0
021284284

دوره آموزشی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA گرایش گردشگری Doctor of Business Administration (DBA)management- Tourism tendency E-learning

آموزش DBA گرایش گردشگری : دوره های آموزش مجازی و مقاله های آموزشی DBA گرایش گردشگری

گردشگری، سیاحت یا توریسم و نیز جهانگردی به طور کلی به عنوان مسافرت تفریحی در نظر گرفته می‌شود. هر چند که در سال‌های اخیر شامل هرگونه مسافرتی می‌شود که شخص به واسطه آن از محیط کار یا زندگی خود خارج شود. به کسی که گردشگری می‌کند گردشگر، سیاح یا توریست گفته می‌شود.دپارتمان گردشگری بنیاد آموزش مجازی ایرانیان اقدام به برگزاری دوره آموزشی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA گرایش گردشگری کرده است.

این دوره شامل ۲ بخش مقدماتی ۳۰۰ ساعت و پیشرفته ۳۰۰ ساعت می باشد و به متقاضیانی که از محتوای آموزشی بهره مند می گردند و با موفقیت ارزیابی را پشت سر می گذارند ۲ گواهینامه مجزا (مقدماتی و پیشرفته هر یک به مدت ۳۰۰ ساعت ) تعلق می گیرد.
* به لحاظ اعتبار بالای بنیاد آموزش مجازی ایرانیان و سطح بالای آموزش ها، گواهینامه های این بنیاد دارای قابلیت ترجمه رسمی با مهر دادگشتری و وزارت امور خارجه می باشد و جهت مقاصد مهاجرتی، ارتقاء شغلی، رزومه و اعتبار فردی بسیار کاربردی است.

آموزش مجازی DBA گرایش گردشگری : امکان ثبت نام در دوره مجازی​

ما در بنیاد آموزش مجازی ایرانیان امکان ثبت نام در دوره آموزش مجازی DBA گرایش گردشگری و اخذ مدرک معتبر DBA گرایش گردشگری را به صورت کاملا غیر حضوری فراهم آورده ایم.

5/5
dba گرایش گردشگری

گردشگری یا توریسم سفر به قصد لذت بردن یا کسب‌وکار است؛ همچنین به معنی تئوری و عمل سیاحت‌گری، تجارت، جذب، اسکان و سرگرمی گردشگران، و تجارت مرتبط به برگزاری تور است.

مدیریت گردشگری، در واقع مدیریت همه جانبه ی پدیده گردشگری، در مقاصد گردشگر پذیر، و مکان‌های گردشگری است که با رویکردهای مدیریتی صحیح به کنترل این پدیده ی صنعتی می پردازد. 

دوره آموزش مجازی DBA گرایش گردشگری برای شما توسط بنیاد آموزش مجازی ایرانیان تهیه شده، تا به آسانی اینترنتی ثبت نام کنید.

بنیاد آموزش مجازی ایرانیان با اعتبار بسیار بالا برای شما شرایطی فراهم آورده که در مدت زمان کوتاه میتوانید مدرک DBA گرایش گردشگری را اخذ نمایید.

تعریف مدیریت گردشگری :

دوره مدیریت گردشگری زمینه های آشنایی علاقه مندان را به مباحث جدید روز و روز صنعت فراهم ساخته در عین حال ورودی ها در سطوح مدیریت و برنامه ریزی توانمند خواهد شد تا تصدی امور مربوطه را به نحو شایسته عهده دار گردد. تامین نیروی انسانی مدیر و مدبر در کلیه بخشهای اجرایی صنعت گردشگری از جمله اهداف این دوره بوده است.

چرا مدیریت گردشگری ؟

پایین بودن سطح استانداردهای ارائه خدمات، عدم نیروی برنامه ریز در امور مربوط به صنعت، عدم آگاهی دست اندرکاران به مباحث مربوطه، کاربردی نبودن آموزشهای آکادمیک موجود و … از ضروریات ایجاد دوره های  گردشگری بوده است.

 

درباره مدیریت حرفه ای کسب و کار (DBA)

DBA  مخفف Doctorate of Business Administration است ولی با دکترای رشته های مهندسی و علوم پایه کاملاً متفاوت است. هدف این دوره توسعه مهارت های تحقیق و پژوهش در کنار اصول به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی می باشد. مخاطبان این دوره مدیران ارشد، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت بوده که پس از گذراندن آن به فهم عمیقی از دانش مدیریت در زمینه های بازاریابی، تفکر استراتژیک و منابع انسانی دست پیدا کرده، متدهای به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی را آموخته، مهارت های رهبری سازمانی خود را توسعه داده و توانمندی های خود برای تصمیم گیری و تفکر در شرایط بحران را ارتقا می دهند.

تفاوت DBA با PhD

هدف دوره دکترای تخصصی رشته های مهندسی و علوم پایه، تولید دانش جدید بر پایه تحقیق و پژوهش های آزمایشگاهی و یا کتابخانه ای می باشد در حالیکه در دوره DBA، دانشپذیر اصول تحقیق و پژوهش در عارضه های سازمان را با رویکرد اجرایی آموخته تا علاوه بر توسعه دانش مدیریتی، مهارت های اجرای این دانش را در راستای حل مشکلات محیط کسب و کار بدست آورد. دانش آموخته گان دوره DBA، می توانند رهبری سازمان های بزرگ را بر عهده گیرند، برای توسعه علوم مدیریتی تحقیق و پژوهش انجام داده و جهت حل عارضه های سازمانی کسب و کارهای مهم به عنوان مشاور فعالیت نمایند.

bama step

[wp-rss-aggregator sources=”118246″]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *