0
021284284

آموزش مدیر ارشد کسب و کار MBA: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی مدیر ارشد کسب و کار MBA

مدیر ارشد(اجرایی) کسب و کار از مشاغل حوزه خدمات، گروه امور مالی و بازرگانی می باشد و شامل شایستگی های : شناسایی اصول ومبانی مدیریت در کسب و کار، شناسایی اصول حسابداری در مدیریت ، بکارگیری مبانی رفتار سازمانی و مدیریت منابع انسانی در کسب و کار ، بازاریابی در کسب و کار ، مدیریت استراتژی در کسب و کار، ایده پردازی و طراحی مدل کسب وکار، مدیریت مالی در کسب و کار ، مدیریت پروژه در کسب و کار، مدیریت اطلاعات در کسب و کار، مدیریت عملیات در کسب و کار شناسایی، روندها و فرایند های قانونی کسب و کار، بکارگیری روش تحقیق در مدیریت کسب وکار، توسعه مهارت های فردی می باشد و با مشاغل مدیرعامل شرکت ها و سازمان ها در ارتباط است.

آموزش مجازی مدیر ارشد کسب و کار MBA : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مدیر ارشد کسب و کار MBA و اخذ مدرک معتبر مدیر ارشد کسب و کار MBA را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
مدیر ارشد کسب و کار MBA

دوره MBA به طور خاص برای کسانی در نظر گرفته شده است که نیازمند دانش مدیریت هستند، اما در زمینه‌های دیگر تحصیل کرده‌اند. 

جذب فارغ التحصیلان دوره‌های کارشناسی در رشته‌های مختلف و تعلیم آن ها به منظور بهبود کارکرد های مدیریتی است.

دوره آموزش مجازی مدیر ارشد کسب و کار MBA برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک مدیر ارشد کسب و کار MBA را اخذ نمایید.

کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA)

دوره کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (Master of Business Administration) که به اختصار تحت عنوان مدیریت MBA نام برده می ‌شود، به منظور پرورش مدیران کارآمد برای اداره سازمان های اقتصادی– اجتماعی، تولیدی و خدماتی طراحی شده است. هدف اصلی این دوره پذیرش فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی در رشته‌ های مختلف به خصوص رشته‌ های فنی و مهندسی و پرورش افرادی است که قادر باشند پس از یک دوره آموزش فشرده و پرکار با فراگیری دانش و فنون مدیریت در زمینه‌ های زیر انجام وظیفه نمایند:

(1) اداره و راهبری مؤثر و کارآمد سازمان یا یکی از زیر مجموعه‌ های آن

(2) ایجاد تحول در یک بخش تخصصی سازمان

(3) طراحی، هدایت و رهبری تحول در کل سازمان پس از کسب تجارب عملی در مدیریت

(4) کارآفرینی با ایجاد فعالیت های جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمانهای جدید

(5) ارائه خدمات مشاوره ای و مطالعاتی در زمینه های مزبور به مدیران سازمان های اقتصادی و اجتماعی

ترکیب دانش تخصصی دوره کارشناسی و آگاهی به دانش و فنون مدیریت کارشناسی ارشد، از فارغ‌التحصیلان دوره مدیریت کسب و کار (MBA) مدیران کارآمد و موثری می ‌سازد که در افزایش کارآیی و رشد سازمان‌های اقتصادی- اجتماعی تأثیر بسزایی دارند. به خاطر کسب همین توانایی‌هاست که در 3 دهه اخیر دوره‌های مدیریت MBA در کشورهای مختلف جهان به سرعت گسترش یافته و تنها در کشور آمریکا حدود 700 موسسه آموزش عالی دوره مدیریت MBA ارائه می‌دهند.

هدف از تأسیس رشته ای به نام مدیریت کسب و کار (MBA) چیست؟

مدیریت کسب و کار (MBA) با توجه به نیاز جامعه رو به رشد امروزی کشور و با هدف تربیت مدیرانی که کارکردهای کلان مدیریتی در سطوح مختلف را به گونه ای رشد یافته به اجرا درآورند، در زمره گزینه های موجود برای انتخاب در مقطع کارشناسی ارشد قرار گرفته است. تحلیل مسائل و ارائه راهکارهای قابل اجرا برای انواع واحدهای تولیدی و خدماتی، سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS)، مباحث رفتار سازمانی و مدیریت موثر منابع انسانی و در نهایت برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک گوشه ای از موضوعات مورد بحث در مدیریت کسب و کار هستند که در مقطع کارشناسی ارشد به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرند. 

رشته مدیریت کسب و کار (MBA) با هدف تربیت مدیران کارآمد طراحی شده و تقریباً کاربردی ‌تر از رشته مدیریت می ‌باشد. هدف دیگر این دوره آماده سازی دانشجویان برای ادامه تحصیل در دوره دکترای مدیریت جهت تامین کادر آموزشی این رشته در آینده می ‌باشد. افرادی که در این دوره پذیرفته می ‌شوند، حداقل دوره کارشناسی را در یکی از رشته های دانشگاهی گذرانده و با حوزه تخصصی دوره کارشناسی آشنائی پیدا کرده‌اند. این افراد پس از فراگرفتن دانش مدیریت و کسب تجارب مدیریتی، نیروهای ارزنده‌ای خواهند شد که می توانند با ترکیب دانش تخصصی و مدیریتی خود و کار در زمینه ‌های بالا نقش مهمی در بهبود مدیریت جامعه ایفا نمایند. به طور کلی از شرکت کنندگان این رشته انتظار می­ رود که مهارت هاى زیر را کسب نمایند:

1.  نگرش علمى به مدیریت: این مهم از طریق آشنائى وسیع با تجربیات دنیاى صنعتى و پژوهش هاى معمول در رشته مدیریت و نیز پى بردن به اهمیت نگرش علمى به مسایل مدیریت محقق خواهد شد که در آن صورت از تفکر یک بعدى، شتاب زدگى در عمل و پیش داورى درباره روش هاى کارآمد مدیریت که از ویژگى هاى نگرش غیرعلمى است پرهیز خواهد شد.

2. کسب دانش مدیریت: آشنایى مدیران با تجربیات کشورهاى صنعتى و نیز تحقیقات اندیشمندان مدیریت موجب ارتقاء سطح دانش هایى در این زمینه مى شود و این امر از سویى زمینه استفاده مؤثرتر از فنون جدید مدیریت را توسط مدیران فراهم مى کند و از سوى دیگر ارتباط و همکارى نزدیکترى میان مدیران و کارشناسان مدیریت ایجاد کرده موجب مى شود که مدیران از مشاوران و کادر ستادى خود بهتر استفاده کنند. مشاور تخصصی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (MBA) در این مورد می تواند اطلاعات تخصصی تری به داوطلبان این رشته ارائه دهد.

bama step
mba
مقاله های مدیریتی و حسابداری

MBA

[wp-rss-aggregator sources=”104898″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *