0
021284284

آموزش طراحی آسان صفحات وب با دروپال : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی طراحی آسان صفحات وب با دروپال

اگر قصد طراحی یک سایت جامع را دارید. اگر یک طراح وب هستید.اگر قصد دارید از دروپال استفاده کنید با استفاده از این دوره  آموزشی می‌توانید به پروژه خود سرعت ببخشید و نظرات و تئوری‌های خود را به راحتی به مرحله اجرا درآورید. و اگر هم از کابران دروپال هستید، با استفاده از این دوره آموزشی می‌توانید دیدگاه روشن‌تری به ویژگی‌های آن داشته باشید.این دوره آموزشی  به سه بخش تقسیم شده است .

آموزش مجازی طراحی آسان صفحات وب با دروپال : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی طراحی آسان صفحات وب با دروپال و اخذ مدرک معتبر طراحی آسان صفحات وب با دروپال را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
طراحی آسان صفحات وب با دروپال

دروپال یکی از ده ها سیستم مدیریت محتوای متن بازی هست که برای انتشار و مدیریت محتوا در وب مورد استفاده قرار می گیرد.

راه‌اندازی سایت‌های بزرگ و پورتال‌های سازمانی و سایت‌های بزرگ شرکتی بهترین کاربرد استفاده از دروپال در طراحی سایت است.

  • دوره آموزش مجازی طراحی آسان صفحات وب با دروپال برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک طراحی آسان صفحات وب با دروپال را اخذ نمایید.

دروپال چیست؟

دروپال (Drupal) از قوی‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای رایگان موجود است. هرچند سهم بازار دروپال در مقایسه با ابزارهایی مثل وردپرس و جوملا کمتر است. ولی سهم آن از سایت‌های بزرگ و با امنیت بالا در مقایسه با سایر ابزارها بالاتر و قابل توجه است. برای مثال سایت دانشگاه آکسفورد، سایت دانشگاه استنفورد، سایت سازمان فضایی ناسا، سایت اوبونتو و سایت کاخ سفید برخی نمونه‌ها از کاربرد دروپال در سایت‌های بزرگ و مهم به شمار می‌روند.

تاریخچه سیستم مدیریت محتوای دروپال چیست ؟

در قدم اول نگاهی به تاریخچه این سیستم مدیریت محتوای قدیمی می‌اندازیم. در سال ۲۰۰۰، درایس بایترت و هانس اسنیجدر، دو دانشجوی دانشگاه  Antwerp بودند.که به اینترنت نیاز داشتند. اما در آن زمان دسترسی به اینترنت برای دانشجویان امکان پذیر نبود. به همین دلیل این دو نفر تصمیم گرفتند.با ایجاد یک پل ارتباطی بی سیم به وسیله مودم ای دی اس ال، اینترنت را بین هشت دانشجو تقسیم کنند. اما یک جای کار می‌لنگید:.جایی برای اینکه آن‌ها با هم ارتباط داشته باشند و حرف بزنند، وجود نداشت!
درایس با فرصت شمردن این محدودیت، تصمیم گرفت.یک سایت خبری کوچکی را بالا آورد.تا از طریق آن کارها و نظرات دانشجویان را به اشتراک بگذارد. یک سال بعد، این پلتفرم که ساخته درایس بود، گسترش پیدا کرد. افراد بیشتری که در زمینه توسعه وب سایت فعالیت می‌کردند.از آن استقبال کردند. در نتیجه درایس نرم افزاری را که از طریق سایت خود مدیریت می‌کرد، با نام دروپال منتشر کرد. آن زمان، دروپال یکی از بهترین سی ام اس‌های سال شناخته شده بود. 

[wp-rss-aggregator sources=”111104″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *