0
021284284

آموزش زبان انگلیسی تخصصی منابع انسانی: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی زبان انگلیسی تخصصی منابع انسانی

این دوره دانش پذیران را قادر می سازد تا مهارت های گفتاری و شنیداری خود را درزمینۀ رشته ها و مباحث مدیریتی تقویت نموده و آمادگی ارتباط با همتایان ، مشتریان و شرکای خارجی را کسب نمایند. فعالان در زمینه های منابع انسانی علاوه بر آشنایی با اصطلاحات و واژگان تخصصی رشتۀ خود به زبان انگلیسی بر مهارت هایی چون مصاحبه ، گزارش نویسی و … مسلط شده و آمادۀ ورود به عرصۀ جهانی میگردند
نکته:این محتوا دارای ۷۳۰دقیقه فایل صوتی به زبان انگلیسی میباشد.

آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی منابع انسانی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی منابع انسانی و اخذ مدرک معتبر زبان انگلیسی تخصصی منابع انسانی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
زبان انگلیسی تخصصی منابع انسانی

یادگیری زبان دوم، مانند یادگیری زبان انگلیسی باعث می شود زندگی شما به روش های مختلفی ارتقا پیدا کند و بر مواردی همچون فرصت های شغلی، رشد و توسعه فردی، روابط و حتی سلامتی شما تاثیر گذار  باشد.

این دوره دانش پذیران را قادر می سازد تا مهارت های گفتاری و شنیداری خود را درزمینۀ رشته ها و مباحث مدیریتی تقویت نموده و آمادگی ارتباط با همتایان ، مشتریان و شرکای خارجی را کسب نمایند.

دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی منابع انسانی برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک زبان انگلیسی تخصصی منابع انسانی را اخذ نمایید.

به طوری کلی، بخش منابع انسانی وظایف بسیاری را تحت پوشش قرار می دهد. از رئیس بخش تا مدیران ارشد و دستیاران منابع انسانی به صورت روزمره با سوالات بسیار زیادی مواجه می شوند و لازمه پاسخ سریع و مناسب به این سوالات و درخواست ها، تسلط کافی بر زبان انگلیسی در ارتباط با حوزه منابع انسانی می باشد. چراکه زبان انگلیسی به عنوان رایج ترین زبان بین المللی و پل ارتباطی افراد و سازمان ها با یک دیگر از اقصی نقاط جهان می باشد که امروزه تسلط بر آن در عرصه کار تجارت و به یک “باید” تبدیل شده است. بهبود مهارت های انگلیسی تجارت در زمینه منابع انسانی می تواند در دنیای جدیدی از فرصت ها را به روی شما باز کند. در حوزه های طراحی شده، موضوعات و تمرینات متنوعی ارائه می شود که فرصتی برای یادگیری واژگان، عبارات مورد نیاز و نحوه یادگیری آن ها در موقعیت های مختلف می باشد.

محتوا و مطالبی که در این دوره ها برای راهنمایی متقاضیان و تقویت زبان کسب و کار آن ها به کار می بریم، توسط متخصصان این حوزه مورد بررسی قرار گرفته است، بنابراین هنگام تحصیل در آکادمی زبان های خارجی واژه می توانید اطمینان حاصل کنید که دانش شغلی قابل اعتمادی کسب خواهید کرد.

مطالب قابل ارائه در حوزه های مذکور شامل طیف وسیعی از موضوعاتی می باشند که متقاضیان در دنیای واقعی حرفه خود با آن رو به رو می شوند و همچنین با در اختیار قرار دادن راهکار های لازم، در هنگام رویارویی با آن ها، باعث افزایش اعتماد به نفس متقاضیان خواهد شد. در این دوره ها موضوعاتی از قبیل: نقش منابع انسانی، ارزش ها، توصیف مهارت ها، انواع موقعیت ها، تحصیلات و… مورد بررسی قرار می گیرند.

از سوی دیگر، مباحث مختلف مربوط به قرارداد ها، مزایا، حقوق و دستمزد، انواع مرخصی، حفظ کارکنان و مسائل پیچیده ای از قبیل: ارزیابی عملکرد، اخراج، جایگزینی و… در این دوره ها پوشش داده می شوند، با آموزش کارمندان و حتی مدیران زمینه فن آوری های جدید و موثر در شرکت به وجود می آید و رشد استعداد ها سبب دستیابی به امتیازات و موفقیت روز افزون شرکت خواهد شد. در نتیجه شما به عنوان یکی از افراد فعال در حوزه منابع انسانی نماینده ای برای هدایت و ایجاد تغییرات موثر در سازمان خواهید شد. صرف نظر از گواهینامه ارائه شده در انتهای دوره، این دوره آموزشی تئوری را ارائه می دهد که کاملا مربوط به بازار کار می باشد. در نتیجه، شما قادر خواهید بود آنچه را می آموزید مستقیما در برنامه ریزی و اجرای سیاست ها و رویه های خود، در محل کار اعمال کنید.

این یک فرصت عالی برای هر فردی است که قصد دارد در زمینه های منابع انسانی فعالیت کند و به شدت توصیه می شود.

دوره آموزشی زبان تخصصی منابع انسانی جهت ارتقا سطح مهارت زبان تخصصی ، زبان منابع انسانی ، موثر خواهد بود. ضمنا این دوره برای مشاغل کارشناس منابع انسانی ، مدیر منابع انسانی ، توصیه می گردد. دانشجویان رشته های مدیریت منابع انسانی ، MBA ، نیز می توانند در این دوره حضور بهم رسانند.

[wp-rss-aggregator sources=”109335″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *