0
021284284

آموزش مولتی مدیا : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی مولتی مدیا

Multimedia Builder نام مشهورترین نرم افزار در زمینه Autorun سازی می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا تمامی نیازهای خود را در زمینه ساخت Autorun برطرف نمایید. این نرم افزار با استفاده از امکانات متعدد و ابزارهای فراوانی که در اختیار کاربران قرار می دهد توانایی فراوانی را در ساخت فایل های AutoRun می دهد. این نرم افزار که از تولیدات شرکت MediaChance می باشد در چندین سال متوالی از سوی کاربران به عنوان یک نرم افزار کامل در این زمینه انتخاب شد.نرم افزار مالتی مدیا بیلدر یکی از محبوب ترین نرم افزارها ساخت اتوران و برنامه های مالتی مدیا نزد کاربران ایرانی است.  این نرم افزار علاوه بر ساخت autorun در زمینه های دیگری همانند ساخت برنامه های پخش MP3 ، ساخت آموزش های چند رسانه ای ، ساختن برنامه هایی برای اجرای چندین ابزار و … نیز می باشد.

 

آموزش مجازی مولتی مدیا : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی مولتی مدیا و اخذ مدرک معتبر مولتی مدیا را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
مولتی مدیا

مالتی مدیا در لغت به معنای چند رسانه ای می باشد و در مفهوم رایانه ای و تبلیغات به استفاده از عناصر صوت و تصویر با قابلیت های انیمشن و متحرک سازی، برای انتقال پیام یا مفهومی در جهت یک هدف خاص، بیا انجام دادن کاری توسط آن، گفته می شود.

ارائه خدمات تجاری یک شرکت برای معرفی کامل خدمات شرکت مورد نظر و ارائه دستورالعمل استفاده از آن ،معرفی سازمان ها ، شرکت ها سیستم پردازشی و کنترلی آنها به صورت مجازی سازی ، ارائه کلیه اطلاعات شرکت مورد نظر به صورت صدا، عکس و … ، ارائه کتاب به صورت الکترونیکی ،انیمیشن سازی ، بنر تبلیغاتی

دوره آموزش مجازی مولتی مدیا برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک مولتی مدیا را اخذ نمایید.

مولتی مدیا چیست؟

مالتی مدیا در لغت به معنای چند رسانه ای می باشد و در مفهوم رایانه ای و تبلیغات به استفاده از عناصر صوت و تصویر با قابلیت های انیمشن و متحرک سازی، برای انتقال پیام یا مفهومی در جهت یک هدف خاص، بیا انجام دادن کاری توسط آن، گفته می شود.

مالتی مدیا یک عبارت نو و تازه است و تا قبل از ظهور و گسترش ویندوز در عرصه رایانه، این واژه اساسا کاربردی و هویتی نداشت. پس از ظهور سیستم عامل ویندوز 95 ، مالتی مدیا ها به یک تکنولوژی بدل گشتند و نرم افزارهایی با ویژگی مالتی مدیا بودن به بازار رایانه عرضه گشتند. نرم افزارهای مالتی مدیا که دارای صوت و تصاویر متحرک بودند (چیزی که امروزه رایج است و بودنش در هر نرم افزاری ، چندان عجیب نمی باشد) در ابتدا بسیار تعجب انگیز بودند و برای کاربران هیجان آور بود که نرم افزاری که در حال استفاده هستند دارای موزیک یا گفتار و یا تصاویر متحرک است.

کاربرد های تجاری مولتی مدیا چیست؟

بسیاری از رسانه های جدید و قدیمی الکترونیکی که توسط هنرمندان تجاری و طراحان گرافیک بکار میروند چند رسانه ای هستند. نمایشهای مهیجی بمنظور جلب توجه در تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند. با استفاده از شرکت های ارائه دهنده خدمات خلاقانه، میتوان نمایشهای چند رسانه ای پیشرفته تری در مقایسه با نمایش اسلایدهای ساده برای فروش ایده ها یا آموزش زنده ارائه کرد و بدین ترتیب تجارتهای مختلف و همچنین ارتباطات داخل شرکتی را توسعه داد. توسعه دهندگان چند رسانه های بازرگانی میتوانند برای طراحی خدمات دولتی و سرویسهای غیر انتفاعی نیز بکار گرفته شوند.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”111802″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *