0
021284284

نمونه وكالت اداري تعويض پلاك و بيمه خودرو

نمونه قرارداد وكالت اداري تعويض پلاك و بیمه خودرو

موکل : آقای / خانم ……………………………… فرزند : ………………………….بشناسنامه شماره ………………………. متولد ………………….. صادره از ………………………. به شماره ملی …………………………… ساکن …………………………………………….

وکیل : آقای / خانم ……………………………… فرزند : …………………………….بشناسنامه شماره ………………………. متولد ………………….. صادره از ………………………. به شماره ملی …………………………… ساکن ………………………………………………..

مورد وکالت : با رعایت جمیع جهات قانونی و ارائه مدارک مثبته و مورد نیاز و در صورت فقد هر گونه منع و ردع قانونی ، مراجعه به دفاتر اسناد رسمی ، ادارات راهنمائی و رانندگی و امور حمل و نقل نیروی انتظامی و مراکز تعویض پلاک خودرو و شهرداری و امور اقتصادی و دارائی و دیگر ادارات و مراجع و مقامات ذیربط و ذیمدخل و عنداللزوم شرکت های سازنده و تولید کننده خودرو جهت انجام کله امور اداری و قانونی مورد نیاز و اخذ مجوزات و استعلامات لازمه و تأدیه کلیه هزینه ها و مخارج قانونی و تشکیل پرونده تعقیب و پیگیری پرونده های متشکله و انجام کلیه مکاتبات و مراودات مورد نیاز و اتخاذ هر نوع تصمیم بجای موکل و درج آگهی در روزنامه و جراید و سپردن هرگونه تعهد و تصدیق امضاء و بیمه نمودن و انعقاد هر نوع قرارداد در این خصوص بهرنحو و شرط و عنداللزوم اخذ و دریافت کلیه اسناد و مدارک اعم از اصل و المثنی و رونوشت و تصویر مصدق راجع به تمامی ششدانگ یکدستگاه …………………….. به رنگ …………………. مدل ……………………. شماره نیروی انتظامی ………………………. که حسب الاظهار موکل بصورت اجاره بشرط تملیک مالک می باشد و قبول انتقال و خریداری نمودن قطعی خودرو مذکور از هر شخص بنام و برای موکل و به هر قیمت و مبلغ و بهرنحو و ترتیب و قبض و تصرف مبیع و تأدیه ثمن و بهاء و پرداخت کلیه هزنه ها و اجاره بها و اقساط مربوطه و تردد و مسافرت نمودن با خودروی مذکور در سراسر کشور ایران وفق مقررات و موازین قانونی و انجام تمامی امور حمل و نقل در این خصوص و رابطه درخواست و تقاضا نمودن راجع به صدور برگ مجوز انتقال و تغییر نام داخلی و فک و تعویض پلاک اعم از قبلی ، فعلی و جدید ملی و کشوری اختصاصی و شناسنامه صادر شده و اصداری بنام خود وکیل مرقوم یا هر شخص و فرد حقیقی و حقوقی که وکیل صلاح و مقتضی بداند و تعرفه و معرفی نماید و همچنین دریافت و اخذ نامه و مجوز و رسید فک و تعویض پلاک و تائیدیه نقل و انتقال و تغییر نام داخلی و شناسنامه و خود پلاک خودرو و وسیله ی نقلیه و مراجعه به شرکت های بیمه و کلیه دوائر و مقامات مربوطه آن و سایر ادارات وابسته و پیوسته و دیگر ادارات و مراجع و مقامات ذیربط تحت هر اسم و عنوان و اقدام  در خصوص انجام امور اداری و قانونی و کلیه مکاتبات و مراودات مورد نیاز و اخذ و دریافت کلیه وجوه خسارت و بیمه ای نقداً یا طی چک با حق مراجعه به هر بانکی که چک بنام آن صادر شده جهت انجام امور بانکی و اخذ وجه چک و امضاء در راستای ظهر نویسی آن و سپردن هرگونه تعهد قانونی و تصدیق امضاء و تنظیم هر نوع اقرارنامه و رضایت نامه در خصوص موارد فوق بهرنحو و ترتیب ولدی الاقتضا رفع توقیف خودرو و تحویل گرفتن آن از مراجع قضائی و انتظامی ذیربط و دادن هر نوع رسید و سپردن هرگونه تعهد و قیام بتمامی تشریفات و امضاء کلیه اسناد و اوراق و نوشتجات بنحویکه هیچگونه نیازی بحضور و اجازه ثانوی موکل نبوده باشد .

حدود اختیارات : وکیل مرقوم دارای اختیارات تامه در خصوص مورد وکالت و لوازم آن از جمله حق توکیل به غیر ولو کراراً می باشد و اقدام و امضای وی بجای اقدام و امضای موکل معتبر است . مدلول این سند فقط در نفس وکالت مؤثر است .

بتاریخ …. / …. / ……… هجری شمسی .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *