0
021284284

دوره آموزشی بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی + مدرک فنی حرفه ای

Examining the duties of organizations and legal authorities to combat against money laundering

آموزش مجازی بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​ | لینک جزئیات دوره

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی و اخذ مدرک بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

جهت ثبت نام اینترنتی و آنلاین روی دکمه زیر کلیک نمایید:

✅ جهت دریافت مشاوره رایگان ثبت نام در دوره آموزشی و دریافت مدرک معتبر شماره موبایل خود را ثبت نمایید:

جهت دریافت مشاوره رایگان + ثبت نام تلفنی:

آموزش مجازی بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی: قانون مبارزه با پولشویی بنا بر مقتضیات و شرایط جدید در سال گذشته مورد بازنگری قرار گرفت و درنهایت بهمن ماه به تصویب رسید. بر همین اساس اصلاح آیین نامه اجرایی قانون مذکور در دستور کار شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تأمین مالی تروریسم قرار گرفت تا مطابق با آخرین استانداردها و رهنمودهای مراجع بین المللی فعال در زمینه مبارزه با پولشویی تدوین شود. با توجه به تغییراتی که در قانون و آیین نامه اخیرالصدور نسبت به قانون مصوب سال 1386 و آیین نامه اجرایی آن مصوب 1388 وجود دارد، این دوره به منظور آشنایی کارکنان شبکه بانکی کشور به عنوان احدی از نهادهای مشمول قانون پیش بینی گردیده است.

بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی از شایستگی های حوزه خدمات، گروه شغلی امور مالی و بازرگانی است و شامل کارهای : معرفی ساختار و وظایف واحدهای اطلاعات مالی ( Intelligence Financial Unit ،(تبیین نقش مراجع و ضابطین قضایی در مبارزه با پولشویی، بررسی رابطه بازرسی مالی با پولشویی و روشهای ریسک محور در شناسایی عملیات مشکوک، بررسی مبارزه با تامین مالی تروریسم (CFT )الزامات بین المللی و راهکارها می باشد است و با مشاغلی حوزه های تحلیل گر مالی، مدیریت، بیمه ، حقوقی، تجارت و بازرگانی ، بازار سرمایه ، حسابرسان ، بانکداری و اقتصاد در ارتباط می باشد.

نتیجه جستجوی گوگل بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی :

مدرک بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی | دوره بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی | آموزش مجازی بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی | مدرک معتبر بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی | آموزش آنلاین بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی | آموزشگاه بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی | گرفتن مدرک بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی مهاجرت با مدرک بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی | خرید مدرک بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی | مدرک بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی فنی حرفه ای | مدرک بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی برای مهاجرت | مدرک بین المللی مشاوره | آموزش آنلاین بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی | آموزش بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی | مدرک فنی حرفه ای بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی | مدرک وزارت علوم بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی | چگونه مدرک بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی بگیریم .

بدون نیاز به حضور و در سریعترین زمان ممکن بدون آزمون حضوری میتوانید با ثبت نام آنلاین در ایباما مدرک معتبر بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی و قابل ترجمه رسمی خود را دریافت نمایید.

در ایباما شما میتوانید با یکبار شرکت در دوره مدارک مختلفی را اخذ نمایید و به لحاظ اعتبار بالا جهت ارتقاء رزومه، ارتقاء سمت، مهاجرت، استخدام از آن بهره ببرید.

به آسانی از طریق سایت ایباما، با کلیک بر روی لینک سبز: ثبت نام آنلاین در دوره  بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی به صورت کاملا غیر حضوری شرکت کنید.

آموزش مجازی بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی : امکان ثبت نام در دوره مجازی​ | لینک جزئیات دوره

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی و اخذ مدرک بررسی وظایف سازمان ها و مراجع قانونی در مبارزه با پولشویی را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

جهت ثبت نام اینترنتی و آنلاین روی دکمه زیر کلیک نمایید:
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *