی وبازرگانی می باشد وشامل کارهای انتخاب نوع زندگی شغلی، شناسایی فرآیند ارتباطات و عوامل بهبود آن در کسب و کار، ایده یابی و نوآوری، راه اندازی کسب و کار کوچک و متوسط (SME) اداره کسب و کار های کوچک و متوسط می باشد و با کارآفرینی در ارتباط است.
توجه : گواهینامه های حضور در دوره های فنی حرفه ای برای این دوره به مدت ۲۰ ساعت قابل صدور است.

آموزش مجازی شناسایی اصول راه اندازی کسب و کارهای متوسط و کوچک : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی شناسایی اصول راه اندازی کسب و کارهای متوسط و کوچک و اخذ مدرک معتبر شناسایی اصول راه اندازی کسب و کارهای متوسط و کوچک را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
شناسایی اصول راه اندازی کسب و کارهای متوسط و کوچک

این دوره یکی از دوره های دپارتمان اموزشگاه مجازی ایرانیان است که پس از گذراندن این دوره قادر خواهید بود جهت توسعه فردی، اجتماعی و اقتصادی به راه اندازی کسب و کار خود بپردازید.

دانشجویان و فارغ التحصیلان کلیه رشته ها و مدیران ارشد و میانی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط مخاطبین این دوره هستند.

دوره آموزش مجازی شناسایی اصول راه اندازی کسب و کارهای متوسط و کوچک برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک شناسایی اصول راه اندازی کسب و کارهای متوسط و کوچک را اخذ نمایید.

راه اندازی یک کسب و کار تازه به هیچ وجه امر ساده ای محسوب نمی شود. بسیاری از کارآفرینان ایده های جذابی در مورد راه اندازی کسب و کار دارند با این حال در مقام اجرای آنها با مشکلات زیادی مواجه می شوند. بدون تردید توسعه سطح فناوری های کاربردی نقش مهمی در سهولت راه اندازی کسب و کار در طول یک دهه اخیر داشته است. این امر بیشتر جنبه فنی دارد. چالش های اصلی این حوزه همچنان مانع بزرگی پیش روی هر کارآفرینی محسوب می شود.

اهمیت انجام تحقیق در مورد کسب و کار چیست؟

فرآیند راه اندازی کسب و کار تازه به طور معمول نیازمند پژوهش و تحقیق بسیار گسترده ای است. امروزه هر کسب و کاری محصول خاصی برای عرضه دارد بنابراین ما ابتدا باید به محصول شرکت تازه مان فکر کنیم. موفقیت در دنیای کسب و کار بستگی به ویژگی منحصر به فرد محصولات ما دارد. هرچه محصول ما خاص تر باشد، امکان تاثیرگذاری بر روی مشتریان افزایش خواهد یافت.

یکی از نکات مهم در مورد راه اندازی کسب و کار تازه پژوهش در مورد محصول مان است. اگر محصول مدنظر ما از سوی شرکتی دیگر ارائه می شود، آنگاه حضور ما با همان محصول مزیت اصلی به همراه نخواهد داشت. امروزه کسب و کارهای زیادی در بازارهای مختلف حضور دارند. اگر ما به دنبال کسب موفقیت پایدار و توسعه مداوم برندمان هستیم، باید به فکر معرفی محصولی خاص یا دست کم با شرایطی ویژه باشیم. این امر تاثیر مطلوبی بر روی فرآیند جلب نظر مشتریان خواهد داشت.

چرا کارآفرینان برای اقتصاد مهم هستند؟

یک کارآفرین به عنوان یک عامل هماهنگ در اقتصاد سرمایه داری عمل می کند. این هماهنگی شکل منابع برای تغییر فرصت های جدید سود بالقوه را بخود می گیرد. کارآفرین منابع مختلف را به صورت ملموس و غیر ملموس، برای ترویج سرمایه گذاری به حرکت در می آورد.

در یک بازار نا پایدار ، کارآفرین است که واقعا می تواند ناپایداری ها را پاک کند. خود کمک کند، زیرا او قضاوت ها را انجام می دهد یا به خطر می اندازد.

چگونه کارآفرینان به اقتصاد و کشورها کمک می کنند؟

پرورش کارآفرینی می تواند در چندین راه تاثیر مثبت بر اقتصاد و جامعه داشته باشد. کارآفرینان کسب و کار جدید ایجاد می کنند. آنها کالاها و خدمات را ابداع و خلق می کنند و در نتیجه اشتغال ایجاد می کنند و اغلب با تاثیرگذاری خود موجب توسعه بیشتر و بیشتر می شوند.. برای مثال، پس از چندین شرکت فناوری اطلاعات در دهه ۱۹۹۰ در هند شروع به کار کرد، کسب و کار در صنایع وابسته، مانند اپراتورهای تلفن مرکز و ارائه دهندگان سخت افزار نیز شروع به توسعه و ارائه خدمات و محصولات پشتیبانی کردند.

کارآفرینان به درآمد ناخالص ملی اضافه می کنند. کسب و کار موجود ممکن است به بازارهای خود محدود شود و در نهایت به یک بالاترین سطح درآمد در حیطه کاری خود برسد. اما محصولات یا فناوری های جدید بازارهای جدید و ثروت جدید ایجاد می کنند.

کارآفرینان تغییرات اجتماعی را ایجاد می کنند. آنها با اختراعات منحصر به فرد سنت شکنی می کنند و  وابستگی به روش ها و سیستم های موجود را کاهش می دهند، گاهی اوقات آنها را منسوخ می کنند. به عنوان مثال، گوشی های هوشمند و برنامه های آنها انقلابی در سراسر جهان و در عرصه تلفن همراه پدید آورد.

کارآفرینان در پروژه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنند و به موسسات خیریه و دیگر سازمان های غیر انتفاعی کمک می کنند. برای مثال، بیل گیتس ثروت قابل توجهی را به آموزش و پرورش و بهداشت عمومی اختصاص داد.

کار آفرینی دسته بندی های گوناگونی دارد:

 – کار آفرین بر اساس نوع کسب و کار: کارآفرین تجاری و کارآفرین تولیدی.

 – کار آفرین بر اساس استفاده از فناوری: آفرین فنی و کارآفرین غیر فنی.

 – کار آفرین بر اساس مالکیت: کارآفرین خصوصی،کارآفرین دولتی و کارآفرینان مشترک.

 – کار آفرین بر اساس سایز شرکت: کارآفرین کوچک مقیاس ، کارآفرین متوسط ، کارآفرین بزرگ مقیاس.0

mba
مقاله های مدیریتی و حسابداری

MBA

[wp-rss-aggregator sources=”113263″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *