0
021284284

آموزش زبان انگلیسی تخصصی برگزاری جلسات: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی زبان انگلیسی تخصصی برگزاری جلسات

این دوره بر مبنای مهارت های اصلی مورد نیاز در دنیای کار و رقابت امروز طراحی شده وبرای تمامی مدیران ، بازرگانان ، اساتید و فعالان زمینه های مختلف قابل استفاده می باشد. فراگیری مهارت هایی چون معاشرت با همکاران ، سخنرانی ، مذاکره امروزه جزء لاینفک دنیای کار وتجارت شناخته می شود.
نکته:این محتوا دارای ۳۷ دقیقه فایل صوتی به زبان انگلیسی میباشد

آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی برگزاری جلسات : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی برگزاری جلسات و اخذ مدرک معتبر زبان انگلیسی تخصصی برگزاری جلسات را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
زبان انگلیسی تخصصی برگزاری جلسات

این دوره بر مبنای مهارت های اصلی مورد نیاز در دنیای کار و رقابت امروز طراحی شده وبرای تمامی مدیران ، بازرگانان ، اساتید و فعالان زمینه های مختلف قابل استفاده می باشد.

 فرصت های حرفه ای و کاری را افزایش می دهد؛ به برقراری ارتباط واقعی با افراد بومی این زبان کمک می کند؛ و باعث می شود که در مورد مکان ها، فرهنگ ها و شیوه های زندگی بیشتر بدانید.

دوره آموزش مجازی زبان انگلیسی تخصصی برگزاری جلسات برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک زبان انگلیسی تخصصی برگزاری جلسات را اخذ نمایید.

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی

این روزها توانایی صحبت کردن به چندین زبان ضروری است. مقالات زیادی در درباره اهمیت یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که می توان فهمید که چقدر این زبان اهمیت دارد.

صحبت کردن به یک زبان خارجی فرصت های حرفه ای و کاری را افزایش می دهد؛ به برقراری ارتباط واقعی با افراد بومی این زبان کمک می کند؛ و باعث می شود که در مورد مکان ها، فرهنگ ها و شیوه های زندگی بیشتر بدانید. در دنیای امروز، 6500 زبان رایج صحبت می کنند.

چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است؟

خوب، همه اینها به امپراتوری بریتانیا برمی گردد، که در زمان اوج خود 25 درصد از زمین را در برگرفته بود. در زمان استعمار، حاکمان انگلیس غالباً مردم این کشورها را مکلف می کردند تا به جای زبان مادری خود، به انگلیسی صحبت کنند. اگرچه ریشه انگلیسی به عنوان یک زبان جهانی گذشته پیچیده ای دارد ، اما این زبان در رسانه ها ، تجارت و تجارت اثری مهم برجای گذاشته است.

اما چرا در میان همه این ها، انگلیسی را انتخاب می کنیم؟

در حال حاضر زبان انگلیسی سومین زبان رایج در دنیا است که در بیش از 118 کشور تدریس می شود. روزانه به عنوان یک زبان دیپلماتیک و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. زبان انگلیسی زبانی است که در علم، هواپیمایی، IT و گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد. مهمتر از همه، زبان اصلی در ارتباطات بین المللی ، رسانه ها و اینترنت است.

در هر هدفی که دارید؛ خواه اهداف حرفه ای باشد یا شخصی که می خواهید به آنها برسید. توانایی صحبت به زبان انگلیسی همیشه می تواند به عنوان یک دارایی قابل توجه باشد.

4 دلیل اصلی ما را برای یادگیری زبان و میزان اهمیت آن وجود دارد:

1 – انگلیسی به عنوان زبان رسمی جهان

اگرچه انگلیسی سومین زبان رایج در جهان است؛ اما زبان رسمی 53 کشور است. با بیش از 400 میلیون سخنران که در سراسر جهان به عنوان اولین زبان به آن صحبت می کنند. مهمتر از همه، طبق اعلام شورای انگلیس، حدود دو میلیارد نفر در سراسر جهان تا سال 2020 انگلیسی را یاد می گیرند و آن را به دومین زبان رایج دنیا تبدیل می کنند.

در هر موقعیتی که قرار بگیرید؛ به احتمال بسیار زیاد ممکن است با کسی ملاقات کنید. که زبان مادری شما را نمی داند. دانستن زبان انگلیسی می تواند به عنوان یک زبان مشترک کاربرد فراوان داشته باشد. بنابراین زبان انگلیسی این امکان را فراهم می کند که کل دنیا به راحتی با هم در اربتاط باشند. 

2. انگلیسی یک زبان رسمی در اینترنت است:

امروزه بسیاری از فیلم ها، سریال های تلویزیونی، کتاب ها و موسیقی به زبان انگلیسی تولید می شوند. بنابراین، توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی باعث می شود بدون وابستگی به ترجمه و زیرنویس، به محتوای آن ها پی ببرید. علاوه بر این، دسترسی به این رسانه ها و منابع غنی باعث بهبود در درک شفاهی و کتبی می شود.

امروزه حدود 565 میلیون نفر روزانه از اینترنت استفاده می كنند و حدود 52٪ از پر بازدید ترین وب سایت ها به زبان انگلیسی است. بنابراین، درک این زبان امکان دسترسی به بیش از نیمی از مطالب موجود در اینترنت را دارد. درک زبان انگلیسی، در سطح شغلی یا شخصی، امکان تبادل آسان اطلاعات و دسترسی به منابع بیشتر را فراهم می آورد.

3 – انگلیسی به عنوان زبان گردشگری

زبان انگلیسی با داشتن رتبه اول زبان در 53 کشور و زبان دوم در 118 کشور دیگر، می تواند سفر را به دور دنیا آسان تر کند. خواه اعلان فرودگاه باشد، برنامه قطار، اطلاعات اضطراری یا علائم راهنمایی و رانندگی، به طور کلی زبان انگلیسی حتی در کشوری که زبان رسمی آن ها انگلیسی نیست؛ از انگلیسی استفاده می کنند.

این غیرقابل انکار است که هنگام مسافرت در کشوری که زبان آن ها نمی دانید؛ به احتمال زیاد کسی را پیدا می کنید که به زبان انگلیسی با او ارتباط برقرار کنید.

4- انگلیسی به عنوان یک تمرین شناختی

یادگیری یک زبان خارجی یک تمرین شناختی و تحلیلی قابل توجه است. در واقع، براساس یک مطالعه سوئدی از سال 2012، یادگیری یک زبان جدید به دلیل تمرینات ذهنی زیادی که در آن انجام می شود؛ ساختار مغز را تغییر می دهد. این می تواند بر بخش هایی از مغز که مسئول حافظه، خلاقیت و اندیشه هستند؛ تأثیر بگذارد.

به تدریج، چند زبانه بودن مغز را سالم نگه می دارد؛ عملکرد آن را افزایش می دهد و باعث تحریک تمرکز و حافظه می شود. به طور خلاصه، صحبت کردن با یک زبان خارجی به مغز امکان می دهد قوی تر و متناسب تر باشد؛ و به علاوه باعث افزایش عزت نفس می شود.

2. یادگیری زبان انگلیسی می تواند به شما در یافتن شغل کمک کند

انگلیسی زبان علم، هواپیمایی، رایانه، دیپلماسی و جهانگردی است. دانستن انگلیسی شانس شما را برای یافتن شغل مناسب در یک شرکت چند ملیتی در کشور خود یا یافتن کار در خارج از کشور افزایش می دهد.

3. یادگیری زبان انگلیسی می تواند به شما در آشنایی با افراد جدید کمک کند

انگلیسی زبان رسمی 53 کشور است و توسط مردم از سراسر جهان به عنوان یک زبان بین المللی شناخته می شود. این بدان معناست که چه در ایران کار می کنید و چه به برزیل سفر می کنید ، داشتن دانش زبان انگلیسی می تواند به شما کمک کند با افرادی از سراسر جهان مکالمه کنید.

400 میلیون نفر در سراسر جهان انگلیسی را به عنوان اولین زبان خود صحبت می كنند. نه تنها این، بلکه انگلیسی به عنوان یکی از زبان های رسمی در بیش از یک چهارم کشورهای جهان ذکر شده است. این تعداد زیادی از افراد جدید است که می توانید فقط با پیشرفت در یک زبان با آنها ارتباط برقرار کنید!

4- بسیاری از مقالات علمی معتبر به زبان انگلیسی نوشته شده اند

در قرن اخیر، تعداد مقالات علمی نوشته شده به انگلیسی بیش از تعداد مقالات نوشته شده به زبان مادری محقق است. به عنوان مثال، در هلند، این نسبت 40 به 1 تعجب آور است. به همین دلیل، داشتن دانش انگلیسی برای افرادی که در زمینه علمی کار می کنند ، فوق العاده مهم است.

5. انگلیسی زبان رسانه است

به دلیل محبوبیت هالیوود در رسانه های جهانی، تعداد زیادی فیلم ، نمایش تلویزیونی و آهنگ های محبوب به زبان انگلیسی نوشته می شوند. اگر انگلیسی صحبت می کنید؛ دیگر نیازی به اعتماد به ترجمه و زیرنویس نخواهید داشت. تا از کتاب ها ، آهنگ ها ، فیلم ها و نمایش های تلویزیونی مورد علاقه خود لذت ببرید.

6. مسافرت با دانش خوب انگلیسی بسیار راحت تر است

تصور کنید که  برای تعطیلات در ترکیه هستید، پ ممکن است پذیرنده هتل پنتواند به زبان شما یعنی به فارسی پاسخ دهد؛ احتمالاً آنها می توانند به سؤالات شما به انگلیسی پاسخ دهند.

7. انگلیسی یکی از مهمترین زبانها برای تجارت است

ممکن است صاحب مشاغل، دانشجو یا کارمند باشید؛ در هر صورت  زبان انگلیسی در دنیای تجارت فوق العاده مهم است. انگلیسی به دلیل زبان واقعی ایالات متحده و زبان رسمی انگلستان، کانادا، هند و آفریقای جنوبی یکی از مهمترین زبان های تجاری محسوب می شود.

8. با انگلیسی می توانید در سراسر جهان تحصیل کنید

از آنجا که در بسیاری از کشورهای مختلف انگلیسی صحبت می شود؛ هزاران مدرسه و دانشگاه در سراسر جهان وجود دارد که برنامه هایی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. اگر به زبان انگلیسی آکادمیک خوب صحبت می کنید؛ فرصت های زیادی برای شما پیدا می شود تا بتوانید یک مدرسه و دوره مناسب را متناسب با نیازهای خود پیدا کنید. درباره دانشگاه رفتن در یک کشور انگلیسی زبان اطلاعات کسب کنید.

9. انگلیسی به شما امکان دسترسی به چندین فرهنگ را می دهد

دانش خوب انگلیسی به شما امکان می دهد از صدها کشور در سراسر جهان به فیلم ها، موسیقی و ادبیات دسترسی پیدا کنید. ناگفته نماند که بسیاری از کتاب ها از سراسر جهان به انگلیسی ترجمه شده اند. تجربه های کمی باعث می شود که شما به عنوان یک شخص بیشتر از یادگیری ارزش ها ، عادت ها و روش زندگی در فرهنگی متفاوت از فرهنگ خود رشد کنید.

چگونه می توانم از انگلیسی در زندگی خود استفاده کنم؟

به زمانی فکر کنید که در داروخانه محلی خود بودید و یک توریست برای پر کردن نسخه به کمک نیاز داشت. به نظر می رسد که داروساز و جهانگردان نمی توانند یکدیگر را درک کنند. انگلیسی می تواند دنیا را نجات دهد. زبان انگلیسی می تواند به آن گردشگر در بهبود بیماری کمک کند یا احساس راحتی بیشتری کند.

اکنون به زمانی فکر کنید که به خارج از کشور سفر می کردید و نمی توانستید به زبان محلی صحبت کنید. آیا قبلاً این کار را انجام داده اید؟ ممکن است کمی ترسناک باشد. ممکن است لازم باشد یک ایستگاه اتوبوس یا نزدیکترین سرویس بهداشتی پیدا کنید – سریع! خوشبختانه ، بسیاری از مردم در سراسر جهان انگلیسی صحبت می کنند. بنابراین کمی انگلیسی می تواند مشکلات شما را در خارج از کشور حل کند. مهم نیست که به کدام کشور سفر می کنید.

یک روز در آینده ، ممکن است در یک شرکت بزرگ مصاحبه کنید و متوجه شوید که مصاحبه کننده شما یک انگلیسی زبان است. حتی اگر آنها در ابتدا بخواهند به زبان مادری شما صحبت کنید؛ اما برای نشان دادن مهارت های خود به آنها با انگلیسی صحبت کنید و آنها می بینند که شما می توانید یک کارمند بسیار ارزشمند باشید.

انگلیسی واقعاً در همه جا وجود دارد؛ بنابراین شما قادر خواهید بود تا با افراد بومی و سخنرانان در سراسر این کره خاکی بزرگ ارتباط برقرار کنید. شما به دیگران کمک خواهید کرد. با تنوع عظیمی از مردم ارتباط برقرار می کنید و به خود کمک می کنید تا انواع درهای زندگی را باز کنید.

این عالی است ، درست است؟  امیدوارم این امر کمی انگیزه شما را برای مطالعه انگلیسی امروز فراهم کند. حالا ، به خواندن ادامه دهید! ما در حال حاضر در مورد مهمترین دلایل اینکه شما باید انگلیسی بخوانید صحبت می کنیم. همین که این ها را بخوانید؛ برای تمام زندگی انگیزه خود را حفظ خواهید کرد!

 متوجه خواهید شد که یادگیری زبان انگلیسی آسان است

بیشتر مردم فکر می کنند یادگیری یک زبان بسیار دشوار است.

در بسیاری از موارد، یادگیری زبان انگلیسی برای افراد خاص آسان تر است. زیرا انگلیسی به زبان مادری آنها مربوط است. به عنوان مثال، برای افرادی از اروپا که انگلیسی یاد می گیرند؛ متوجه می شوند که انگلیسی با زبان آنها ارتباط نزدیکی دارد. زبان آلمانی بسیار نزدیک به انگلیسی است. زبان فرانسوی زبان انگلیسی را بسیار تحت تأثیر قرار داده است.

برای افرادی که در مناطق مختلف جهان زندگی می کنند و به زبان هایی صحبت می کنند که مربوط به انگلیسی نیستند؛ انگلیسی می تواند بسیار نامفهوم، گیج کننده و ناامید کننده به نظر برسد.

با این وجود، نکته مهمی وجود دارد که انگلیسی را برای همه بسیار آسان می کند:

در دسترس بودن منابع. از آنجا که انگلیسی زبان بسیار گسترده ای است و در سراسر جهان یافت می شود ، منابعی که می توانید برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید بی پایان است. به همین دلیل خود آموزی زبان انگلیسی بسیار آسان است. زیرا منابع زیادی در اینترنت به صورت رایگان وجود دارد. بعضی اوقات برای گذراندن دوره آنلاین انگلیسی یا دسترسی به منبع دیگری باید کمی هزینه کنید. اما اینها اغلب ارزش پول را دارند.

پس، شروع کنید! کارتون ها یا طنزهای تلویزیونی را به زبان انگلیسی در YouTube ، Netflix ، Hulu یا سایر وب سایت های تلویزیون انگلیسی به صورت رایگان تماشا کنید.

هوشیارتر کردن ذهن:

با یادگیری زبان انگلیسی و برنامه ریزی برای تمرین هر روزه آن، انگار ر حال تمرین دادن بدن خود هستید. برای مغز و ذهن شما همان اتفاق می افتد که برای ماهیچه های بدنتان. سن شروع زبان انگلیسی اصلا امر مهمی نیست فقط بدانید با این کار مغز خود را پرورش می دهید.

[wp-rss-aggregator sources=”102968″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *