0
021284284

آموزش ازدواج موفق: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی ازدواج موفق

ازدواج برای همه است. این زیباست وقتی دونفر متحد می گردند. ازدواج هدیه ای برای پایان دوران تجرد شماست. اگر شما از نسل آدم و حوا هستید، خدا فرد ویژه ای را برای شما خلق کرده است ! سوال این است که آیا شما برای حضور آن فرد خاص آماده هستید؟ازدواج سخت تر است ، اما زمانی که موفق شوید بسیار شاد می شوید . مزایای آن شامل همسر شاد ، همسر خوشحال ، اعتماد، احترام ، ثبات، حمایت ، عشق بی قید و شرط ، رابطه جنسی عاری از گناه ،همدم زندگی طولانی ، دانشی است که بدون سایه یک شک ، وقتی هر کاری کی منید و نمی شود فردی وجود دارد که پشت شماست .
در دوره آموزشی ازدواج موفق  مهارت های عملی به شما ارائه می دهیم که به منظور موفقیت در ازدواج مورد نیاز شماست.اگر احساس می کنید بعد از ازدواج رابطه تان با همسرتان کمی سرد شده و مثل گذشته گرم و صمیمی نیستید شرکت در این دوره آموزشی به شما پیشنهاد میشود.
نکته:دوره دارای ۳۶۰۰دقیقه فایل صوتی آموزش می باشد.

آموزش مجازی ازدواج موفق : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی ازدواج موفق و اخذ مدرک معتبر ازدواج موفق را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
ازدواج موفق

ازدواج عقدی است که به موجب آن زن و مردی به یکدیگر محرم می شوند و زوجیتی که بر مبنای این ازدواج میان زن و شوهر شکل می گیرد ، سبب می شود تا حقوق و تکالیف مهمی بر دوش هر یک از آنان قرار گیر.

به شما در تصمیم گیری درست برای ازدواج کمک می کند و اطمینان می دهد که شما و همسر آینده تان میتوانید یک رابطه سالم وقوی داشته باشید و با موانع احتمالی مثل اختلاف در عقاید کنار بیایید.

دوره آموزش مجازی ازدواج موفق برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک ازدواج موفق را اخذ نمایید.

با مفهوم کلی ازدواج آشنا هستید؟

ازدواج یا نکاح ایجاد پیوند زناشویی به وسیله صیغه عقد نکاح است. قرآن ازدواج وقرار گرفتن مردان در کنار همسرانشان را مایه آرامش دانسته و به مسلمانان توصیه کرده که مردان و زنان بی‌همسر را همسر دهند. بر طبق روایات، ازدواج بزرگ‌ترین نعمت پس از نعمت اسلام‌، نگه‌دارنده نصف یا دو سوم دین و سنّت پیامبر اسلام(ص) است.

تدین، خوش‌اخلاقی و خانواده خوب از ملاک‌های سفارش‌شده در روایات برای انتخاب همسر است. از دیدگاه فقها ازدواج به‌خودی‌خود مستحب مؤکد است، اما برای کسی که بدون ازدواج به گناه می‌افتد، واجب است.

در مذهب شیعه امامی ازدواج دو گونه دائم و موقت دارد. در صیغه عقد ازدواج موقت، تعیین مدت ازدواج و مقدار مهریه شرط است و بعد از آن مدت، زن و شوهر بدون طلاق از هم جدا می‌شوند.

در کتاب‌های توضیح المسائل، احکام فقهی فراوانی برای ازدواج آمده که از مهمترین آنها لزوم خواندن صیغه عقد است و صِرف رضایت زن و مرد، در تحقق ازدواج کافی نیست و اینکه دختر باکره برای ازدواج باید از پدر یا جد پدری خود اجازه بگیرد.

ازدواج، با لعان، طلاق، مرگ، تغییر جنسیت، ارتداد و وجود یکی از عوامل فسخ نکاح پایان می‌یابد و پس از جدایی زن باید عده نگه دارد.

مشاوره پیش از ازدواج چیست؟

مشاوره پیش از ازدواج به شما در تصمیم گیری درست برای ازدواج کمک می کند به شما اطمینان می دهد که شما و همسر آینده تان میتوانید یک رابطه سالم وقوی داشته باشید و با موانع احتمالی مثل اختلاف در عقاید کنار بیایید.

بعلاوه مشاوره پیش از ازدواج نقاط ضعف بالقوه ی شما و همسرتان که پتانسیل تبدیل شدن به مشکلات مهم را دارند شناسایی و مشخص می کند.

برخی از مسائلی که در مشاوره پیش از ازدواج به آنها پرداخته می شود از قرار زیر هستند:

1. مسائل مالی

2. روابط فعلی زوجین

3. اعتقادات و ارزش های زوجین

4. مسائع عاطفی و جنسی

5. فرزند آوری و فرزندپروری

6. نحوه ارتباطات با خانواده های اصلی

7. تصمیم گیری

8. مدیریت خشم

9. کیفیت زمانی که با یکدیگر می گذرانید

جلسات مشاوره پیش از ازدواج توسط یک متخصص اداره می شود و تعداد جلسات از چند  ساعت محدود تا تعداد جلسات بیشتر متفاوت است.

متخصص ممکن است زوجین را بصورتتنهاو یا با یکدیگر ویزیت کند و یا به آنها تمریناتی در جلسه بدهند  تا به میزان سازگاری پذیری هر دو نفردر بافت رابطه پی ببرد. تمرینات می توانند شامل انواع تست ها و پرسشنامه ها باشد.

لازمه ازدواج موفق چیست؟

ویژگی های ازدواج موفق از دید هر کس متفاوت است. حتی خود شما نیز ملاک هایی دارید که با دوست یا خانواده تان متفاوت است. اما در اکثر روانشناسان این خصوصیات یکی است. روانشناسان و مشاوران خانواده اعتقاد دارند یک سری ویژگی در اکثر ازدواج ها مشترک است. این ویژگی ها باعث تقویت و پایداری بنیان خانواده می شود.

مهم ترین ویژگی ازدواج موفق عبارت است از :

1. در ازدواج موفق، زن و شوهر همه چیز را سیاه و سفید نمی بینند:

خاکستری هم رنگ قشنگی است. اصلا چرا خاکستری؟ چرا آبی نه؟ قرمز و زرد و سبز چه مشکلی دارند؟ همسران موفق کسانی هستند که دیدگاه متعادلی نسبت به زندگی دارند. نه شور شورند و نه بی نمک.. تعادل در زندگی باعث آرامش و ثبات و پایداری است. حالا منظور از تعادل چیست؟ به فرض مثال فکر کنید بر سر موضوعی با همسرتان مشکل و اختلاف دارید و بعد از مشاجره و بحث به جایی نرسیدید. بعضی از زوجین همین دعوا را دستاویز خود کرده یا قهر می کنند یا تا مدت ها رفتارشان تغییر می کند یا کاری می کنند که لج همسرشان در بیاید. اما زوجین موفق درابتدا تفاوت های یکدیگر را قبول کرده اند و اگر بر سر موضوعی تفاهم ندارند علت های مخالفت خود را لیست کرده و به همسر خود ارائه می دهند. آن هم نه با دعوا.. با آرامش.

2. ازدواج موفق انسان خونسرد و قوی می طلبد

خودداری و خونسردی در مشکلات و چالش های زندگی در داشتن یک زندگی پایدار نقش اساسی دارد.

3. معجزه عشق را دست کم نگیرید

به عقیده روانشناسان تا زمانی که علاقه و عشقی میان زوجین نباشد قطعا نمی توان انتظار داشت که مشکلات به راحتی حل و فصل شود. پس عشق و علاقه را جدی بگیرید. اگر نسبت به همسرتان حسی ندارید باید از یک مشاوره ازدواج کمک بگیرید زیرا پایه های یک زندگی موفق، داشتن عشق و علاقه است.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”109937″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *