0
021284284

مربی آموزش الکترونیکی E-learning instructor

آموزش مربی آموزش الکترونیکی : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی مربی آموزش الکترونیکی

مربی آموزش الکترونیکی شغلی است از حوزه فناوری اطلاعات که در یک موسسه ی آموزش الکترونیکی به تدریس دوره در قالب فعالیت های آموزشی آنلاین، کلاس های مجازی و در صورت نیاز آموزش حضوری اشتغال دارد. مربی آموزش الکترونیکی در محیط یک سیستم مدیریت یادگیری (LMS) به تدریس اشتغال دارد و وظایفی از قبیل تهیه و بارگذاری منابع و محتوای آموزشی، تعریف و راهبری فعالیت های آموزشی فردی و گروهی یادگیرندگان، نظارت برفرآیند یادگیری مخاطبان و برگزاری آزمون های میان دوره و پایانی به عهده دارد.

آموزش مجازی مربی آموزش الکترونیکی: امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مربی آموزش الکترونیکی و اخذ مدرک معتبر مربی آموزش الکترونیکی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
مربی آموزش الکترونیکی

آموزش آنلاین، تعریفی است برای امکانات آموزشی و یادگیری، با محور قرار دادن دانش پژوهان برای تحقق فراگیری موقعیتی، یادگیری تجربی و مسأله مدار (به عنوان قلب آموزش مجازی) از راه ترکیب تکنولوژی های نو.

آموزش الکترونیکی به معنی آموزش راه اندازی شده با استفاده از وب است که قادر است مواردی نظیر ارائه مطالب درسی در قالبهای چندگانه، مدیریت آموزشی و شبکه ای مرکب از دانش پژوهان، کارشناسان و تهیه کنندگان مطالب را دربرگیرد.

دوره آموزش مجازی مربی آموزش الکترونیکی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک مربی آموزش الکترونیکی را اخذ نمایید.

 

منظور از آموزش الکترونیکی چیست؟

یادگیری الکترونیکی، که به آن یادگیری آنلاین یا e_learning نیز گفته می شود، کسب دانش به روشی است که از طریق فناوری ها و رسانه های الکترونیکی صورت می گیرد. به زبان ساده، آموزش الکترونیکی به عنوان “یادگیری که به صورت الکترونیکی فعال است” تعریف شده است. به طور معمول، آموزش الکترونیکی به واسطه اینترنت انجام می شود، جایی که دانش آموزان می توانند در هر مکان و زمان به صورت آنلاین به مطالب آموزشی خود دسترسی پیدا کنند. یادگیری الکترونیکی اغلب در قالب دوره های آنلاین، مدارک آنلاین یا برنامه های آنلاین انجام می شود.

آموزش الکترونیکی به صورت های مختلفی تعریف شده است، چند نمونه از تعریف آموزش الکترونیکی به قرار زیر هستند:

آموزش الکترونیکی آموزش مبتنی بر فناوری است.
آموزش الکترونیکی نقطه یکپارچگی آموزش و اینترنت است.
آموزش الکترونیکی استفاده و بهره وری از فناوری اینترنت برای طراحی، ارائه، انتخاب، مدیریت و توسعه آموزش است.
آموزش الکترونیکی به معنی آموزش راه اندازی شده با استفاده از وب است که قادر است مواردی نظیر ارائه مطالب درسی در قالبهای چندگانه، مدیریت آموزشی و شبکه ای مرکب از دانش پژوهان، کارشناسان و تهیه کنندگان مطالب را دربرگیرد.

مربی آموزش الکترونیکی :

مربی آمورش الکترونیکی به ما قدرت یادگیری خارج از محیط فیزیکی کلاس و دانشگاه را میدهد . آموزش از راه دور هم اکنون سالها است که در دنیا متداول و رایج است . اما ترکیب این نوع آموزش با اینترنت منجر به ابداع روش جدیدی از نحوه تدریس به نام e-learning شده است.
آموزش الکترونیکی در عین حال که بسیار موثر و کار آمد است از لحاظ تجاری نیز مقرون به صرفه است و به سرعت قابل دسترسی برای تمامی افراد از هر قشر و موقعیتی می باشد . یکی از نکاتی که در این روش از آموزش توجه افراد بسیار زیادی را به خود جلب کرده است ، آزادی در انتخاب موضوعات و سر فصلهای مورد علاقه افراد است . در این روش هیچ کس برای آموزش حد و مرزی روشن ندارد و به راحتی میتواند به اطلاعات تمامی رشته های علمی در حداقل زمان ممکن دسترسی پیدا کند.

[wp-rss-aggregator sources=”110837″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *