0
021284284

دوره آموزشی هواوی Huawei HCNA E-learning HCNA

شرکت هوآوی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات صنعت مخابرات می‌باشد که از فروش و پشتیبانی این محصولات در سال ۲۰۱۰ سودی حدود ۳٫۷ میلیارد دلار را به دست آورد. محصولات و خدمات هوآوی در ۱۴۰ کشور به کار گرفته می‌‌شود و هم اکنون ۴۵ شرکت اپراتور مخابراتی بزرگ از تجهیزات و خدمات هوآوی استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که مدیریت مخابراتی مراسم حج از سال ۲۰۰۷ میلادی توسط STC و هوآوی به صورت مشترک اجرا می‌شود.
ایران نیز از همکاری با هوآوی بی نصیب نبوده و حدود ۹۰ درصد زیرساخت‌های مخابراتی کشورمان از تجهیزات و خدمات هوآوی استفاده می‌کند. وجود چنین زیرساختی عظیمی باعث شده تا بازار کار بسیار مناسبی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های کامپیوتری بوجود بیاید.
دوره HCNA از آموزش‌های مقدماتی شبکه کمپانی Huawei برای مهندسین و ادمین‌های شبکه است و پیش زمینه مدارک دوره‌های پیشرفته‌تر به حساب می‌آید.
این دوره در دو کتاب توسط شرکت Huawei ارائه می شود که در این دوره به بررسی مباحث مربوط به کتاب نخست می پردازیم.
ابتدا به موضوعات اولیه شبکه مانند مدل OSI و لایه‌های مختلف آن می‌پردازیم و با بررسی سیستم عامل VRP و سویچینگ و روتینگ بر اساس دستگاه‌های شرکت Huawei در سطوح اولیه به کار خود ادامه می‌دهیم.
در این دوره سعی بر این بوده تا مباحث در ویدیو‌های کوتاه و خلاصه ارائه شوند.
پس از اتمام این دوره و آموزش مربوط به کتاب دوم شما می توانید مدرک HCNA را از شرکت Huawei دریافت کنید.
دارندگان این مدرک توانایی نگهداری و راه اندازی شبکه های کوچک و متوسط را خواهند داشت.
در این دوره همچنین به معرفی نرم‌افزار شبیه ساز شرکت Huawei به نام ENSP نیز می‌پردازیم.
از مزیت‌های مدرک HCNA می‌توان به قابلیت دریافت مدرک اصل از شرکت Huawei در ایران اشاره نمود که برای برخی شرکت‌های دیگر مانند cisco میسر نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *