0
021284284

آموزش نرم افزار سالید ورک: دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی نرم افزار سالید ورک

Solid Work یک نرم‌ افزار سه بعدی طراحی مکانیکی است که بر روی مایکروسافت ویندوز اجرا می‌شود و توسط شرکت Solid Work که اکنون زیر مجموعه‌ای از شرکت دسالت سیستمز فرانسه‌ است توسعه یافته. این نرم‌ افزار اکنون یکی از محبوب ترین نرم‌افزارها در زمینه طراحی سه بعدی مکانیکی است.Solid Work یک مدل ساز برای مدلسازی جامدات است که مبتنی بر پارا سالید بوده و از رویکرد پارامتری مبتنی بر ویژگی برای ساخت مدلها و مونتاژها استفاده می‌کند. پارامتر به ثابت‌های اطلاق می‌شود که مقدار آنها شکل یا هندسه مدل یا مونتاژ را تعیین می‌کند. پارامترها هم به صورت پارامترهای عددی نظیر طول خطوط یا قطر دایره بوده و هم به صورت پارامترهای هندسی نظیر مماس، موازی، متقارب، هم مرکز و غیره هستند. پارامترهای عددی می‌توانند از طریق استفاده روابط با یکدیگر مرتبط بوده که امکان برآورده ساختن خواسته‌های طراحی را فراهم می‌کند. خواسته‌های طراحی به این معناست که طراح مایل است تا مدل نسبت به تغییرات و به روز آوری‌ها به چه صورت پاسخ دهد.

آموزش مجازی نرم افزار سالید ورک : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی نرم افزار سالید ورک و اخذ مدرک معتبر نرم افزار سالید ورک را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
نرم افزار سالید ورک

یک نرم‌افزار مهندسی طراحی به کمک رایانه است که بر روی ویندوز اجرا می‌شود و توسط شرکت فرانسوی داسو سیستمز ساخته شده و همچنان توسعه داده می‌شود.

تربیت نیروی انسانی مجرب در حوزه طراحی سه بعدی و نقشه کشی دوبعدی تجهیزات ، قطعات و ادوات صنعتی در حوزه مکانیک.

دوره آموزش مجازی نرم افزار سالید ورک برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک نرم افزار سالید ورک را اخذ نمایید.

SolidWorks (سالیدورکس) یک نرم‌افزار مهندسی طراحی به کمک رایانه است که بر روی ویندوز اجرا می‌شود و توسط شرکت فرانسوی داسو سیستمز ساخته شده و همچنان توسعه داده می‌شود. در حال حاضر نرم‌افزار سالید ورکس توسط ۱٫۳ میلیون مهندس در بیش از ۱۳۰٬۰۰۰ شرکت در سراسر جهان در حال استفاده‌است. این نرم‌افزار دارای سه محیط به نام‌های پارت (part) اسمبلی (assembly) و دراوینگ (drawing) می‌باشد. محیط اول برای رسم قطعه بوده، در محیط دوم قطعات یک مکانیسم بر روی هم سوار شده و در محیط آخر از آن ها نقشه مهندسی (معمولاً برای نسخه چاپی) تهیه می‌شود. نرم‌افزار سالیدورکس به صورت مستقیم با اینونتور، مکانیکال دسکتاپ و سالید اج رقابت می‌کند. سالیدورکس یک مدل ساز برای مدلسازی جامدات است که مبتنی بر پارا سالید بوده و از رویکرد پارامتری مبتنی بر ویژگی برای ساخت مدل ها و مونتاژها استفاده می‌کند. SolidWorks یک راه حل طراحی سه بعدی جامع است که قابلیت هایی چون شبیه سازی قدرتمند، حرکت، ابزار اعتبار سنجی طراحی، سیم کشی پیشرفته، مسیریابی لوله ها، مهندسی معکوس و … را دارا می باشد.

نرم‌افزار سالیدورکس دارای ویژگی های خاصی می باشد که آن را از سایر نرم‌افزارهای CAD مانند کتیا، پرو/اینجینیر، یونیگرافیکس، مکانیکال دسکتاپ واینونتور شاخص و متمایز می نماید. Graphical User Interfacing به معنای رابط گرافیکی قوی میان کاربر و نرم‌افزار است و همانطور که گفته شد مقوله Interfacing در این نرم‌افزار به بهترین نحو ممکن طراحی شده است. وجود کادرهای محاوره ای که با قرار گرفتن روی هر آیکون برای کاربر ظاهر می شود، با توضیحی مختصر و مفید، کاربر را از عملکرد آن آگاه می سازد. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار SolidWorks:

1. سهولت کاربری و آموزش در مقایسه با سایر نرم‌افزارهای CAD
2. سرعت بالاتر نسبت به سایر نرم‌افزارها
3. قابلیت ارتباط با تمامی نرم‌افزارهای ماشین کاری (edge cam، master cam، power mill…) و نرم‌افزارهای تحلیل (Ansys، Adams، Abaqus، Cosmos…)
4. مدلسازی و طراحی محصولات با هر پیچیدگی و ساختار خاص
5. مسیریابی از لوله ها و تیوب ها
6. مسیریابی از کابل کشی برق
7. شبیه سازی قدرتمند
8. مهندسی معکوس (Scanto3D)
9. ابزار اعتبار سنجی طراحی
10. بهره مندی از تکنولوژی های CALS
11. ساخت آنلاین مستندات
12. ارائه ی محصولات با کیفیت بالا، سودمندی و قابلیت اعتماد
13. توابع مبتنی بر ویندوز
14. پشتیبانی از استانداردها و ESKD
15. بهره مندی از ماژول های خاص و تکنولوژی پیشرفته ی مدلسازی پارامتری هیبرید
16.  سازگار با نسخه های مختلف ویندوز

اهداف دوره سالیدورک Solidworks:

تربیت نیروی انسانی مجرب در حوزه طراحی سه بعدی و نقشه کشی دوبعدی تجهیزات ، قطعات و ادوات صنعتی در حوزه مکانیک

مخاطبان کلاس سالیدورک Solidworks:

1. دانشجویان رشته های مرتبط

2. فارغ التحصیلان رشته های مرتبط

3. مهندسان مجرب و مدیران واحدهای صنعتی

مهارت های اکتسابی پس از طی آموزش سالیدورک Solidworks:

1. مدلسازی سه بعدی قطعات صنعتی به روش Solid Modeling

2. تهیه نقشه های دوبعدی قطعات صنعتی

3. توانایی آماده سازی قطعات جهت ساخت افزایشی

حداقل شرایط شرکت کنندگان در کلاس سالیدورکس:

1. کاردانی و کارشناسی مرتبط

2. نقشه کشی صنعتی

3. نقشه خوانی مکانیک و استانداردهای نقشه

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”81266″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *