0
021284284

آموزش کارشناس املاک : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی و مدرک کارشناس املاک

املاک و مستغلات به کلیه اموال منقول و غیر منقول مستقر در یک ملک گفته می‌شود . در اکثر مواقع، واژه املاک و مستغلات برای اشاره به خانه (مسکن) یا ساختمانی که در آن محدوده مشخص، واقع شده است، بکار می‌رود. واژه املاک و مستغلات همچنین، به کسب‌وکاری (شغلی) اشاره دارد، که در زمینه خرید، فروش، رهن و یا اجاره زمین، ساختمان و خانه فعالیت می‌نماید. مشاور املاک با معرفی و نزدیک کردن طرفین یک معامله به همدیگر، شرایط و خصوصیات معامله را برای آنان تشریح کرده و سعی می‌کند با تطبیق منافع طرفین، معامله را ه اصطلاح جوش دهد.یک کارشناس معاملات املاک در تنظیم سند معامله همکاری می کند و اقدام به تنظیم مبایعه نامه و قولنامه‌های عادی نیز می‌نمایند و قوانین ایران تنها نقش مشورتی را برای این نهادها تعریف نموده است و وظیفه آنها ارائه مشاوره به مردم می‌باشد. در واقع مشاورین املاک حلقه واسط بین طرفین معامله «خریدار و فروشنده» هستند.در دوره آموزشی کارشناس معاملات املاک تحولات و نوسانات بازار مسکن به صورت کامل مورد بررسی قرار می گیرد. پس از گذراندن این دوره دانشپذیر توانایی انجام معاملات املاک را خواهد یافت.

v:99

یک کارشناس املاک مسئول ارزیابی ملک، مسئول خرید، فروش، مدیریت یا اجاره ملک از طرف مشتریان خود است.

با گذراندن یک دوره مجازی در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان مبتوانید مدرک کارشناس املاک و یا مدرک کارشناس معاملات املاک در یافت کنید.

  • ظرف یک ماه میتوانید مدرک کارشناس املاک دریافت کنید، به صورت کاملا غیر حضوری.

بله این مدرک کاملا معتبر است و قابلیت ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را دارد.

مدرک کارشناس املاک

آموزش مجازی کارشناس املاک : امکان ثبت نام در دوره مجازی

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش کارشناس املاک و اخذ مدرک معتبر کارشناس املاک را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5

تعریف مشاور املاک:

«یک کارگزار املاک و مستغلات یا یک مشاور املاک و مستغلات، شخصی است که نماینده فروشندگان یا خریداران املاک و مستغلات است. اگرچه ممکن است یک کارگزار به شکل مستقل هم کار کند، اما مشاوران معمولاً تحت پوشش یک کارگزار مجاز، به عنوان نماینده مشتریان کار می‌کنند.

کارگزاران و مشاوران، از طرف دولت مجوز دارند که در خصوص قراردادهای فروش مذاکره کنند و اسناد لازم برای انعقاد تراکنش‌های ملکی را مدیریت نمایند. در آمریکای شمالی، برخی از کارگزاران و مشاوران، عضو انجمن ملی مسکن (NAR) هستند که بزرگترین انجمن تجاری در این صنعت می‌باشد اعضای NAR طبق اصول و قواعد اخلاقی موظف هستند که بر زیر و بم الزامات حقوقی دولتی مسلط باشند تا بتوانند در راستای منافع مشتری کار کنند.

معمولاً به خریداران و فروشندگان توصیه می‌شود که با یک مشاور املاک حرفه‌ای و مجوزدار مشاوره کنند.» این تعریف ویکی پدیا از مشاور املاک است.

” در هر حال اگر در حوزه املاک فعالیت میکنید دوره های آموزشی و مدرک کارشناس املاک ایباما را حتما دریافت نمایید!”


مشاورین املاک به چهار دسته تقسیم می‌شوند:

  1. مشاوران فروشنده
  2. مشاوران خریدار
  3. مشاوران دوطرفه
  4. کارگزاران معاملات

مشاوران املاک فروشنده

اگر فردی تصمیم به اجاره یا فروش ملک خود بگیرد برای بازاریابی ملک مشاوران فروشنده به کمک صاحب ملک می‌آیند.

مشاوران املاک خریدار

مشاوران خرید به افرادی که قصد خرید ملکی را دارند کمک می‌کنند تا ملک مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنند. 

مشاوران املاک دو طرفه

 مشاوران دوطرفه به خریدار و فروشنده مشاوره می‌دهند. یک مشاور املاک وظیفه دارد که با صداقت به هر دو طرف معامله مشاوره و راهنمایی درستی بدهد. مشاوران دوطرفه باید از هر دو طرف چه فروشنده و چه خریدار بخواهند که یک قرارداد نمایندگی دوطرفه را امضا کنند. قوانین و مقررات خاصی برای مشاوران دوطرفه وجود دارد، این دست از مشاوران نسبت به دو دسته قبل کارشان سخت‌تر و پیچیده‌تر است.

در بعضی از کشورها مشاوره دوطرفه در شرایطی می‌توان به کار برد که یک کارگزاری نماینده خریدار و فروشنده باشد. به این صورت که یکی از مشاوران کارگزاری یک ملک باری فروش داشته باشد و یک مشاور دیگر از کارگزاری به دنبال ملکی برای یک خریدار بگردد. در این حالت اگر دو طرف معامله یعنی خریدار و فروشنده مایل به معامله باشند، نمایندگی دوطرفه اتفاق می‌افتد.

کارگزاران معاملات املاک

این دست از مشاوران نماینده خریدار و فروشنده هستند. کارگزاران معاملات  تعهد محرمانه‌ای با هیچ یک از طرفین معامله ندارد. کارگزاران معاملات به خریداران و فروشندگان بدون در نظر گرفتن منافع هیچ کدام از طرفین کمک می‌کنند. این کمک‌ها به صورت اسناد قانونی است که به صورتد یک توافق‌نامه بین خریدار و فروشنده امضا می‌شود.

دیدگاه کاربران
  • ابوالفضل جوادي 10 مهر 1396

    فعلا دیدگاهی ندارم

  • سید محمد احمدی 3 خرداد 1397

    سلام چون سرفصل و نمونه جزوات رو ندیدیم نمیشه نظری داد

  • نیما حیدری 15 آبان 1397

    با سلام
    میخواستم بدونم اگر بنده گواهی یا مدرک کاردانی این رشته را از سازمان جامع علمی کاربردی داشته باشم و برای شما ارسال کنم آیا میتونم از شما درخواست تبدیل آن به یکی از مدارک بین المللی را داشته باشم یا خیر ؟

    • مدیر کل سایت 27 آبان 1397

      بله می توانید – لطفا با شماره ۰۹۳۳۰۰۳۳۲۸۴ تماس حاصل فرمایید.

  • راشدین 15 بهمن 1397

    سلام – سرفصل دوره املاک گویا برای مدیران اتحادیه املاک تدوین شده! یا برای مدیران دولتی وزارت مسکن!!!
    برای یک مشاور املاک بهتره درباره قوانین و شیوه های مبادله و خرید و فروش و نیز بسترها و بازارهای سودآور صحبت بشه.
    با تشکر

  • kourosh 27 تیر 1398

    با سلام و احترام
    هنوز آموزشهای این دوره را نمی شناسم , میخوام بدونم ارزش مدرک آن به چه صورتی هست ؟
    سپاس

    • مدیر کل سایت 31 مرداد 1398

      سلام و احترام دوست عزیز : محتوای آموزشی بسیار مفید و مدارک پایان دوره در داخل و خارج از ایران بسیار معتبر هستند – بنیاد آموزش مجازی ایرانیان برند آموزشی معتبری در سطح جهان می باشد.

  • ناصر 24 دی 1398

    سلام …
    بعد اخذ این مدرک واسه دایر نمودن دفتر معاملات املاک …این مدرک از سوی اتحادیه مشاورین املاک پذیرفته میشه؟؟؟؟؟
    یا باید تو آزمون فنی و حرفه ای باز شرکت کرد و مدرک معاملات املاک رو از فنی و حرفه ای گرفت؟؟؟؟؟

    • سلام – از مقصد استعلام فرمایید ببینید ضوابتشون چیه ممکنه فقط و فقط مدارک فنی حرفه ای را بپذیرند در اون صورت می توانید توی دوره بنیاد به همراه درخواست مدرک فنی حرفه ای شرکت کنید باز هم مشکلی نیست.

  • kourosh 12 فروردین 1399

    سلام
    دوست عزیز سایت ثبت نامی شما کار نمیکنه بنده میخوام دوره برای آموزش انتخاب کنم

    • مدیر کل سایت 30 فروردین 1399

      با سلام : هم از طریق وب سایت و پرداخت آنلاین میتوانید اقدام نمایید و هم با کارشناسان مشاور بنیاد تماس بگیرید تا برای شما ثبت نام را انجام دهند و شما فقط شهریه را کارت به کارت می نمایید:
      ۰۹۱۳۰۰۰۱۶۸۸
      ۰۹۳۳۰۰۲۲۲۸۴
      ۰۹۳۳۰۰۳۳۲۸۴

  • شاهین 9 تیر 1399

    سلام
    میخواستم ببینم که توی این دوره درباره چگونگی تنظیم قرار داد، بندهای قرار داد، نحوه فروش، چگونگی استعلامات زمین و… این موضعات کامل صحبت شده؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *