0
021284284

درخواست گواهینامه OX EDU

کمپانی Oxford Edu در سال ۲۰۱۶ در کشور انگلستان فعالیت خود را در زمینه آموزش مجازی و ارائه خدمات آموزشی آغاز نموده هدف از ثبت این برند و شرکت در انگلستان وجود شهر و سیستم آموزشی ای با همین نام در این کشور می باشد که تداعی کننده یک اسم قوی آموزشی در خارج از کشور می باشد و این آکادمی نه تنها خدمات خود را تا کنون به ایرانیان ارائه نموده که هماهنگ کنننده چندین تور آموزشی از چین به انگلستان بوده است، این آکادمی ایرانی – انگلیسی با افتخار تحت مدیریت و نظارت مستقیم هلدینگ بین المللی توسعه دهندگان TEDSA Holding و ریاست این مجموعه می باشد و با توجه به کادر مجرب و اعتبار جهانی فعالیت های آموزشی این هلدینگ این نام برای این موسسه مورد تایید بریتانیا واقع گردید.


Oxford EDU


کلیه علاقه مندان به ثبت نام می توانند همزمان با ثبت نام اولیه خود و یا بعد از اتمام دوره آموزشی خود تقاضای اخذ تاییدیه استفاده از خدمات آموزشی از این برند را ثبت نمایند.


در صورتیکه با موفقیت از خدمات و محتوای آموزشی بنیاد آموزش مجازی ایرانیان و یا دوره های حضوری هلدینگ توسعه دهندگان شرکت کرده اید، و در آزمون پایانی نمره قبولی کسب نمایید، جهت در خواست این تاییدیه نیازی به پرداخت مجدد هزینه دوره و نرم افزار آموزشی ندارید همچنین نیاز به شرکت مجدد در آزمون و ارزیابی نمی باشد – فقط با پرداخت هزینه صدور می توانید در خواست خود را ثبت نمایید.


کلیه گواهینامه های صادره از آکادمی های بین المللی از طریق ایمیل مندرج در روی گواهینامه و بعضا از طریق تماس تلفنی با شعب ایران و یا از طریق وب سایتشان قابل استعلام و کاملا معتبر هستند.


هرگونه خرید و فروش یا تغییر در این گواهینامه ها غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

 * هیچ یک از گواهینامه ها بدون شرکت در دوره ها یا استفاده از محتوای آموزشی و تایید موفقیت در ارزیابی و آزمون صادر نمی گردد لطفا سوال نفرمایید.


مراقب افراد سودجو و غیر معتبر که با راه اندازی سایت های جعلی اقدام به صدور این گواهینامه ها و ایجاد تشابه نامی می نمایند باشید. نام کامل و دقیق این کمپانی آموزشی OXFORD EDU است و توجه نمایید که ارتباطی با دانشگاه آکسفورد ندارد.


Oxford EDU

نمونه مدرک آکسفورد ای دی یو ویژه شرکت کنندگان در دوره های آموزشی


         * توجه نمایید جهت درخواست گواهینامه بین المللی آموزشی می بایست ابتدا در همان دوره در بنیاد یا هلدینگ ثبت نام کرده باشید.

برای درخواست صدور گواهینامه پایان دوره کوتاه مدت بر روی لینک زیر کلیک نمایید :

دیدگاه کاربران
  • صلاح الدين تنهائى 6 مهر 1396

    بسیار عالى و خداپسندانه

  • رزالین صلاح اندیش 16 خرداد 1397

    درمورد تمام مدرک توضیح کامل میخوام شورایی ثبت نام به چه صورتی هست

  • Mohsen 18 دی 1397

    سلام آزمون نداره؟؟؟من لیسانس نقشه برداری و ارشدgisهستم چه مدرکی میدن

  • مهرداد رشیدی 14 مرداد 1398

    چند دوره دکوراسیون داریم ودر چند مرحله آموزش میدهید

  • دکترفرهادافشار 24 آبان 1398

    بسیار عالی است ،من الله توفیق انشالله تعالی

  • نگین 29 اسفند 1399

    سللام من مدرک بین المللی گرفتم و میخوام خودم به عنوان مربی لیفت بتونم مدرک بین المللی به هنرجو بدم چطور باید اینکارو انجام بدم؟

    • مدیر کل سایت 30 اسفند 1399

      با سلام و وقت بخیر

      تنها در صورتیکه خودتان مجوز تدریس معتبر داشته باشید امکان همکاری و به عنوان مربی با مجموعه وجود دارد جهت مدرک هنرجوهایتان. خواهشمند است جهت این قبیل امور با مدیر بازرگانی مجموعه در ارتباط باشید.

  • Maz 26 فروردین 1400

    سلام
    آیا وبسایت زیر مربوط به سازمانی است که این گواهی را صادر میکند؟
    http://oxfordedu.com.np/
    در غیر این صورت ممنون می شوم که وبسایت سازمانی که این گواهی بین المللی را صادر میکند درج بفرمایید

    • مدیر کل سایت 27 فروردین 1400

      با سلام خیر این شرکت در نپال است با شرکت ما در انگلیس ارتباطی ندارد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *