0
021284284

دوره آموزشی گیاه شناسی phytology E-learningA

گیاه‌شناسی یا علوم گیاهی یکی از رشته‌های زیست‌شناسی است که به مطالعه و بررسی زندگی و رشد و نمو گیاهان می‌پردازد. گیاه‌شناسی دربرگیرنده شاخه‌های بسیاری از علوم زیستی است که به بررسی گیاهان، جلبکها و قارچها می‌پردازند. مطالعه بیشتر دید روشن‌تری نسبت به وابستگی انسان به گیاهان و تاثیر زیادی که آنها در منشا و پیشرفت تمدن داشته‌اند به دست می‌دهد . بطور قراردادی ، گیاه شناسان به بررسی کلیه موجودات زنده‌ای که عموما جزء گونه‌های حیوانات محسوب نمی‌شوند می‌پردازند، یعنی موجودات زنده‌ای ‌که ثابت بوده یـا به پایه‌ای متصلند، هدف بررسی گیاه شناسان هستند. نیاز به کارشناسان علوم گیاهی در مسائل محیط زیست، رفع نیازمندیهای علوم طبیعی و باغهای کشاورزی به کارشناسان علوم گیاهی و پاسخگویی به نیاز مراکز آموزشی و پژوهشی در زمینه تربیت مدرس و محقق علوم گیاهی بخوبی روشن می شود.حضور کارشناسان علوم گیاهی در موسسه های تحقیقاتی و اجرایی کشور امری ضروری است تا بتوان محیط زیست ایران را به خوبی حفظ کرد.دانشپذیران با گذراندن دوره آموزشی گیاه شناسی می توانند تحت نظر یک گیاه شناس باتجربه تر نیاز موسسات پژوهشی، آموزشی، تولیدی و خدماتی به کارشناسان علوم گیاهی را برطرف نمایند.
v:99

 

پکیج ویژه آموزشی

دیدگاه کاربران
  • N H 14 شهریور 1401

    سلام و وقت بیخر، من نسرین حسینی هستم،
    من خارج از ایران زندگی میکنم، و علاقه ی زیاد به گیاهان دارم و دوست دارم گیاه شناسی بخوانم، شرایط ثبت نام در دوره های آموزی آنلاین را میخواستم بدانم.
    ممنون از پاسختان

    • Webmaster 16 شهریور 1401

      سلام نسرین جان شرایط خاصی نداره هر زمان که دوست داشته باشید میتونید دوره های مجازی ما را شرکت نمایید – ثبت نام آنلاین انجام دهید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *