0
021284284

مسابقه اینستاگرامی جشن یلدا

ایرانیان بنا به سنتی دیرین، آخرین شب پاییز که طولانی ترین شب سال می باشد را در کنار بزرگان خویش جشن می گیرند تا اندوه غیبت خورشید و تاریکی و سردی، روحیه آنان را تضعیف نکند. آیین یلدا با شب نشینی، تفأل به دیوان حافظ، خوردن آجیل مخصوص، هندوانه، انار، شیرینی و خوراکی های گوناگون همراه است که هر کدام، جنبه نمادین دارند و برکت، تندرستی، فراوانی و شادکامی را نوید می بخشند. شب نشینی در کنار پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و شنیدن نصایح و داستان های آنها یکی از زیباترین شب های سال را برای ایرانیان رقم میزند. میهمانی رفتن و میهمان داشتن نیز از سنن رایج آیین یلدا می باشد. بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با هدف تکریم این آیین اصیل ایرانی و اعتلای صمیمیت خانواده های ایرانی، اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی سفره شب یلدا نموده است و می خواهد امسال میهمان ویژه شب نشینی یلدای شما باشد. تصاویر زیبای خود را از بخش های مختلف این آئین نظیر سفره شب یلدا، خرید برای یلدا، دورهمی های شب یلدا و هر آنچه که مربوط به یلدا می دانید با نمادی از بنیاد آموزش مجازی ایرانیان برای ما ارسال کنید و یکی از برندگان مسابقه اینستاگرامی “جشن یلدا” بنیاد آموزش مجازی ایرانیان  باشید.

شرایط شرکت در مسابقه

لطفا شرایط شرکت در مسابقه را به دقت مطالعه بفرمایید، رعایت نکردن هر کدام از موارد ذیل موجب حذف از مسابقه خواهد شد.

تعداد عکس

  1. شرکت کننده مجاز به ارسال یک عکس با موضوع “آیین یلدا” می باشد که با خلاقیت خود تهیه می کند.

محتوای عکس

  1. تصاویر نباید با قوانین کشور و عرف جامعه منافات داشته باشد.

استفاده از نماد بنیاد آموزش مجازی ایرانیان

  1. در عکس مربوطه می بایست یک مشخصه از بنیاد آموزش مجازی ایرانیان نظیر cd آموزشی، پک ، پچ سینه ، گواهینامه آموزشی دریافت شده و ……… موجود باشد.

نحوه ارسال

  1. شرکت کننده عکس مربوطه را با رعایت موارد فوق به تلگرام به شماره ۰۹۳۳۰۰۵۵۲۸۴ ارسال می نماید.

محل نمایش عکس

  1. پس از ارسال، در صورت تایید، عکس مربوطه در صفحه اینستاگرام بنیادآموزش مجازی ایرانیان به آدرس iranelearn بارگذاری می شود.

نحوه گرفتن لایک

  1. شرکت کننده طی جشنواره می تواند برای گرفتن لایک از طریق کامنت گذاشتن و دعوت کردن دوستان خود از طریق منشن، اقدام کند.

نحوه بهتر دیده شدن

  1. شرکت کننده می تواند جهت بهتر دیده شدن و کسب امتیاز بیشتر، عکس خود را در صفحه اینستاگرام خود بازنشر کرده و از هشتگ های زیر استفاده نماید: #بنیاد_آموزش_مجازی_ایرانیان ، #ایباما #، #مسابقه ،#شب_یلدا

جایزه مسابقه

یک دوره رایگان با هر قیمتی و

گواهینامه آکسفورد با ۵۰ درصد تخفیف