0
021284284

آموزش برنامه نویسی Basic 4 Android: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی برنامه نویسی Basic 4 Android

برنامه نویس موبایل با Basic4Android از مشاغل حوزه فناوری اطلاعات می باشد که کارهای بکارگیری تلفن همراه یا تبلت برای اولین بار، کار با شبکه های موبایل (بلوتوث، wifi ،GPS ،(کار با برنامه های کاربردی، راه اندازی محیط توسعه آندروید، ایجاد و بررسی ساختار پروژه آندروید، کار با موارد اولیه برنامه نویسی بیسیک، کار با رابط کاربری UI ،کار با موارد پایه توسعه آندروید، طراحی حرفه ای رابط کاربری، کار با بانک اطلاعات و فایل ها، کار با فایل های چندرسانه ای (Multimedia ،(کار با گرافیک و متحرک سازی، کار با موارد حرفه ای توسعه اندروید، کار با امکانات دستگاه های اندرویدی، بکارگیری نقشه ها و مکان یابی، شبکه سازی و دانلود انواع فایل، پیاده سازی Security و Permissions ها، انتشار برنامه می باشد این شایستگی با کلیه مشاغل و شایستگی های مرتبط با تلفن همراه، تلبت و برنامه های حوزه تلفن های هوشمند در ارتباط است.

آموزش مجازی برنامه نویسی Basic 4 Android : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی برنامه نویسی Basic 4 Android و اخذ مدرک معتبر برنامه نویسی Basic 4 Android را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
برنامه نویسی Basic 4 Android

یک IDE یا Integrated Development Environment است که ما به آن محیط برنامه نویسی میگوییم و یک ابزار RAD یا Rapid Application Development به معنی ابزار توسعه ی سریع اپلیکیشن میباشد.

کمک کردن به سریع و آسان شدن برنامه نویسی میباشد و در کنار آن سعی بر این است که محدودیتی برای شما نداشته باشد.

دوره آموزش مجازی برنامه نویسی Basic 4 Android برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک برنامه نویسی Basic 4 Android را اخذ مایید

بیسیک فور اندروید چیست؟

بیسیک فورBASIC Forever اندروید یک اپلیکیشن برنامه نویس است که میشه به جای یک جایگزین برای برنامه نویس با زبان java استفاده کرد زبان برنامه نویسی این اپلیکیشن مثل زبان ویژوال دات نت است این برنامه یک مفسر و ترجمه گر می باشد .

نرم افزار بیسیک فورBASIC Forever به شما دوستان عزیز این امکان را می دهد تا هر نوع برنامه کاربردی را برای سیستم تلفن اندروید ایجاد کنید و به سرعت خروجی تحت اندروید را تولید نمائید.

یکی  دیگراز نقات قوت بیسیک فور وجود کتابخانه های کاربردی فراوان می باشد.که ما در این مطلب به برخی از مفیدترین کتابخانه های داخلی این نرم افزار اشاره خواهیم کرد.

تمام برنامه ها به زودی باید نسخه اندروید8 را مدنظر قرار دهند که این یکی از سیاست های جدید گوگل است .

آیا Basic 4 Android میتواند هرکاری که میخواهید را انجام دهد؟

سوالی که خیلی از مردم میپرسند این است: “آیا واقعا میتوانید هرکاری که در اندروید استودیو انجام میدهید را با بیسیک فور اندروید هم انجام بدهید؟” بصورت کلی جواب این سوال بله است اما ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوید.

بیسیک فور اندروید به هر کاربر اجازه میدهد کتابخانه هایی که به زبان جاوا نوشته است را با دیگران به اشتراک بگذارد. هر کدی که در اندروید استودیو استفاده میکردید را میتوانید به عنوان کتابخانه در B4A وارد کنید. اگر هم شما نتوانید این کار را بکنید، احتمالا در فروم های آنلاین کسانی هستند که بتوانند این کار را برای شما انجام بدهند. کسانی هستند که بازی های سه بعدی و لانچر های اندروید را با استفاده از بسیک فور اندروید ساخته اند. که گاها موفق هم بوده اند.

با تقریب خوبی میتوان گفت که قدرت عملکرد در اینجا قربانی نمیشود. اگر هم بشود، در اکثر مواقع آن قدری نیست که برای شما دردسر درست کند. اگر میخواهید تا آخرین قطره عملکرد را از اندروید بیرون بکشید، باید کمی عمیق تر و حرفه ای تر کار کنید. هرچند که احتمال زیادی وجود دارد که شما برای این نوع پروژه ها از B4A استفاده نکنید. شما میتوانید نمونه هایی از اپلیکیشن هایی که با B4A ساخته شده اند را در این آدرس ببینید.

بیسیک فور اندروید مزایای منحصر بفرد دیگری هم دارد. یکی از آنها این است که قسمتی از مجموعه ابزار B4x است که با B4J (Basic4Java) و B4i (Basic4iOS) هم سازگاری دارد.

شما میتوانید به راحتی از B4J برای بک اند و از B4i برای توسعه اپلیکیشن ها روی iOS استفاده کنید. شما میتوانید تقریبا بیش از ۸۰ درصد کدها را روی پلتفرم های مختلف هم استفاده کنید.

به عبارت دیگر، چون بیشتر سینتکس زبان های بیسیک فور اندروید، Basic4Java و Basic4iOS با یکدیگر یکسان است، شما میتوانید یک اپلیکیشن را روی کامپیوتر خود بسازید و سپس کتابخانه ها و موارد مربوط به هر پلتفرم را اضافه کنید تا بتوانید اپلیکیشن خودتان را روی اندروید و آیفون منتشر کنید.

کاربردهای بیسیک فور اندروید:

ساپورت بهتر ازفایلهای aarکتابخانه هامثل فولدرهای gni,فایلهای gar

AdditionalJar با ReferenceOnlyاجازاستفاده از کلاسهایی رامیدهد که فقط در هنگام کامپایل استفاده میشود این برای کتابخانه dgi لازم است.

اندازه Signing key برای جلوگیری ازاین مشکل بانسخه های جدیدجاواتنظیم شده است .

برخی از اشکال های sd managerبهترشده است .

ابزارscreenshot با آخرین نسخه android sdkسازگارشده است.

متد MediaPlayer.IsInitialzied اضافه شده است.

به ماکروها ومنیفست اضافه شده است که ماکروها رابک کتابخانه ها یا فایلهای زیپ شده میتوان اضافه کرد.

مثل تنظیم یک تم سبک براساس نسخه اندروید.

کلاسهای کاستوم آماده را میتوانندبه کتابخانه ها اضافه شوند.

مثل اینکه بخواهیم یک کلاس کاستوم به نام xuiبه کتابخانه اضافه کنیم در Basic4Android 8

میتوان آن کلاس را در قسمت کلاسها مشاهده کنید.

[wp-rss-aggregator sources=”111361″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *