0
021284284

آموزش حشره شناسی : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی حشره شناسی

دوره آموزشی حشره شناسی به بررسی و مطالعه حشرات می‌پردازد. برای تجسم گستردگی حوزه حشره شناسی، کافی است بدانیم که بزرگ‌ترین شاخه جانوری شاخه بندپایان و بزرگ‌ترین رده بندپایان، حشرات است.هدف از راه اندازی دوره حشره شناسی  ، تربیت افرادی است که بیماریهای منتقله و ناراحتی های ناشی از حشرات و دیگر بندپایان را شناسائی کرده و راه حل های مناسب برای رفع این مشکلات ارائه و بر حسن اجرای آن نظارت نمایند. همچنین مشارکت در انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی از دیگر اهداف اصلی این دوره محسوب می شود.در خصوص اهمیت رشته باید گفت در چند سال اخیر به رغم اجرای برنامه های مدون کنترل بیماری ها، تغییرات آب و هوایی، مداخلات محیط زیستی و تحولات سیاسی اجتماعی و اکولوژی ناپایدار انسانی در مناطق مختلف دنیا، برخی بیماری ها (نظیر مالاریا و …) که توسط گونه های بخصوصی از بندپایان به انسان منتقل می شوند مهمترین بیماری هایی هستند که حجم قابل توجهی از خدمات بهداشتی و درمانی را به خود اختصاص داده اند.

آموزش مجازی حشره شناسی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی حشره شناسی و اخذ مدرک معتبر حشره شناسی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
حشره شناسی

حشره شناسی براساس شناخت طرز زندگی و راه های مبارزه با حشرات مضر پایه گذاری شده است

حشره‌شناسی مانند دیگر علوم در پزشکی قانونی اهمیت زیادی دارد

دوره آموزش مجازی حشره شناسی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک حشره شناسی را اخذ نمایید.

آشنایی با رشته حشره شناسی

رشته حشره شناسی یکی از شاخه‌های علم حشره شناسی می‌باشد که به بررسی و مطالعه حشرات زیان آور و مضر برای انسان می‌پردازد. برای تجسم گستردگی حوزه حشره شناسی، کافی است بدانیم که بزرگ‌ترین شاخه جانوری شاخه بندپایان و بزرگ‌ترین رده بندپایان، حشرات است.

هدف رشته 

هدف از راه اندازی رشته حشره شناسی پزشکی ، تربيت افرادی است كه بيماريهای منتقله و ناراحتی های ناشی از حشرات و ديگر بندپايان را شناسائی كرده و راه حل هاي مناسب و کارآمد برای رفع اين مشكلات ارائه و بر حسن اجرای آن نظارت نمايند.

همچنین مشارکت در انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی از دیگر اهداف اصلی این دوره محسوب می شود.

اهمیت رشته 

در خصوص اهمیت رشته باید گفت در چند سال گذشته به رغم اجرای برنامه های مدون كنترل بيماری ها، تغييرات آب و هوایی، مداخلات محيط زيستی و تحولات سياسی اجتماعی و اكولوژی ناپايدار انسانی در مناطق مختلف دنيا، برخی بيماری ها (نظیر مالاريا و …) كه توسط گونه های بخصوصی از بندپايان به انسان منتقل مي شوند مهمترين بيماري هايی هستند كه حجم قابل توجهی از خدمات بهداشتی و درمانی را به خود اختصاص داده اند.
از آنجا كه اين بيماری ها در كشور ما از سال های اخیر بومي بوده و از نظر بهداشت عمومی حائز اهميت فراوانی هستند، لذا به منظور مطالعه، بررسی و تحقيق همه جانبه آنها، تربيت دانشجو در مقاطع عالي حشره شناسی پزشكی و مبارزه با ناقلين كاملأ ضروری است.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”110309″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *