0
021284284

آموزش انیمیشن سازی فیلم و بازی های کامپیوتری با مایا : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی انیمیشن سازی فیلم و بازی های کامپیوتری با مایا

انیمیشن ساز فیلم وبازی های کامپیوتری با Maya در حوزه مشاغل فناوری اطالعات می باشد. از شایستگی های این شغل میتوان نصب وراه اندازی و ساخت احجام ۹D در Maya،انجام تخصصیAnimation در Maya،مدل سازی تخصصی در Maya،انجام تخصصی Rendering در Maya،انجام Dynamic, Programming در Maya را نام برد. انیمیشن ساز فیلم و بازی های کامپیوتری با Maya با کلیه مشاغل بازی سازی ، فیلم سازی و سازندگاه چند رسانه ای در ارتباط است.

آموزش مجازی انیمیشن سازی فیلم و بازی های کامپیوتری با مایا : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی انیمیشن سازی فیلم و بازی های کامپیوتری با مایا و اخذ مدرک معتبر انیمیشن سازی فیلم و بازی های کامپیوتری با مایا را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
انیمیشن سازی فیلم و بازی های کامپیوتری با مایا

مایا (Maya)، نرم افزاری قدرتمند در حوزه طراحی سه بعدی است. از این نرم افزار در بحث ساخت انیمیشن های سه بعدی، متحرک سازی و مدل سازی های مختلف استفاده می شود.

با استفاده از نرم افزار مایا و با بهره گیری از تکنولوژی نوربز موجود در این نرم افزار می توان انیمیشن های بسیار جذابی را تولید نمود

دوره آموزش مجازی انیمیشن سازی فیلم و بازی های کامپیوتری با مایا برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک انیمیشن سازی فیلم و بازی های کامپیوتری با مایا را اخذ نمایید.

نرم افزار مایا چیست‌؟

مایا (Maya)، نرم افزاری قدرتمند در حوزه طراحی سه بعدی است. از این نرم افزار در بحث ساخت انیمیشن های سه بعدی، متحرک سازی و مدل سازی های مختلف استفاده می شود. این نرم افزار دارای بخش های مختلفی بوده که هر کدام از بخش ها به طور مجزا وظیفه طراحی اولیه یا مجدد انواع مدل ها را دارند. البته ابزارهای قوی مدل سازی مایا از ویژگی های برجسته این نرم افزار است و بیشتر موارد استفاده از نرم افزار مایا، در بحث مدل سازی است. در این آموزش بخشی از مدل سازی فضای داخلی در نرم افزار مایا (Maya) را انجام خواهیم داد.

مزایای استفاده از نرم افزار مایا چیست؟ 

افرادی که در حال کار کردن با نرم افزار مایا هستند و با استفاده از این نرم افزار انیمیشن های سه بعدی ، شخصیت های کارتونی ، جلوه های بصری و سایر انیمیشن ها را تولید می کنند از مزایای این نرم افزار برای بروز خلاقیت و کارهای هنری خود بهره مند می گردند .
امکانات موجود در نرم افزار مایا سبب افزایش بهره وری در ساخت مدل ها و انیمیشن های سه بعدی می گردد و به آسانی می توان توسط این نرم افزار انیمیشن های پیچیده و غیر ممکن را طراحی و پیاده سازی نمود .

در واقع نرم افزار مایا دارای ابزار قدرتمندی می باشد که زمینه را برای رشد و پرورش استعدادها و مهارت های فردی افراد در زمینه طراحی و مدل سازی سه بعدی فراهم می آورد و صحنه های خارق العاده را می توان به راحتی با استفاده از ابزارهای قدرتمند موجود در نرم افزار مایا ایجاد نمود .
مدل های سه بعدی و جلوه های بصری ویژه را می توان با استفاده از نرم افزار به گونه ای کاملا واقع گرایانه شبیه سازی نمود .
دنیای بزرگ و پیچیده را نیز می توان توسط نرم افزار مایا و داده های هوشمند موجود در این نرم افزار طراحی و مدیریت کرد .

[wp-rss-aggregator sources=”111137″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *