0
021284284

دوره آموزشی کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی + مدرک فنی حرفه ای

Entrepreneurship with the KAB approach (elementary level ) E-learning

آموزش مجازی کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​ | لینک جزئیات دوره

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی و اخذ مدرک کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

جهت ثبت نام اینترنتی و آنلاین روی دکمه زیر کلیک نمایید:

✅ جهت دریافت مشاوره رایگان ثبت نام در دوره آموزشی و دریافت مدرک معتبر شماره موبایل خود را ثبت نمایید:

جهت دریافت مشاوره رایگان + ثبت نام تلفنی:

کارآفرینی با رویکرد (KAB) سطح مقدماتی شایستگی از حوزه خدمات ،گروه امور مالی و بازرگانی است که شامل کارهای: شناسایی مفهوم جسارت در کارآفرینی، بررسی مسیر شغلی کارآفرینانه، بررسی ویژگی ها و شایستگی های لازم برای ورود به فرایند کارآفرینانه، شناسایی بنگاه های کسب و کار کوچک و متوسط، خلق ایده های خوب و شناسایی فرصت کسب و کار می باشد.

کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی چیست و چه کاربردی دارد؟

مدل كارآفريني(Business About Know(KAB با حمايت سازمان جهاني كار و توسط مركز آموزش بين المللي تورين ايتاليا (ITC) طراحي شده است. و به عنوان مدل موفق آموزش كارآفريني با هدف توسعه ي مهارت كارآفريني در مهارت آموختگان فني و حرفه اي با رويكرد افزايش نگاه كارآفرينانه جهت توسعه ي اشتغال پذيري تهيه و تدوين شده است. اين مدل تا كنون در 26 كشور بومي و پياده سازي شده است. و آموزش كارآفريني را با رويكردي دو سويه و فعال ارائه مي نمايد. براي پياده سازي اين مدل در ايران، كارشناسان مركز بين المللي تورين دعوت شدند. و پس از برگزاري نشت هاي كارشناسي زمينه ي برگزاري اولين دوره ي تربيت مربي در مركز تربيت مربي كرج فراهم شد. و البته منابع و كتب آموزشي نيز ترجمه و بومي سازي شده است.

کارآفرینی:

کارآفرینی عبارت است از فرآیند ایجاد ارزش از طریق تشکیل مجموعه منحصر به فردي از منابع به منظور بهره گیري از فرصت ها.

کارآفرین:

کارآفرین فردي است داراي ایده و فکر جدید که از طریق ایجاد یک کسب و کار با بهره گیري و هماهنگی منابع که همراه با مخاطره مالی، اجتماعی و حیثیتی است محصول یا خدمت جدید به بازار ارائه میدهد.

خلاقیت:

براي خلاقیت تعاریف بسیاري شده از جمله:
+ توانایی خلق کردن
+ توانایی ساختن و یابه وجودآوردن چیزي نو اعم از: راه حلی نوبراي یک مساله،روش یا ابزاري نو و یا یک شیء یا شکل هنرمندانه ي نو.
+ فرایندي ذهنی که موجب جهشهاي بزرگ در دانش، مهارتها، علوم و فناوري شود. مهمترین عنصر در یک فرایند خلاق، ابداع یا بینظیر بودن است .

نتیجه جستجوی گوگل کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی :

مدرک کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتیدوره کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی | آموزش مجازی کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی | مدرک معتبر کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی | آموزش آنلاین کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی | آموزشگاه کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی | گرفتن مدرک کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی مهاجرت با مدرک کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی | خرید مدرک کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی | مدرک کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی فنی حرفه ای | مدرک کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی برای مهاجرت | مدرک بین المللی مشاوره | آموزش آنلاین کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی | آموزش کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی | مدرک فنی حرفه ای کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی | مدرک وزارت علوم کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی | چگونه مدرک کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی بگیریم .

 

بدون نیاز به حضور و در سریعترین زمان ممکن بدون آزمون حضوری میتوانید با ثبت نام آنلاین در ایباما مدرک معتبر کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی و قابل ترجمه رسمی خود را دریافت نمایید.

در ایباما شما میتوانید با یکبار شرکت در دوره مدارک مختلفی را اخذ نمایید و به لحاظ اعتبار بالا جهت ارتقاء رزومه، ارتقاء سمت، مهاجرت، استخدام از آن بهره ببرید.

به آسانی از طریق سایت ایباما، با کلیک بر روی لینک سبز: ثبت نام آنلاین در دوره کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی به صورت کاملا غیر حضوری شرکت کنید.

آموزش مجازی کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​ | لینک جزئیات دوره

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی و اخذ مدرک کارآفرینی با رویکرد KAB – سطح مقدماتی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

جهت ثبت نام اینترنتی و آنلاین روی دکمه زیر کلیک نمایید:
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *