0
021284284

آموزش مکالمه زبان انگلیسی: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی

 یادگرفتن مکالمه زبان انگلیسی به شکل مطلوب، آرزوی بیشتر جوانان ایرانی است. چه آنهایی که انگیزه خاصی برای استفاده از این توانایی دارند، مانند سفر به خارج، ادامه تحصیل یا استخدام در یک شرکت خارجی و یا صرفا از روی علاقه و ایجاد ارتباط با جامعه جهانی. شما در دوره آموزشی مکالمه زبان انگلیسی با متد آموزش مجازی و تعاملی میتوانید سطح مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.این دوره با توجه به نیازهای خاص افراد مبتنی بر توانایی شرکت در محاورات در سطح قابل قبول جهت رفع احتیاجات روزمره همچون مسافرت، درک مطلب از طریق رسانه های عمومی، استفاده از کتب، نشریات و منابع خارجی و … می باشد طراحی شده است همچنین باعث می شود که صحبت کردن به زبان انگلیسی راحتر شود در این مجموعه از طریق آشنایی زبان آموزان با نکات دستوری مناسب و درست خواندن، به دانش پذیر قدرت صحبت کردن می دهد .

برخی از قابلیت های دوره آموزشی مکالمه زبان انگلیسی :

– آموزش از پایه تا مراحل پیشرفته به صورت قدم به قدم

– ایجاد محیط تعاملی در حین آموزش برای ارتباط دوطرفه با کاربر

– استفاده از هزاران تصویر برای یادگیری بهتر

– آموزش اصطلاحات در زمینه های مختلف (عمومی، خانوادگی، علمی، اقتصادی، فرهنگی، آداب و رسوم، و …)

– آموزش با استفاده از لهجه امریکایی (American)

– گفتگوی دوطرفه کاربر با نرم افزار و تصحیح اشکالات کاربر

– آموزش خواندن، نوشتن، صحبت کردن، و درک شنیداری

– آموزش لغات و اصطلاحات پرکاربرد و …

 نکته : این دوره شامل ۴۵دقیقه فایل صوتی می باشد.

آموزش مجازی مکالمه زبان انگلیسی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مکالمه زبان انگلیسی و اخذ مدرک معتبر مکالمه زبان انگلیسی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
مکالمه زبان انگلیسی

این دوره با توجه به نیازهای خاص افراد مبتنی بر توانایی شرکت در محاورات در سطح قابل قبول جهت رفع احتیاجات روزمره همچون مسافرت، درک مطلب از طریق رسانه های عمومی، استفاده از کتب، و… می باشد طراحی شده است.

شما در دوره آموزشی مکالمه زبان انگلیسی با متد آموزش مجازی و تعاملی میتوانید سطح مکالمه زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

دوره آموزش مجازی مکالمه زبان انگلیسی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک مکالمه زبان انگلیسی  را اخذ نمایید.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروز :

امروزه کامل ترین شکل انتقال مفاهیم ذهنی به شیوه ساده از طریق ارتباط زبانی و نوشتاری است . هر چند در گذشته های دور مردم برای برقراری ارتباط از علائم و تصاویر و … استفاده میکردند اما در دنیای امروز اهمیت برقراری ارتباط  و تعامل و همفکری کلیه انسانها نقش بسیار مهمی در ارائه کیفیت بهتر برای زندگی ایفا می نماید .

از آنجا که در سالیان گذشته به دلایل مختلف سیاسی ، علمی ، اقتصادی و فرهنگی ، زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی تبدیل به وسیله ارتباط مردمانی از فرهنگها و ملیت های متفاوت شده است. لذا اهمیت یادگیری آن بر کسی پوشیده نیست .

امروزه، اگر فردی بخواهد در رشته پزشکی تحصیل کنید یا مدیری موفق باشد، دانستن زبان انگلیسی یک ضرورت برایش به شمار می آید چرا که در آن صورت می تواند درتجربیاتی که دیگرمردم دنیا بدست آورده اند سهیم شود و در ارتباطی تنگاتنگ با آنان، دانش خود را به روز نگه دارد.
علاوه بر آن طی سالیان اخیر ،نیاز بشر به داشتن زبانی مشترک برای برقراری ارتباط و پیشبرد اهداف علمی-اجتماعی ، بیش از پیش احساس می شودبنابراین یادگیری زبان انگلیسی که به زبان ارتباط مردم دنیا بدل شده است دراولویت کاری محققان ، سیاستمداران تاجران، دانش پژوهان و … قرارمی گیرد.
 

در حال حاضر انگلیسی، زبان مادری بیش از 35۰ میلیون شهروند بریتانیایی، آمریکایی، کانادایی و استرالیایی است. میلیونها نفر دیگر در سراسر جهان در حال یاد گیری این زبان می باشند تا بخشی از نیازهای علمی-فرهنگی خود را در جوامع انسانی رفع نمایند.

به گفته بسیاری از زبان شناسان، زبان یک مهارت است که برای یادگیری آن باید تمرین زیادی کرد. از آنجا که فرایند یادگیری زبان بسیار کند عمل می کند، این تمرین باید متناوب، مستمر و طولانی باشد در غیراین صورت اثر بخشی آن کم می شود.

تناوب برای یادگیری زبان انگلیسی به این صورت است که  ظرفیت و حجم محدودی از کتاب مورد نظر  را در فاصله های معین که در مورد زبان انگلیسی سه تا شش روز در هفته توصیه می شود مورد مطالعه قرار داد. استمرار یعنی تکرار این مطالعه بدون تعطیلی. لذا برای یادگیری هر زبانی نمی شود مدتی به مطالعه و تمرین پرداخت و سپس مدتی تمرین را کنار گذاشت . این امر موجب اثرات نامطلوبی در فرآیند یادگیری می گردد.

شش دلیل مهم بودن زبان انگلیسی:

1. زبان بین المللی است.

2.  زبان آکادمیک است.

3. تا به تعداد زیادی از رسانه های کتبی، آنلاین و چاپی دسترسی داشته باشید.

4.  در مسافرت بسیار مفید است.

5.  اگر می خواهید در دنیای تجارت بین المللی یا تجارت کار کنید، دانستن این زبان ضروری است.

6. زبان هالیوود است.

انگلیسی زبان اصلی بسیاری از کشورهاست که تحت سلطه امپریالیسم انگلیس و همچنین بسیاری از حوزه های تجاری و فرهنگی آن کشورها هستند.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”109500″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *